Spring naar bijdragen

Donderdag 7 juni

Twan

Aanbevolen berichten

Eerst plaatselijk mist, in de middag kans op een heftige onweersbui.

In de eerste helft van de ochtend in het noorden dichte mist, in de westelijke helft laaghangende bewolking en in het oosten en zuidoosten vrij zonnig. Tegen de middag in de westelijke helft komt de zon er geregeld bij. Wel ontstaan er opnieuw stapelwolken die in de middag kunnen uitgroeien tot heftige onweersbuien, hierbij is ook hagel mogelijk en windstoten. De middagtemperatuur varieert van 20 graden op de Wadden tot 28 in het zuidoosten en oosten. De wind is zwak tot matig uit noordoostelijke richtingen. Vrijdag wordt het broeierig warm met middagtemperaturen tot aan 30 graden in het oosten en zuidoosten. Stapelwolken en zonnige perioden wisselen elkaar af en in de middag vooral in het zuiden en zuidwesten is er kans op een onweersbui. De oostenwind is matig, kracht 3 en langs de kust kracht 4.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je wel Twan voor het weerbericht. De zon begint hier al voorzichtig te schijnen. Ik vond het gisteren maar benauwd voor mij hoeft zo erg warm niet. Maar ja daar hebben we niets over te zeggen.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en hou het droog en laat de eerste staan, dat zal ik ook vandaag weer proberen. Om ongeveer 11 uur krijg ik de leden van het bestuur waar ik in zit op bezoek dus afleiding genoeg in de loop van de dag. Zo tussen door kom ik wel even kijken. En Soothe niet de trein ingaan hè..... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen iedereen ,
gewoon om te zeggen dat ik nog alive and kicking ben :-))
uit de grond van mij hart ik probeer jullie berichten bij te benen bij thuiskomst maar is soms moeilijk .
hiermee bedoel ik dat ik eerst alles lees en niet op ieder berichtje apart kan antwoorden maar ik hoop dat jullie weten dat ik in gedachten bij jullie ben :-))
ik wens jullie allemaal een fijne mooie nuchtere dag toe , doe ik ook
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciene,

Sterkte met je bestuursledenontvangst straks.
Zorg dat ze bij de punten blijven en niet uitwijden, dan ben je snel weer van ze af.

Dat je man vroeg opstond had je al eens gezegd, maar dat dat om 3.30 uur al is.
Dat is wel erg vroeg. Die man van je heeft wel een hele lieve vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Het is soms helemaal niet meer bij te benen, maar dat hoeft toch ook niet. Je kunt de belangwekkende of leuke uitkiezen, en je beperken tot de echte vragen.
Als ik een baan zou hebben, zou ik het ook niet allemaal meer kunnen bijbenen, hier. Dat merk ik al als ik een dag veel bezigheden buiten en/of binnen de deur heb.

Pff, die katten van me zijn nu al een half uur aan het rollebollen en tikkertje spelen door het huis, het wordt tijd dat ze eens tot rust komen en hun ochtenddutje gaan doen.

Zo nu eens wat in de keuken zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

RAF team gefeliciteerd met 10 maanden ADB. :present::D:present::):present::D:present:
Dit zijn overigens, Rufus, Anna en Ferry.

Tjonge, dat is al een hele tijd. Zo zie je maar hoe men zich aan elkaar kan optrekken hier op het forum. Je doet het voor jezelf maar er gaat toch wel een speciaal effect van dit forum uit.
Steeds weer zie ik kleine groepjes ontstaan die elkaar stimuleren tot ADB worden/zijn.

Ik vind het mooi te lezen hoe mensen kunnen veranderen, van mijzelf heb ik dat minder in de gaten.
Maar daarom is het wel voor mij belangrijk om te blijven lezen en schrijven en niet in een valkuil te lopen. Ik moet allert blijven en gehouden worden.

Iedereen die nog elk uur of dag aan het worstelen is, vol houden, het kan, het is te doen. Velen zijn jullie al voor gegaan. Laat die eerste staan!
Allemaal een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rufus, Anna, Ferry,

10 maanden, dat is een feestje waard.

:light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon:

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Stien.
Ja Corinne, ik heb lekker gewerkt, heb alleen vanaf 6 uur een rare zeurende buikpijn, maar zal wel overgaan voor ik een jongetje wordt:D
Hier lopen dus 6 katten te hollen en dollen, nog 2 weekjes, dan mogen er 5 naar hun nieuwe baasjes toe:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Wat jij zegt over het forum is maar al te waar.

Er gaat hier een enorme stimulans van uit en maakt het stoppen met eigenlijk tot een aangename bezigheid. Ik weet niet precies hoe ik me hier moet uitdrukken, maar ik weet niet of ik het zo goed gered had met de behandeling, als ik het forum niet had gehad en me daar aan al de mensen had kunnen optrekken of ze nu zelf nog nat achter oren waren of oudgediende drooghouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,

Ik ben blij dat ik een jongetje ben geworden.

Over 2 weken het moeilijke afscheid van 5 jonge huisgenoten. Zorg voor een voldoende voorraad schone zakdoeken.

Ondertussen schuifel je verder door je huis om maar niet te struikelen over of te trappen op het kleine grut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rufes Anna en Ferry,

10 maanden dat is toch een geweldige prestatie!! En we doen het niet als in het volgende gedicht wat ik net vond:

Alcohol

De drank waarmee de mens zich laaft
Heeft menigeen aan zich verslaafd
De alcohol, die ons verdooft
En zelfs van het verstand berooft
Dat is de vijand op deze aard
Die mij de meeste zorgen baart
Maar 'k zal mijn weerzin overwinnen:
Zijn vijand moet men óók beminnen!

De twee laatste regels die zijn nou net zo gevaarlijk voor ons. Was ook maar een grapje. Maar nogmaal proficiat jongens!!

Zo nu ga ik douchen na gestofzuigd en gedweild te hebben en ik ben nu net zo nat als mijn dweil van het transpireren. Ik hoop wanneer ik medicijnen heb voor de hoge bloeddruk dat het zweten ook wat over gaat. De airco staat in de huiskamer aan dus kan ik straks koel de andere bestuursleden ontvangen.

Lieve mensen tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik weet dat ik niet zonder forum het had volgehouden. In het begin ben ik héél erg geholpen ook o.a. door pb'tjes die ik mocht ontvangen en die me op de randje tegen hielden van het wederom afglijden naar mijn oude gewoonten.
Ook toen de therapie op hield was en is het forum voor mij een belangrijke factor, hier kan ik mijn dagelijkse/wekelijkse besognes kwijt hoe onbelangrijk het ook voor een ander lijkt.
Hier ontmoet ik mensen die weten waar de schoen wringt.

Je hebt écht zin in een feestje, mooi versierd. Welk gebak krijgen we, of verzorg je dat niet..:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor de felicitaties, alweer, want ik heb er eergisteren ook al gehad. Ik ga vandaag geen groot feest houden, dat komt als we een jaar ADB zijn.

Ik was vanmorgen om kwart voor zes al aangekleed en wel, omdat ik de bouwvakkers om zes uur al verwachtte. Bleek een grapje te zijn, ze waren er om half acht. Grmbldegrmbldgrrrr!
De renovatie van mijn toilet en douche is nu echt begonnen. Het is een herrie van jewelste in huis, want de tegels van vloer en wanden worden losgebikt, de plafonds zijn er uit, en ik hoorde vanmorgen dat ik de helft van mijn zolder ook nog aan het vrijruimen kom omdat ze de leidingen gaan vernieuwen. Help!!! Waarom hebben ze dat in vredesnaam niet eerder gezegd!

Veel gelegenheid om achter een pc te zitten heb ik niet, maar ik kon het toch niet laten even gedag te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd iedereen met vandaag... meer is er niet...

"In theorie werkt helemaal niets...alleen in de praktijk kunnen dingen werken"....

Aktie is het magische woord om te veranderen... Wat ga ik vandaag anders doen dan ik gisteren deed ?

Mijn verleden met al zijn gedachten en akties heeft me gebracht waar ik vandaag ben...als me dat niet bevalt moet ik het anders gaan doen anders zal ik weer op hetzelfde punt uitkomen...

Ik wens iedereen een hele fijne dag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest nog ontbijten anders kan ik mijn Campral niet innemen. Dus gauw een bak fruit en tussendoor de pillen en dat kan net zo goed even achter de pc.

Anna heel veel sterkte met de verbouwing. Het is zo'n gedoe. Wij hebben dit huis maart 2006 gekocht en zitten eigenlijk al die tijd met enige tussenposen in de verbouwing. Manlief doet het zelf soms geholpen door welwillende lieden. En we zijn nog lang niet klaar want de bovenverdieping aan de andere kant van het huis (ja ik heb twee bovenverdiepingen) moet nog helemaal. Dat is nog de oude zolder van 1930 en daar heeft nog nooit iemand wat mee gedaan. Daar willen we 3 of 2 (weet ik nog niet) slaapkamers met badkamers maken voor de Bed and Breakfast. (feitelijk hadden we daar andere plannen mee maar dat vertel ik nog wel eens).

Dus ik zal aan je denken Anna.

@Stien wat je zegt kan ik me goed voorstellen. Ik kan nu echt ook niet zonder jullie allemaal

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...