Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 JIPPIE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Hoe doe ik wat, beste Koh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Twanneman, hoe zit het met die grote haan van jou? Jammer dat 'ie verwijderd is door Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Die TwanTover, lieve Fran. Je zegt dat je hem mist en POEFFFFF daar is ie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ik had mijn Twannetje ingelogd gezien, Koh. Dus dacht ik ff mijn sirenengezang uit te testen. Maar volgens mij had hij gewoon zin om te geiten... Of was het JOUW aanwezigheid. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Kan natuurlijk ook dat hij na mijn laatste bericht meteen weer uitlogt. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Tja, Fran.. ik ga nu maar eens even wat stof wegzuigen hier en daar in huis, anders is het vrouwtje vanavond boos dat ik niks gedaan heb..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Oké, Koh. Geiten alweer afgelopen. Sniksnik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Beste mensen,Ik ben net weer thuis. 't Is echt een mooie dag vandaag.Beide gesprekken gingen goed, al had ik geen tijd om even tussen beide naar huis te komen. Ben dus van de ene afspraak naar de andere gereisd.De baan is maar tijdelijk deze week en volgende week. Straks weet ik of ik morgen om 8.15 moet opdraven. Dat hoor ik deze middag nog. Het is een leuke functie in een leuke entourage met leuke mensen. Dus dat zit goed.Nu eerste even het draadje bijlezen. Zo zonder mij erbij al 5 pagina's. Dat is niet mis.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Sorry, maar mijn computer wilde ineens niet meer. Had teveel nagedacht en liep heel langzaam. Toen hij ook ineens van Zere Neus mode over moest op Geiten mode ging hij wel heel erg zuchten dus toen moest ik even opnieuw opstarten...Nee hoor, geen getover hier. Ik bedacht me ineens dat ik vanochtend was vergeten het weerbericht te melden, dus toen ik ging kijken en Franneke Tanneke Stroop in 't Kanneke ingelogd zag kon ik 't niet laten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Bedankt voor de opsteker, Twanneke verstand in 't kanneke! Mijn dag is weer goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Sorry, Twan, het moet verstand in 't manneke zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 "In 't Verstandig Manneke"Mooie naam voor een acoholvrije kroeg...of "Den Gevallen Abrikoos";-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 'In de Blauwe Bil' is ook nog een mogelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 "Blauw is au" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Of: 'ie, aa, oe!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Dat is vast een record, in vier zinnen bij Bokito... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ie bij het uitglijden, aa bij het vallen en oe bij het constateren dat je gevallen bent.We stammen ook af van Bokito, Twan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ah, ben jij zo'n Darwinist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Hihi, jawel. Ben jij zo'n creationist, dan?Komt er dan op neer dat ik van de apen afstam en jij gecreëerd bent door een hogere macht.Wat zegt dat dan over die hogere macht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Een hogere macht erkent het belang van gewapend glas en een behoorlijke slotgracht tussen bezoekers en Bokito... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 en trouwens, dan kan hij meteen...Wacht even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Om WIE te beschermen, Twan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Ja sorry hoor, er stond hier iemand de hele tijd tegen het raam te tikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden