Spring naar bijdragen

maandag 14 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

dag allemaal,
het ergste is voorbij, maar ik ben nog wel slap.
bedankt voor alle goede tips
ik werk vandaag maar thuis, stukken lezen en schrijven, kijken hoe het gaat.
latman blijft ook nog een dagje hier.
een droge dag allemaal.
groeten van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

morgen iedereen ,
bibelle fijn te lezen dat je u iets beter voelt .
ik had gisteren maar een down gevoel overal waar men keek van alles ivm moederkesdag ;-((
nu ja ben er op mijn eentje op uit getrokken richting gent om naar een schow van line dansen te kijken
sommige mensen zeggen dat ik in het nu moet leven en ik doe dat wel , maar bepaalde dagen wordt men onbewust terug gegooidt naar ons verleden .
vroeger zou dit een mooie uitvlucht geweest zijn om te drinken zo van arme ik mijn ma heeft zelfmoord geplaagt ;-(
ook slecht nieuws uit spanje gehad mijn soort surogaat moeder is vorige week overleden en het deed .... pijn .
ik wens jullie allemaal een mooie nuchtere dag toe , en nuchter komt alles wel in orde .
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toenemende bewolking en buien met windstoten.

Geleidelijk neemt de bewolking toe en in het westen komen er regelmatig buien voor die pas in de middag naar het midden van het land gaan opschuiven. Ook in de oostelijke helft komen er vanmiddag buien tot ontwikkeling. Bij de buien komen er windstoten voor. De maximumtemperatuur ligt rond de 17 graden. De wind is zuidwest matig tot vrij krachtig, 4 of 5 en langs de kust en op het IJsselmeer krachtig, 6, in het zuidwestelijk kustgebied hard, 7. Later op de dag draait de wind naar noordwest en neemt geleidelijk af. Vannacht verplaatst het buiengebied zich naar Duitsland. Hierna klaart het op veel plaatsen op en koelt het af naar een graad of 9. Overdag is er naast bewolking ook af en toe ruimte voor de zon. Het blijft tot de avond droog. In de loop van de avond bereikt een nieuw regengebied het westen van het land. Het wordt ongeveer 16 graden. De westenwind is zwak tot matig, rond kracht 3 en aan de kust af en toe vrij krachtig, 5 Bft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Bibelle, thuiswerken da's een mooie oplossing als dat kan. Fijn verder opknappen met z'n twee, laat je niet afleiden door latman hé.:D

Blacky, dat is naar nieuws waar je nu ook weer mee om moet gaan. Een heftig dagje voor je.
Maar wel goed dat je je daar bewust van bent en toch droog gebleven bent, toppie!

Twan, Gefeliciteerd met 4 maanden ADB en 1 maand NDB. :present::D:present::):present::D:present:

Ik heb toch wel wat ergenissen opgelopen het afgelopen weekeinde die ik weer eens flink eraf ga zwemmen, even een uurtje banen zwemmen. En het overige energie botvieren in het huishouden.
Allemaal een fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vanmorgen vroeg alle draadjes nog weer eens doorgebladerd

twaalf weken zit ik nu zonder drank op het forum, ik had vooraf niet gedacht dat ik het zou redden: de 85e dag vandaag, de 100 komt dichterbij, dubbel zo ver als ik oorspronkelijk van plan was om te gaan halen.
er waren wel veel ups en downs, zeker rond de dood van mijn zusje, en de zorg voor mijn neef en mijn moeder.

als ik het zo doorlees ziet mijn leven er eigenlijk wel heel hectisch uit, het lijkt zo zwart op wit veel chaotischer dan ik het meestal ervaar. maar misschien moet ik daar in de toekomst eens wat aan doen: wat meer rust zien te brengen, wat meer regelmaat. over twee jaar komt dat vanzelf als latman met pensioen gaat, en hij weer 'thuis' komt wonen; maar we moeten die twee jaar nog wel overbruggen. kortom, ik ga me de komende week eens bezinnen op wat meer rust en regelmaat. nu ik helderder kan denken zonder alcohol en trekmomenten is dat misschien een goede klus. donderdag en vrijdag heb ik vrij, dus vier lange vrije dagen. ik kijk er nu al naar uit.

@rosie
mijn gremlins zitten inderdaad nog bij jou in het hok. ik stuur je een serie extra sterke zakken om ze in te doen als ze jou te lastig worden:
:musicnote: ik heb ze mooi verpakt, want dat heb je wel verdiend.
:present: en voor jouzelf een roos als dank voor het gremlin-sitten tot nu toe.
:sun: ik ben je echt erg dankbaar:
:camera: als ze jou lastig vallen hang dan maar een foto van mij in het hok, dat zal ze leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!!!

Bibelle, fijn dat je je weer wat beter voelt!!

Twan: Gefeliciteerd!!!!Zelf durf ik niet aan Zyban te beginnen nadat ik de gebruiksaanwijzing ooit gelezen heb:wacko:

Blacky: heel veel sterkte, is niet mis wat jij allemaal voor je kiezen krijgt!!!

Soothe: volhouden he, je kunt het!!

Fijne droge dag allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@stien
je zou ons moeten zien, herstellend van die voedselvergiftiging: latman bij mijn bureau aan de ene kant van de kamer, met mijn computer en zijn werk-laptop; ik aan de huiskamertafel met de laptop van mijn baas, tussenin de theepot op een lichtje, en beschuitjes, een pak appelsap en de printer, de fax en drie mobieltjes: en allebei nog slap en bleekjes, maar met het vooruitzicht dat het wel beter zal worden.
ik ben jaloers op je, want ik heb ook wel zin in baantjes zwemmen, maar weet niet of dat wel verstandig is na een leegloopdag.

hoe dan ook, ik had om half negen willen gaan werken, dus het is nu wel tijd om af te sluiten. tot later vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal

ik kom weer eens ff kijken
ik was hier voor het eerst in 2005

ik ben al een tijdje met de internet behandeling bezig, en het leven gaat op en neer
met momenten leek het zo goed te gaan met de internet behandeling het gaf me inzicht, en ik bouwde mijn drankgebruik behoorlijk af, de inzichten hebben er ook toe geleid om mijn samenwonen te beeindigen en in het begin ging het allemaal goed.
ik ging hard aan het werk bij mijn werkgever omdat ik vond dat ik heel wat goed te maken had, was toch wel slordig geworden, in een leidinggevende functie.
Sinds 3 weken ben ik ziek thuis, helemaal leeg, op geen puf meer en het drinken neemt weer gestaag toe.
ik vecht er tegen en na een avond innemen hou ik het wel weer twee dagen droog.

ik word erg verdrietig als ik terugkijk naar de laatste 10 jaar een herkenbaar patroon veel verbroken relaties, toenemend drankprobleem, veel roken.
van een veelbelovende 30 tiger een afgeleidende 40 tiger
Ik heb me afgevraag wat ga ik doen de komende 10 jaar in iedergeval iets anders dan de afgelopen 10 jaar.
Het blijft nog ff bij denken, het doen daar lijkt de energie niet voor aanwezig.......................

Diep in me voel ik wel dat het weer terug zal komen.

groet van een oudje op dit forum

flipsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Marieke, zwemmen met de fiets... :D
Wij hebben zelf bloemen op mijn moeders graf gezet voor moederdag.

:present: voor Twanneman! Hoop dat je serotoninegehalte alweer wat aangevuld is.

Ik ben weer aan het werk. Kreeg vanochtend een heel boze mail dat ik te laat was met mijn opdracht. Mijn hart sloeg een slag over, hoewel ik wist dat de deadline pas volgende maandag is. Dat heb ik dus telefonisch rechtgezet. Bleek een vergissing. Ik kreeg meteen zin in bier, gewoon omdat ik die mail kreeg! Ik geloof dat het een hele tijd zal duren voor ik dat uit mijn systeem heb... Komt wel.

Verder heb ik een waarlijk gigantische joekel van een puist op mijn kin! Een vijfkoppig ding! :wacko:

Anjo, ik hoop dat je toch nog iets gehoord hebt van je kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Wat een slecht weekend voor je.
Ik vind het jammer voor je dat je surrogaatmama overleden is, ik kan me goed voorstellen dat dit pijn doet van binnen, en al helemaal op zo'n dag. Je heb gelukkig een goede herinnering aan haar, en deze mag je koesteren. Af en toe een traantje laten mag ook gerust.
En goed dat je het droog hebt gehouden met de zo'n dag. :present:
Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...