charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 He, wat vervelend nu, Anjo!!!!Maar wat in het vat zit verzuurt niet!!Heb je iets verkeerds gegeten ofzo, of een andere zeep oid????Altijd vervelend die allergische reacties.Ik snap niet hoe je zolang zonder je poppedeintje kunt hoor, moet er niet aan denken hem 3 weken te missen.Maar ik heb mazzel, mijn klein manneke woont vlak in de buurt...Sterkte met je jeuk, en ik hoop voor je dat het deze keer mee mag vallen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Anjo,Dan hoop ik voor je dat het niet zo erg is als de vorige keer, en ook niet zo lang duurt.Ik heb een keer netelroos gehad als reactie op een (lach niet) verkoudheidvirus. Toen ging ik met handschoenen en sokken naar bed om te voorkomen dat ik mijn lijk kapot zou krabben.Maar een leuker vooruitzicht is dus de komst van je poppedijntje.Ik zie aan je berichtje dat je wat innerlijke rust heb weten te vinden. Hou die aan. Je zult het nog nodig hebben.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Jammer Corinne,Ik had graag een iets rustiger weekje in het vooruitzicht gehad Anjo, goh het houd niet op he..Het lijkt wel of alle pech je momenteel achtervolgt.Laat je niet gek maken, al is dat moeilijk als je jeuk hebt!(en laat jan maar buiten, die helpt niet bij het krabben!!!)Sterkte met de chemo van ex (voor jullie beiden, ik hoop dat hij niet te veel last krijgt van bijwerkingen!) en hopelijk gaan de komende 3 weken snel voorbijzodat je je poppedeintje weer in de armen kunt sluiten!Een extra voor jou!Enne Marieke, Corinne heeft gelijk hoordie ene zin aan BB mag je wel aanpassen (en al heb je het zeker niet zo bedoeld, ik moest er vreselijk om lachen!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Lieve allemaal.Na een tijd lang afwezigheid hier weer een berichtje van mij. Geen nieuws is niet altijd goed nieuws.ik ben langzamerhand weer terug gevallen naar mijn oude nivo, nu weer bezig op te krabbelen. Maar dit valt niet mee. Ik heb het druk , we hebben er een pup bij van 3 maanden, extra werk. Drukte is voor mij altijd een excuus geweest, fout dus. Maar ok . ik werk er weer aan en probeer weer allerter te zijn. Ik wens jullie alle goeds toe en lees binnenkort hoop ik weer bij. Dikke knuffel van visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Nou Joan, Corinne heeft ook wel erge netelroos gehad, aan haar 2de zin te lezen!!! Een wonder dat ze nog achter de PC kan, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoi Visje, jou ken ik nog niet, ik ben dus Charlie!Wat jammer dat je weer teruggevallen bent, maar nu ervoor gaan he, juist die pup zou je afleiding moeten geven, lekker uitlaten als je trek hebt, bv!!Zet hem op!! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Visje,Wat jammer. He, zet je schouders eronder, je weet dat je het kan.Is het een leuke pup?Als je alles wil gaan bijlezen, dan krijg je veel werk. Er wordt hier wat afgeschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hihi Charlie,tja heel eerlijk......Corinne liever dan ik Het lijkt me echt afschuwelijk om zoveel jeuk te hebben!Visje, Welkom terug Het loopt dus nog niet helemaal als je gehoopt had, jammer!Maar niet opgeven hoor, alle begin is moeilijk!Je hebt het vast al wel eens gelezen, Kohtje vertelde mij eensna mijn zoveelste uitglijder dat hij wel 60 keer gestopt was in 5 jaarvoordat hij definitief stopte!(even snel rekenen dat was dus iedere maand 1 keer!)Het lukt je! Echt! Hou vooral vertrouwen in jezelf!Als het je tot nu toe nog niet helemaal gelukt is, weet dan dat hetuiteindelijk wel zal lukken. En kijk vooral naar wat je al wel bereikt hebt!(naar niet gelukte dingen kijken is wel simpeler, maar ook veel demotiverender)!Je weet, ik ben ervaringsdeskundige op dit gebied Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Charlie,Goed dat je het zegt, ik had het niet gezien.Jullie hebben een spook op het forum.Ik zal het niet aanpassen ik zet het onderaan, 't is zo wel komisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Goede avond allemaal samen,Ik heb best een fijne maar vermoeiende dag gehad. Mijn winkeldagje is iets anders verlopen dan dat ik in gedachte had. Maar een mens moet flexibel zijn. Ik heb dus een museumbezoek achter de rug en tevens een molen tot in de nok bezichtigd. Hiervoor moest ik een aantal smalle doch steile trappen beklimmen. Mijn man was al eens geweest met de jongens, maar voor mij was er toen geen doorkomen aan. Mijn omvang belette mij die smalle trappetjes te bestijgen want dan had ik echt klem komen te zitten. Nu inmiddels ging dit met gemak en was ik best wel mee in mijn sas.Om de dag nog even compleet te maken toch nog even langs de winkels. En ja hoor, reuze in mijn sas, een nieuwe strijkbout om de gremlins weg te stomen. Anjo; kan die uitslag niet komen van de stress? Misschien maak je je (onbewust) wel heel erg druk.In elk geval geen pretje, jeuk.Marieke, je werkt ook op mijn lachspieren. Doe ik daar nu zo mijn best voor! Visje, ik hoop dat verder alles goed gaat met je. De kinderen zullen wel helemaal weg zijn van die pup.Tja, en je had het al zo druk, het is toch wel een zorg erbij als zo klein zijn.Jammer dat je weer teruggevallen bent in je oude gewoontes, misschien toch wel beter om wat regelmatiger hier te lezen en schrijven. Succes in elk geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja mensen dat moeten drinken werkt bevrijdend:beer::)Keep up the good work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoi Visje, leuk dat je weer even iets van je laat horen. Jammer alleen dat het niet zo goed gaat. Waarom kom je voortaan niet eerst even hier op het forum kijken, voordat je toegeeft aan de vermoeidheid en de trek? Alleen tegen gremlins vechten is bijna niet te doen, dat weten wij hier allemaal.Anjo, wat een pech. Ik hoop niet dat je weer zeven weken uitslag en jeuk krijgt. Ga eens voor jezelf na of er iets is wat vergelijkbaar is met twee jaar geleden? Je bent je huis aan het opruimen voor die renovatie, misschien kun je niet goed tegen stof, of iets anders waar je mee bezig bent geweest. Ik hoop dat je er achter komt, of dat het allemaal nog mee blijkt te vallen.Ik heb op het moment een beetje veel aan mijn hoofd. Niets om jullie zorgen over te maken hoor, er kwam alleen even wat veel tegelijk, en dat moet allemaal zijn plaatsje krijgen dus daar ben ik op het moment wat druk mee. Daarom ben ik even wat rustiger. Gelukkig hoef ik niet te drinken, dat scheelt een stuk!Allemaal een fijne zaterdagavond, en een heerlijk droog weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Correctie op mijn bericht van 19,48Derde zin moet zijn:Toen ging ik met handschoenen en sokken naar bed om te voorkomen dat ik mijn lijf kapot zou krabben.Tikfoutje, moet kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hihi Corinne,gelukkig ben je nog levend genoeg om het te kunnen verbeteren!Als lijk was je dat niet gelukt,maar het staat er wel op de lachspieren werkend.(sorry voor de mensen die deze humor even te pijnlijk is!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Hoe flexibel is een mens, net tel. gehad. Morgen een vroegedienst even opknappen.Nou ja, betekent dus extra vroeg te bed.Fijne avond verder en truste voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Stien, ben jij zoveel afgevallen dan?? Geweldig!! Ik ben eens in Belgie geweest, naar wat grotten, ik meen in Hastiere (niet zo'n show als in Han) en daar kon ik ook amper die trappetjes op en af!!Maar een strijkijzer, als ik ergens een hekel aan heb.......gelukkig strijk ik nooit, leve de wasdroger.Bam bam, lekker veel gedronken zeker vandaag........grapje hoor.Leuk Corinne, een spook op de site!!een stiekeme adb'er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Joan, lachen is toch het beste medicijn tegen alles?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Bedankt voor de lieve berichtjes, ik zal wat eerder aan de bel trekken.Tot gauw! Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Ja charlie lachen is gezond,maar soms komt humor cru overals je in bepaalde situaties zit.Daar probeerde ik rekening mee te houden!Maar Corinne zal vast de humor van onze grapjes inzien..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 .......dan zal ik maar niet zeggen welk liedje al de hele dag in mn kop zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Visje,Doe dat, aan die bel trekken (you know what I mean...)Sterkte meis!Laat je de kop niet gek maken,ik weet hoe dat voelt...(hier is het ze vandaag gelukt,kop gek maar wel droog :evil;)Soms helpt het gewoonal om het van je af te praten/schrijven!Extra knuffel voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Welk liedje Charlie?Nu maak je me nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Stien,een extra dienst dus voor jou,hmmm niet de leukste dingen he!Sterkte morgen met werken,doe je wel voorzichtig met jezelf!Slaap lekker!(al zal dat nu onverwacht zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Joann, ik moest er ook om lachen hoor, een lijk met sokken en handschoenen aan. (sorry)Als iemand zich verpraat moet ik ook altijd ontzettend lachen, ook als ik het zelf doe.Maar verschrijven vind ik ook wel wat hebben, hé Marieke, dat moeten drinken is echt bevrijdend:DBij mijn dochter op het werk was er vorige week ook zo'n "hoge"piet die zich versprak.Ze werkt bij de krant en hadden vergadering. In de krant had gestaan, dat er aan cosmetica € 181, -- per persoon per jaar werd uitgegeven.Mijn dochter zei toe:"wat weinig, hebben ze mannen en kinderen inderdaad niet meegerekend.Zegt die hoge Piet op een bekakte toon, Nou sinds ik 44 ben heb ik wel erg veel last van een droge voorhuid, i.p.v. voorhoofd.Visje, jammer dat je weer even diep gezonken bent. De oude gewoonte is er weer heel snel, dat is ook het gevaar dat je weer denkt te kunnen drinken.Bammetje, fijn dat je er weer bij bent en dat je ons lekkere positieve kracht kunt geven.Anna, niet te veel hooi op de vork nemen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 OH stien, daar gaat je 84% werken, zo kom je wel over de 100%.Lekker slapen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden