Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie, gefeliciteerd, dikke Laten we hopen dat ze doodop zijn en weer een hele tijd laten afweten.Anna, dank je voor je wijze woorden. Je hebt helemaal gelijk. We moete door onze emoties heen, al is dat nog zo akelig. Heb jij af en toe nog last van die engerds de laatste tijd?Wat voor soort baan klrijg je straks en wanner moet je beginnen?SOOTHE!!! Je staat de hele tiijd ingelogd, maar we horen niets van je! Het is toch ook niet gremlin avond bij jou? Zitten die dingen dan avond overal? Ik ga geloof ik de achterdeur die nog openstaat dichtdoen.Stien, als je terug bent van je wandeling meld je je dan nog even? Wil weten hoe het met je gaat!Corinne, ik denk dat Anna wel gelijk heeft, maar je hebt ze toch maar mooi verjaagd gisteren. Iedere keer weer wat erbj leren. We leren het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie,Blij dat je het doorbent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Iedereen is blijkbaar wat stil gevallen, hihi!!Nu, aan allen een dikke merci, slaapwel en tot morgen!!!Jullie hebben me écht héél goed geholpen in m'n strijd tegen de onnozele beestjes!!Nu weet ik weer waarom ik hier toch nog steeds kom piepen!!Veel liefs van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 @knuffie: Fijn dat het goed gaat nu met je. Dit heb je toch maar mooi overwonnen@Corinne: Ja hoor, gaat helemaal goed. Heb alleen maar water gedronken en veel op internet gezeten omdat ik wat akkoorden voor het pianospelen aan het zoeken was. Ik heb weinig of geen behoeftes gehad. Heb ook niets in huis dus dat scheelt ook. Ben ook lekker geen boodschappen wezen doen. Drank halen die mannen maar zelf verder:)@Gem: Dit vond ik nog toen ik aan het zoeken was naar de betekenis van Gem:GEM "It's a gem!", de anglofiele medemens weet dan genoeg. Gem (uitspraak: Djem) betekent juweel, edelsteen. En dat is nu precies waar de Utrechtse band Gem in wil grossieren. Juweeltjes van liedjes, brokken pure energie, ruwe onvervalste en van arrogantie glimmende Rock'N'Roll. Tezamen een combinatie van ongekende eeuwigheidswaarde.De muziek van Gem bevindt zich ergens tussen de Britse indie-gitaarbands van eind jaren'80/begin jaren'90 (voordat Britpop, Britpop werd) en New York-style bands anno 2003. Denk aan het ruwe ongepolijste van The Jesus&Mary Chain, de hemelbestormende extase van Adorable, de groove van The Stone Roses, de onbeschaamde oprechtheid van The Manic Street Preachers, de arrogantie van het debuutalbum van Oasis, en de rawk van The Strokes/The Libertines. Kortom, Gem sprankelt, Gem fonkelt, en binnenkort zal Gem voor iedereen schitteren op de diverse podia en festivals. YOU WILL LOVE US! GEM wat is rss? "It's a gem!", de anglofiele medemens weet dan genoeg. Gem (uitspraak: Djem) betekent juweel, edelsteen. En dat is nu precies waar de Utrechtse band Gem in wil grossieren. Juweeltjes van liedjes, brokken pure energie, ruwe onvervalste en van arrogantie glimmende Rock'N'Roll. Tezamen een combinatie van ongekende eeuwigheidswaarde.De muziek van Gem bevindt zich ergens tussen de Britse indie-gitaarbands van eind jaren'80/begin jaren'90 (voordat Britpop, Britpop werd) en New York-style bands anno 2003. Denk aan het ruwe ongepolijste van The Jesus&Mary Chain, de hemelbestormende extase van Adorable, de groove van The Stone Roses, de onbeschaamde oprechtheid van The Manic Street Preachers, de arrogantie van het debuutalbum van Oasis, en de rawk van The Strokes/The Libertines. Kortom, Gem sprankelt, Gem fonkelt, en binnenkort zal Gem voor iedereen schitteren op de diverse podia en festivals. YOU WILL LOVE US! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Motivo alles is goed,ik lees wel wat stukjes.Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Luciena,eigenlijk moet ik dat niet hier doen, maar let je wel op het hangslotje linksboven,zit me suf te mailen. Kom ik eigenlijk wel door,als dat zo is stuur een pb.Zo schiet het niet op. Kan ik ook de info niet geven,bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Nou liefjes, de dag is voorbij. We gaan erbij liggen. Het is hier achter de pc erg warm. In de slaapkamer staat de airco al aan. Als ik niet kan slapen kom ik nog wel even aanwaaien. Soothe waar ben je??Hou het droog en laat de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Soothe waar ben je? Ik mail me een ongeluk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik snapte niks van de pbtjes maar nu wel. Ik ga slapen ik ben moe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Luciene, ik geloof dat Soothe je een pb (privébericht) heeft gestuurd. Als je de pagina helemaal naar boven gaat dan zie je links boven, net onder het alcoholdebaasvignet een slotje staan, en daarachter staat vermeld hoeveel privéberichten te hebt. Als je daarop klikt, dan kun je ze lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ah, je hebt het al door zie ik. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 SootheBlij weer wat van je te horen en dat alles OK is, man! Ben je weggeweest en vergeten uit te loggen?Lucienne,Dank je voor je toelichting. Ik ga op internet toch eens naar die muziek zoeken. Vanaf heden zal ik met Gem ondertekenen, al blijft miin inlognaam hetzelfde. Ik ben trots op mijn nieuwe naam en hoop hem waar te kunnen maken. Je bent je als juweel/edelsteen toch wel wat aan je stand verplicht.Ik ben blij dat bijna alles goed is. Nu Stien nog. Blijf nog even ingelogd totdat ze terugkomt. Hopelijk gaat het daarna ook beter met haar.Liefs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Neem aan dat je eenbericht hebt, zo ja gaan we morgen verderwelterusten pleasant dreams Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Nog bedankt, iedereen truste en goed weekend.Marieke, vast voor morgen gefeliciteerd met 6 maanden ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Luciene,Ik heb je een pb gestuurd.Slaap alvast lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Motivo ik log niet altijd uit, kan toch niemand op de PC.Af en toe lees ik wat,kon alleen niet zo goed inkomen. Als je even weg bent is er zo'n stortvloed aan berichten.Raakte een beetje vanwege de bomen het bos kwijt. En ik was aan het spoorzoeken naar Lucy, Verder alles redelijk!!!Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Nog niet weggaan. Wil weten hoe het met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Luciene,Het is ook tijd dat je naar bed gaat, je schrijft dubbel (je bericht van 23.08) doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie,Slaap zacht de hele nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Soothe,Geen verwijt ik was alleen ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Soothe,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Motiva, hoe gaat het met jou,Zit je redelijk in je vel? Begint mij wel iets lichter te vallen,heb mezelf gisteravond streng toegesproken,nu maar afwachten.Groetjes slaapze voor straks, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Slaap lekker. De nacht zal zich als een heerlijke deken over je heen spreiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Soothe,Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Wie blijft er nog op?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden