Spring naar bijdragen

dinsdag 15 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

@marion: ik vergat je nierenontsteking: ook daarbij heel veel sterkte! heb je er ook pijn en koorts van? ik hoop dat de antibiotica snel helpen. heeft de dokter je urine ook op kweek gezet? dan weet je zeker dat je ook de goede antibiotica krijgt.
nogmaals veel sterkte: en drink er een grote plas water bij (met cranberrysap schijnt goed te zijn, zegt iemand van mijn hobbyclub regelmatig, en die heeft er helaas ook ruime ervaring mee.)
beterschap, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allen. Moet erveel moeite voordoen om niet compleet door te draaien. Ik zit in een financiele rim-ram, niet te geloven.
Het is al voldoende om een stabiel mens horendol te maken.
Ze zijn bezig mijn schulden te sarneren Zal dan in drie jaar schuldenvrij zijn.
Echter onder een conditie, dat ik mijn geld laat beheren.

Dit nu is Financial Services aan het doen.Zij betalen mijn rekeningen en ik krijg leefgeld per week.
Het proces loopt net. maar alles wat fout kan gaan gaat fout.
Ben het overzicht helemaal kwijt.
Twee keer mijn huur betaald, dit vergeten, dat verkeerd, draai compleet door!

En dan komt de trek!!

Bedankt allen voor het suport, ikdrink niet, Maar compleet opgefokt!!

Groeten Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor de steunende woorden.

Anna, ik heb de formulieren bij het UWV opgevraagd en die muts had het verkeerd, de werkgever heeft mijn handtekening niet vervalst.
Wel heeft hij er een begeleidende brief bij gedaan, met al hun zgn, aktiepunten ,die zij ondernomen zouden hebben. het klopt van geen kant.
Ik heb onder geen enkel papier, dat zij hebben opgestuurd naar het UWV een handtekening gezet.
Ik heb de abvakabo vanmiddag weer gebeld en ik moet alles opsturen, want zij gaan nu een bezwaarschrift indienen. Het houdt gewoon niet op.
Maar met een helder koppie kom je wel verder;)

Corinne, jij gaat echt goed. Is het trillen nu een beetje minder?

Charlie, ook jij gaat goed, geniet lekker van je kleintjes en hou het lekker droog in je vrije dagen.

Bibelle, nee ze hebben het niet op een kweek gezet. Maar ik ga gelukkig maandag al naar de internist, ik heb 5 weken moeten wachten voor ik er terecht kon.

Rosie, je schoonmoeder de baas zijn, (SDB) al 6 weken is echt knap. Houden zo, is vast beter voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, hou a.u.b. zelf het hoofd helder. Ik weet nu uit ervaring (ahmm) dat dat echt veel beter is. Ik ben ook een binge-drinker, maar ik heb ook dagen nodig om weer op te knappen. Ik kijk nu eindelijk pas verder dan een avond kompleet doorzuipen, de volgende dag ben je namelijk zelf een ramp.
Dus één ramp kun je nu voorkomen door niet te drinken en dan je kunt tenminste nuchter over je volgende rampen nadenken.
Hou vol en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Dat wordt een moeilijke tijd voor je Soothe, schuldsanering is niet niks.
En foutjes gebeuren nog al wel eens in het begin, juist dan is dat heel lastig.
Wordt het dubbelbetalen van je huur weer rechtgedraaid.
Hebben ze je ook een cursus budgetteren aangeboden? In sommige gemeenten doen ze dat.

Het is goed als je even hiernaartoe komt als je trek hebt.
Wat denk je op zo'n trekmoment? Hoe beheers je je dan? Kijk nu ga je hier even kijken. Dat is goed, want trek gaat voorbij. Je kunt ook een extra wandelingetje met de je hond doen.
Je kunt ook een andere gedachte in de plaatst stellen, een positieve en helpende gedachte.

En nu je een week ADB bent, mag je jezelf een cadeautje doen om het te vieren, wat zou je willen? Denk eens even. Kan iets heel eenvoudigs zijn.

Zelf heb ik me nu na 5 weken cadeautjes gekocht. Ik heb nu al zoveel euro's uitgespaard, dan kan het er wel vanaf. Vorige week heb ik een pianoboek gekocht en vandaag heb ik 2 boeken besteld, nl. Cognitieve Gedragstherapie voor Dummies en De Vliegeraar van Khalid Hosseini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval goed dat je niets ondertekend hebt van wat hij heeft opgestuurd Marion. Juridische zaken duren nu eenmaal vreselijk lang, en daarbij zakt de moed je wel eens in de schoenen. Daar weet ik ook alles van. Maar het gaat er niet beter of sneller op als je gaat drinken, dat weet je zelf ook wel. Probeer het van je af te zetten op het moment dat het bij de advocaat ligt, dan kun je er zelf toch niets meer aan doen. In ieder geval fijn dat je lid van de AbvaKabo bent.

Hoi Knuffie, zit je alweer in de nachtdienst? En lukt het allemaal een beetje?

Vervelende situatie Soothe. Drie jaar schuldsanering is geen lolletje, dus een heel gevaarlijke valkuil. Veel sterkte ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ja, m'n tweede nachtdienst komt eraan!! het is niet zo druk momenteel en daar ben ik blij om want ik ben nog niet zo sterk als ik zou willen zijn!! Maar het lukt me wel! Van m'n nachtcollega's vorige nacht een mand met lekkers gekregen en een lief kaartje dat ze me gemist hebben, ik werd er helemaal verlegen en ontroerd van!!:$
Alles goed met jou? En op je werk?
knuffel van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van je collega's Knuffie. Daar hoef je niet verlegen van te worden, het betekent dat ze je graag zien. En dat kan ik me goed voorstellen! Ik hoop dat het rustig blijft deze week.

Met mij is alles goed, lees mijn eerdere berichtje maar. Ik ben zeer druk met allerlei ontwikkelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Appeltje!
Goed gedaan, hoor! Er komt gewoon heel veel tegelijk op je af, hé, en dan wordt het erg moeilijk. Weet ik uit ervaring. Zucht.
Ik had gisteren gewoon een kort lontje. Ik heb zelf ooit een paar keer een bericht weggehaald omdat ik het te persoonlijk vond ineens.

Mijn korte lontje van gisteren heeft trouwens resultaat opgeleverd. De schrijnwerker is vandaag langs geweest, de loodgieter heeft gemaild en de vrouw van de vloerder ook. Hopelijk krijg ik alle afspraken op elkaar afgestemd.

Er werd vandaag ook een nieuwe watermeter geïnstalleerd. Ik dacht: Doe ik ondertussen wel de afwas, dan is die ook van de baan. De eerste die kan vertellen waarom dat een vreselijk stompzinnige gedachte was, krijgt een :musicnote:

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk zeg, Anna!! Dit is toch wat je steeds wilde, hé!! Iets met meer perspectieven, meer in de lijn van je mogelijkheden!! Ik ben blij voor je!!! En natuurlijk is het een groot compliment dat ze je daar willen en toch van alles op de hoogte zijn, je wordt dus aanzien als een aanwinst, wat ook zo is, hé!!
Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over werk gesproken (gefeliciteerd nog Anna!): ik merk dat de link werk-alcohol grotendeels doorbroken is, wat ik heel fijn vind. Vroeger nam ik vaak een biertje (of 6) als ik iets moest doen wat ik niet zo fijn vond, maar doordat ik zo lang niet gewerkt heb, is het min of meer uit mijn systeem, zeker als ik vroeg genoeg begin en dus ook op tijd kan stoppen. Ook bij huishoudelijke klusjes is de associatie grotendeels verdwenen.

Alleen emotionele aangelegenheden en stresstoestanden zijn nog erg moeilijk. Ik denk dat dat echt heel lang gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,

Ach dat UWV, ook om gek van te worden.
Bij CWI en UWV heb ik ook al de gekste dingen meegemaakt, gelukkig niet met zulke ernstige gevolgen als waar jij nu tegenaanhikt.

Met dat beven en trillen valt het nu wel weer mee. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat zich dat voornamelijk de eerste week zou voordoen. Toen ik nog dronk ging het ook samen met gespannenheid.
Dan kon ik dus echt geen pen, beker, glas of wat dan ook vasthouden. Thuis ging ik dan onder het kraantje drinken en vervolgens (kan het me nu niet meer voorstellen) zette ik de fles wijn aan mijn lippen. Als ik ging trillen of beven op mijn werk en dorst had, hing ik ook aan het fonteintje, en als ik een sollicitatiegesprek had, nam ik uit voorzorg geen koffie of thee onder het mom dat ik even voordien al gehad had. Dat heb ik dus nu niet meer, laat ze mij maar een kopje thee of koffie serveren. Heerlijk.

Ben benieuwd hoeveel werk die internist aan je organen zal hebben. Maar ik dacht dat je met urineweginfecties bij de de uroloog terecht zou komen.

Hou het ADB en drink veel water om de boel door te spoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...