Spring naar bijdragen

ditjes en datjes


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen lieve mensen ,
als eerste aan de nieuwelingen welkom .
gisteren enorme rare dag gehad , wezen werken en nadien naar de psygologe en wat ik vroeger alleen durfde indien ik een of twee glasjes wijn gedronken had heb ik nu nuchter aan gedurft , met de deur in huis gevallen wat de telefoons van de laatse keer betreft en hoe mij dit toen stoorde , antwoord van de psygologe was dat die dag mogelijk het secretariaat onbevrouwd was.
het was gisteren wel een leerzaam gesprek en ik ben hier blij om .
gisteren avond een klein beetje ontvoerd naar een vergadering ik kon achteraf zeggen dat het mij goed gedaan heeft maar dat ik daar weer zitten huilen heb ;-((
als er over familie gepraat wordt sla ik door .
mijn nacht heb ik hier beneden door gebracht want had echt het gedacht dat het met het katertje gedaan was , poosje hem in mijn armen gehouden en gezegt dat hij van mij mocht gaan , maar ik ben wel blij dat hij er deze morgen nog is .
spijtig dat diertjes niet kunnen zeggen wat ze voelen ;-((
vandaag moet ik ook ventolin halen en hem doen inhaleren ?? heb uitleg gekregen hoe men en poes aan een soort zelf gemaakte inhalatie legt .
weinig geslapen en in het midden van de nacht een enorm gevecht gelevert met de gremlins stomme verslaafde brein heb ik .
heb in de plaats het draadje van gisteren gelezen en daar mijn kracht uit gehaald .
corinne indien ik het juist begrijp heb je de job niet ´´´wie zoekt die vindt ´´zou ik zeggen sterkte
wel of niet drank in huis ik persoonlijk kies voor geen drank in huis is mogelijk al veel keren mijn redding geweest .
ik lees jullie allemaal maar soms gaat het geestelijk niet om te antwoorden , gisteren was het meer omdat het toetsenbord zeike nat was van mijn tranen .
ik wens jullie vandaag allemaal een nuchtere dag toe ik doe het ook .
groetjes van een niet uitgeslapen mens welke werken moet ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Succes Blacky,

Ben wel een nieuweling op het forum, maar snap dit wel.
Hou je taai nog even dan is het weekend. Lees dan rustig alles wat er op het forum staat. Je hoeft niet alles te beantwoorden, steun kan je ook eruit halen door erobver te lezen. Ben je weer wat sterker dan doe je gewoon weer mee. Blijf lekker op de achtergrond denk aan jezelf en zorg goed voor het poesje.
Sterkte.

Gemotiveerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb mijn icon veranderd. Die computer past veel beter bij mij, want je wilt niet weten hoeveel tijd ik achter de laptop doorbreng. ik ga door totdat de batterij leeg is, ga dan wat anders doen en ga weer verder als de boel is opgeladen. Geen bijzonder wetenswaardigheidje, maar het geeft wel aan hoe ik mijn laatste dagen doorbreng.
Ga maandag weer beginnen op mijn werk na enkele maanden onbetaald verlof. Zal wel tegenvallen, maar als het goed is ben ik dan ook helemaal van de medicijnen af (ik mag vanaf vandaag niets meer!) dus ben dan zo clean als een baby, geen medicijnen en geen alcohol. Kan in het weekend alvast oefenen (lekker veilig) en moet dan maandag weer vol aan de bak. Spannend wel na zo'n lange tijd.

Iedereen, geniet van het weekend voor zover mogelijk , het wordt aardig weer en ik meld mee zeker nog vandaag. Ga nu naar de kapper voor een perfecte coupe op mijn eerste werkdag.

Gemotiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Blacky,

Je bent nu al naar je werk. Ik hoop dat het wat dat betreft een niet al te drukke dag is.
Goed dat je je psychologe gezegd hebt dat je gestoord werd van de telefoontjes en dat ze de telefoon gelaten heeft voor wat is was: onbevrouwd.
Je hebt een zware nacht genacht gehad met de zorgen om Katertje en dat zijn inderdaad de momenten dat die gremlins je komen lastig vallen. Goed dat je ze op hun donder hebt gegeven.
Ik vind het toch wel aardig dat het forum iemand kan steunen terwijl er niemand on line is. Zo zie je maar weer. Er gewoon zijn, of de sporen (ik bedoel ons geschrijf) die je achterlaat kunnen helpen.
En Blacky, uiteindelijk zal ik wel vinden, en dat ik gister teleurgesteld was, was niet zo zeer omdat ik dat baantje niet had, maar wel omdat ik boos was over de manier waarop ik mij behandeld voel. Je laat alles vallen omdat het zo dringend is, en dan nemen ze niet eens de moeite mij op de hoogte te stellen van het feit dat het niet doorgaat. Het uitzendbureau was daar ook niet bepaald over te spreken, die hadden ook geen terugkoppeling ontvangen.

Ik wens je een droge dag toe, en als je wat emoties kwijt wil, je weet ons te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag corinne ,
zoals je kan lezen ben ik niet weg werken , heb mijn klant gebelt en gevraagt of ik mocht ruilen naar maandag was oke .
ook de dierenarts op gebeld en die komt straks ik zal horen wat hij het beste vindt en mij zoals de vorige keer daar aan houden , indien hij zegt dat het katertje een kans maakt oke , maar ik kan het lijden echt niet lang meer aan
corinne eerlijk gezegt had ik dat ivm je werk gisteren niet allemaal zo goed gevolgt , nu door je uitleg begrijp ik het beter , en ik vindt het ontoepasselijk wat ze soms met mensen doen ;-((
en ja corinne het helpt om inderdaad al is er niemand online gewoon te lezen wat er geschreven staat dus dank ik jullie nogmaals .
ik ga mij een kopje koffie nemen en een beetje werk verzetten hier in huis al onbreekt de fut mij volkomen .
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemotiveerdheid,

Allereerst: ik vind je alias leuk bedacht, maar (daar komt ie) ik vind hem zo lang. Kun je hem niet wat inkorten?
Trouwens ook een aardig trucje om te voorkomen dat je al te verslaafd wordt aan het forum.
Tot enige weken terug hing ik hier ook continue. Mijn computer staat nu ook de hele dag aan, maar niet meer continue ingelogd. Het forum heeft me heel wat moeielijke momenten bespaard en door heel wat moeilijke momenten heengeholpen. Zelfs het hier zijn, zonder dat anderen ingelogd zijn, helpt al, doordat ik dan oude draadjes doorneem of even terugkijk naar mijn contacten met mijn hulpverlener.
Dat vind ik echt het grote voordeel van de Tactusbehandeling en dit forum.

De kapper, daar zou ik ook weer eens naar toe moeten. Ik zal zo eens bellen of die nog een gaatje heeft vandaag of morgen.

Zouden je collega's je maandag nog herkennen na zo een lange periode? Spannend, het lijkt dan een beetje alsof je opnieuw in dienst komt (tenminste dat was mijn gevoel toen ik naar een lang herstel terugkwam).

Tot straks als je er weer bent en je computer bijgetankt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Wat goed dat je klant kon omruilen naar een andere dag.
Nu ben je dichtbij Katertje en straks komt de dierenarts.
Ook al heb je geen fut om iets te doen, wat heel begrijpelijk is, het zal je gedachten toch iets verstrooien.
Voor Katertje knuffel
en voor jou ook een dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral in de zuidelijke provincies kans op een bui

Vooral in het noorden is de zon vandaag geregeld te zien. Meer naar het zuiden neemt de bewolking verder toe en bovendien ook de kans op een bui. De middagtemperatuur loopt uiteen van 23 graden in het (noord)oosten tot 18 in het zuidwesten van het land. De wind waait in hoofdzaak uit richtingen tussen noord en noordoost en is zwak tot matig, kracht 3 of minder. Komende nacht heeft het zuiden eerst nog met wolkenvelden te maken. Elders is het helder en de minimumtemperatuur ligt rond 13 graden. Zaterdag overdag veel zon, in de loop van de dag wel enkele stapelwolken en vrijwel overal droog. In de middag wordt het zo'n 23 graden bij een matige wind uit noord tot noordoost.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer met een frisse coupe van de kapper vandaan.
Corinne, je hebt gelijk dat mijn naam wat lang is, maar ik vind hem zo goed bij de situatie passen.
Het is namelijk de eerste keer dat ik hulp heb gevraagd, omdat ik na jaren er eindelijk aan toe was. Bovendien moet ik eerst even nadenken wat een kortere naam kan zijn, die ook goed bij de situatie past.
Ik denk er even over okee? Wellicht dat ik vandaag of morgen een prachtge inval krijg.

Dat werk maandag: het zal vreemd zijn. Aan de ander kant, dan wordt mijn leven weer meer geregelder. Je bent geneigd (en daar zal jij alles van weten), om alles maar te laten komen zoals het komt. Nu sta ik wel iedere ochtend gelijk op met mijn man (07.00 uur), zodat ik niet de neiging heb, om pas in de laatste uurtjes van de nacht naar bed te gaan. Bovendien merk ik ook, zoals al eerder op het forum is vermeld, dat je ook eerder naar bed gaat, wanneer je niet het een en ander aan alcohol achter je kiezen hebt. tevens de energie die ik nu 's-avonds over heb!!
Vanaf vandaag ga ik medicijnloos door het leven. Vanmiddag komt de psycholoog en die geef ik het restant van wat ik nog heb direkt mee. Het is fijn om een voorraadje achter de hand te hebben, maar om nu van een alcoholverslaving in een medicijnverslaving te vervallen lijkt me ook niets.
Bovendien rook ik gezien de afgelopen tijd ook aardig wat (ik steek er nu ook eentje op), maar alles op zijn tijd. Eerst de alcohol en daarna de sigaretten. dat staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar net zoals bij een verslaving aan alcohol, je moet er aan toe zijn. Twee verslavingen tegelijk geweld aan doen, zo sterk ben ik op dit moment nog niet.

Groeten,
Gemotiveerd (al bezin ik me op een andere naam)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag marieke,
ik heb hem laten inslapen , dierenarts wou nog proberen met ventolin maar ik kende dat diertje en voelde dat er ergers iets niet juist was .
na het inslapen was er een plas bloed toen heeft dierenarts toegegeven dat mijn keuze de juiste was , zijn longen zouden het niet lang meer gehouden hebben
maar het doet nondepiep zo pijn ;-((
ik vraag om kracht om deze 24 uur nuchter door te komen maar zal wel lukken met jullie steun en kracht
mijn klant heeft mij al enkele keren gebeld om te vragen hoe het is met het katerke .
joann mooi wat jij geschreven hebt
dank jullie wel voor de steun de laatste dagen ik heb er veel aan gehad .
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gemotiveerd,

Je hoeft het niet te wijzingen, hoor, ik ben alleen een beetje lui.
En ja, regelmaat houden als niet ergens naar toe moet is moeilijk.
Ik sta tussen 8.30 en 9.00 uur op. Dan loop ik in de keuken niet in de weg voor al diegenen die wel weg moeten. En ik wil altijd voor 11.00 gewassen en aangekleed zijn.
Wat die sigaretten betreft, dat moet nog even wachten. Daar ben ik toch nog niet klaar voor en heb ik de motivatie nog niet voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Blacky,

Gecondoleerd. Je voelde het al aankomen, maar het gemis en verdriet blijft net zo erg.
Ik heb mij er altijd over verbaasd, dat mensen zeggen: het is maar een dier!
Nu ik heb ook heel wat tranen geplengd voor de diverse huisdieren die ik heb gehad.
Momenteel heb ik geen huisdier, omdat ik me er vreselijk aan ga hechten en als er dan wat gebeurt....
Een hele slechte reden dus, maar ik voel met je mee.
Probeer alsjeblieft deze moeilijke tijden droog te blijven en niet naar de fles te grijpen. Dat zou zo'n zonde zijn! kom op het forum als je het moeilijk hebt, dan kunnen we met z'n allen proberen jou erdoorheen te slepen.
Sterkte.

Gemotiveerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Wat naar voor je. Geef je Katertje een mooie plek in de tuin? Hij zal altijd in je gedachten blijven.
Ik krijg er natte ogen van.

Hier wat bloemen voor op zijn graf: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:.

Een knuffel voor jou en huil maar lekker uit op mijn schouder. Ik geef je wel klopjes op de rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Blacky,
Wat sneu...!
Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen,
maar van de andere kant...
Nu heeft je katertje geen pijn meer,
hoeft niet meer te vechten....!

Misschien ken je het al...
De regenboogbrug..?

Er is een plaats in de hemel die Rainbow Bridge heet.

Als een dier, dat een hele sterke binding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit huisdier naar Rainbow Bridge.
Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.

Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht;
die gewond of verminkt waren worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze ons herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden, maar er is een klein ding: ze missen allemaal een speciaal iemand, iemand die achtergelaten is.

Ze rennen en spelen samen, maar er komt een dag waarop er een plotseling stopt en in de verte kijkt.
Zijn heldere ogen staan strak; zijn lichaam begint verlangend te trillen.
Opeens breekt hij uit de troep, vliegt over het gras, sneller en sneller.
Je bent gezien en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houd je hem stevig vast in jullie vreugdevolle weerzien, om nooit meer gescheiden te worden.
De vrolijke kussen regenen op je gezicht; je handen aaien de liefdevolle kop en je kijkt weer in die vertrouwde ogen, zolang al weg uit je leven, maar altijd aanwezig in je hart.
Dan kruis je Rainbow Bridge, samen.
.......

Misschien is het je tot troost!
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...