CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Stien, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Luciene,Pracht tekst. Ik heb de cd voor je naar boven gegoogeld.Hij heet ZOLANG DE VOORAAD STREKT Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Tekst van WILLEM WILMINK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Luciene,Je hebt gelijk: mooi lied.Herman van Veen heeft best veel mooie liedjes.Rob de Nijs had er ook een aantal leuke weet ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Shoothe, Je bent helemaal geweldig!!! Ik heb hem gelijk al besteld bij Bol.com. Ben ik heel blij mee.Ja ik vind het ook een prachtig lied. Vroeger moest ik er altijd om huilen. Het gaf me zo'n heimwee gevoel. En voor vandaag had ik er nog nooit deze betekenis in gezien. Geweldig.Later, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Luciene,Deze vind ik ook zo mooi van Herman van VeenVandaag ben ik zo vrolijk.Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijkzo vrolijk was ik nooitIk was wel vaker vrolijkheel vrolijk, heel vrolijkmaar zo behoorlijk vrolijkwas ik tot nog toe nooitSoms ben ik ongelukkigontzettend ongelukkigSoms ben ik ongelukkigdan sterf ik van verdrietSoms ben ik wat neurotischphsychotisch en chaotischlabiel en neogotischmaar vandaag dus nietVandaag ben ik zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijkIk ben behoorlijk vrolijkZo vrolijk was ik nooitSoms ben ik ongelukkigontzettend ongelukkigSoms ben ik ongelukkigDan sterf ik van verdrietSoms ben ik wat neurotischphsychotisch en chaotischlabiel en parasotischmaar vandaag dus nietIk ben vandaag dus vrolijkzo vrolijk zo vrolijkIk ben behoorlijk vrolijkzo vrolijk was ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Wat worden we allemaal lyrisch.Ook mooi Corrine. OP HANDENvan BLOF. Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Maar er is iets op handenEr ruist iets in de luchtIk zie nog geen verbandenMaar ik voel een warme zuchtHetcouplet is zoiets,ik heb hem niet meer!Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Je hebt gelijk Corinne dat is ook een heel vrolijk makend lied. Ach ik ben helemaal fan van Herman van Veen.Mijn dochter heeft een nieuwe liefde en hij is wel aardig wat jonger dan haar. Maar als ze gelukkig zijn en het gaat goed met de kinderen van mijn dochter vind ik het gezegend. Hij is 25 jaar en mijn en mijn dochter is 35 jaar.Maar toen ze hem voor kwam stellen zei ze dat hij zo'n mooi liedje had laten horen wat nu 'hun' liedje is geworden.Het heet Later:Later gaan we naast elkaarwandelen op de Overtoomdrinken zoete melk met roomstrijken door ons grijze haarZie je ons daar samen lopen?naast elkaar - zo diep bedaardjij een lieve, oude taartik nog kras - dat is te hopenmaar al worden we ook wrakkenal dat vreselijke snoevenzal tenminste niet meer hoevengaar of muf, we zijn gebakkenen we zeggen: "kijk, de tram"of: "hoor jij die vogel zingen?"al die nutteloze dingenwant het hoeft niet meer ad remen het hoeft niet meer zo rapwant we moeten nergens heenach, we wonen toch alleenin zo'n rothuis met een trapik beloof je dat ik danhet attent zijn aan zal lerenen ik zal ook vaak proberenof je nog wel lachen kanlachen als een oude damedie haar zegje heeft gehaddie, als zij wordt afgelegd,zich voor niemand hoeft te schamenwel, wel, wel, zo zal dat gaanen we sterven, heel bedaard,op een donderdag in maarttegelijk - daar hecht ik aanen als onze aardse lastmet de wereld gaat vergroeienzal uit jou een bloempje bloeieneen viooltje, dat staat vast.Dat vond ik zo lief. Zo'n knul van nog maar 25 jaar en daar oog voor hebben.... En ik, sentimentele dwaas, moest natuurlijk al weer janken groetjes, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Shoothe komtie:Schimmel aan de muren,de scheur in het plafondRuzie bij de buren,de geur van nat kartonDe dozen legen flessen,de stapels vuile wasGebruikte koffiefilters,en een stinkende matras Angstig liggen zweten,m`n lakens zijn doordrenktEn steeds maar willen wetenof jij nu aan me denktMaanden doorgeslapen,nergens heen gewildKoortsig liggen woelenen m`n honger niet gestild Maar er is iets op handenEr ruist iets in de luchtIk zie nog geen verbandenMaar ik voel een warme zucht De platen uit de hoezen,de boeken uit de kastDe huiverende roezen,want de verwarmingsknop zat vastDe uitgeslagen wasbakvan pissen `s morgens vroegEn de nooit geleegde asbak,gestolen uit de kroeg De pleebril is gebrokenik ben er op gaan staanIk wilde me verhangentoen jij was weggegaanMaar het touw was niet zo stevig,dus ik heb het niet gehaaldEn het gas was afgeslotenwant ik had niet betaald Maar er is iets op handenEr ruist iets in de luchtIk zie nog geen verbandenMaar ik voel een warme zucht Ik draag jou steeds op handenJe bent m`n stil geruchtIk droom van verre landenSamen op de vlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Luciene, ik zie je vanavond, op een alcoholvrij perron!!! Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Zeker weten Shoothe,Groet, Lucie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Precies dat was hem. Goed he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Ja zeker, ik ben al aan het kijken of ik hem kan downloaden via LimeWire.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Zien jullie het zonnetje, ik wil fietsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Ik heb em Shoothe! Duurde wel even het downloaden maar lekker nummer.tot later, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Nou jouw dag is weer goed. Zie je waar je met een helder hoofd toe in staat bent. Het gaat blijkbaar ook zonder sloten drank. Ik ga nu fietsen,vanavond ben ik er weer, Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Ik fiets met je mee, de zon trekt mij ook. Misschien komen we elkaar wel tegen zonder dat we weten wie we zijn. Overigens wat heb jij met Epictetus?Later, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 @Marieke,Wat kun je dat toch mooi vertellen van die dingen die in de weg staan.Wat goed dat je van die caravan af bent. Weer een zorg minder.Dan keek je zoon ws. ook niet graag naar Afred Judocus Kwak. Als ik de tijd had keek ik altijd mee met de kinderen.Naar andere kinderprogramma's ook, dat vond ik gewoon leuk.@Luciene,Ja, dat lied heb ik ook al een aantal keer gehoord. Van Veen heeft altijd van die liedjes die ergens op slaan met mooie muzikale begeleiding, en daarom vind ik ze meestal wel mooi.En wat maakt leeftijd uit als je maar van mekaar houdt, daar gaat het om.Fiets ze.@Soothe,Beter in de regen fietsen dan doordrenkt van alcohol op de bank zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Een vraagje:Wat reist de hele wereld rond en zit toch in een klein hoekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 @Corinne uhm... uhm... uhm... Een postzegel?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Nog een vraagje:Ik ben wat ik ben, maar als je me kent, ben ik het niet meer, rara, wat ben ik?Groet, Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Luciene,Die kende je zeker al? Goed antwoord.Die van jou is : een raadsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 hihi kende jij die van mij ook? Was ook goed geantwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden