stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Houtje van Harte Gefeliciteerd, maak er een fijn sapjes feest van. :present::present:Luciene; heel jammer maar wel begrijpelijk. Er is al genoeg op gereageerd zou ik zo denken, vandaag weer lekker op dreef.Ik heb wel van de Helderheid gehoord is bekend maar ik heb er zelf geen ervaringen mee.Corinne; je gaat goed met je dipje om. Dat is niet zo onbelangrijk, er komen er waarschijnlijk nog wel meer in de toekomst. Tja en helaas weet je vaak niet wanneer. Dus goed bij je zelf nagaan welke gevoelens erbij los kwamen om een volgend mogelijk te herkennen en dat het geen valkuil kan worden.Alsjeblieft zet maar in een mooie vaas je hebt het "echt"verdiend.Anna, jammer maar wel heel goed van je. Vannacht hebben we brandoefening gehad. De brandalarm ging af en ik sliep gewoon er door heen, pas toen ik een por kreeg en de herrie hoorde werd ik watervlug.Na inspectie bleek er niets aan de hand, onbegrijpelijk dat die dingen zomaar kunnen gaan gillen.Maar wederom een hint, als ik gedronken had en het is tenslotte ook nog eens weekeind was ik na een por echt niet wakker te krijgen geweest. Laat staan als er een keer echt wat aan de hand is, ik moet er niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik log uit en ga voor de inwendige mens zorgen.Kom vanavond weer even terug.Groetjes van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Corinne,Ik schreef dat je voor mij GEEN moeder bent, dus conclusie: geen medisch wonder.Dat je profetische gaven hebt en ik voorspellende: zou dat een positief gevolg kunnen zijn van onze verslaving? Kunnen we een kliniek openen, wierrook aansteken en de alcoholische medemens vanuit eigen ervaring helpen. zou dat niet mooi zijn. ASls de kliniek loopt, dan doen we er tevens anti-rookcursussen bij. Heb geen ervaring met drugs, dus we kunnen geen totaalplan aanbieden......Lijkt het je wat?Groetjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 @Corinne, ik bedoelde het ook in overdrachtelijke zin...O ja, je vroeg nog wat tinnef was: Het is een Amsterdam's woord voor rommel, rotzooi. Tinnef komt ook uit het Jiddisch (Joodse taal) en betekent rotzooi, slechte waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Dank je.Hier de alarmbellen in mijn hoofd.Bij jou het echte brandalarm. Je zult je ook rot geschrokken zijn.Mijn man is nu bezig met het eten bereiden.Ik ga even kijken in zijn potten en mijn rookgerei uit de weg leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gemotiveerd, Luciene,Ik ben niet boos hoor, ik moest er een beetje om lachen: ik zag mij zelf al als een overjarige, gebogen, met bibberende handen en een grijze baard voor me. Nou ja, waarom geen kliniek openen, we zijn echte ervaringsdeskundigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 @ Corinne, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Ik begrijp dat je vanaf maandag weer volop gaat werken. Werk je de hele week of een aantal dagen?In ieder geval veel succes op je werk, hoop dat je voldoende bent opgeknapt om weer te gaan beginnen en niet omdat je door een of andere bedrijfsarts gedwongen wordt. Weet je bedrijfsarts van je alcoholprobleem? Of iemand op je werk?In ieder geval sterkte maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gem,Ik draai wisselende diensten, geen touw aan vast te knopen. Kan oplopen tot 6 dagen achtereen, maar de komende maand is het me gelukt om niet meer als drie dagen achtereen te werken en dan minimaal een dag vrij. Dus dat betekent dat ik ook de weekeinden weer ga werken. Ik heb nog veel overuren dus als het niet helemaal lukt zou ik in elk geval met een dagdienst eerder weg kunnen. Bij de andere diensten kan dat niet.Ik heb mij vrijwillig beter gemeld. Het duurt mij nu lang genoeg en mis het werk.De arbo arts heeft mij geen haar in de weggelegt.Ik heb mij ziekgemeld i.v.m. mijn schouder, kon niets meer met mijn linkerart, de boel was behoorlijk ontstoken. Nu na fysio zijn er nog wel wat klachten maar had ik voortijds ook wel.Ik stond twee maanden droog, klachten verergerden en er kwamen ook andere klachten bij, maar was voor mij een goede samenloop om mij hiervoor ziek te kunnen melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Dat heb je goed geregeld. En goed dat je klachten flink minder zijn. Moet je nog verder bij de fysio blijven lopen? Ik ben geroepen om te eten. Dus ik log even uit.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,Vervelend van je schouder, wel een mooi "excuus". Hoop dat je er niet teveel last meer van hebt.Wens je veel succes.ik log ook uit. Ga pas later eten, maar wil ook nog even gezellig zijn thuis.Waarschijnlijk vanavond nog even op het forum. Blijf dit weekend nog even veilig thuis om aan geen verleiding bloot te staan. Volgende week ga ik naar de verjaardag van mijn neefje. hij wordt 3.De mensen die komen lusten wel een glas. Ik ben dus de BOB. Ik hoef me niet helemaal groot te houden, want het b etreft het kind van mijn zus, en die is van mijn toestand helemaal op de hoogte.Groeten,Gemotiveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gemotiveerd,Wat leuk dat je neefje 3 wordt. Dan beseffen ze ook echt dat ze jarig zijn en kijken ze er zelf naar uit.En het is een feestje met genoeg bodyguards. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Corinne, nu heb ik één keer in de week fysio waarna nog een paar keer één keer in twee weken ter controle.Ik stond dus al droog voor mijn ziekmelding. Door de drooglegging kwamen mijn klachten heftig en bleek ook dat ik mijn lichaam behoorlijk had geforceerd. Door de alco had ik geen rem, ging altijd maar door. Van echt slapen was dan ook al geruime tijd geen sprake. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Stien,En de oefeningen goed blijven doen.Doe ik ook. Heeft de fysio trouwens ook gezegd. De eerste drie maanden nog elke dag 2 keer de oefeningen afwerken, daarna mag het naar een keer per dag. Ik doe dat dan ook, want als ik oversla, dan begint het gevoel al te komen. En op mijn zithouding letten. En niet meer van de trap duiken. Alsof ik dat nu voor de lol had gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gemotiveerd,Heb jij ooit op een azerty-toetsenbord getypt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Corinne,Wat is dat in vredesnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Hoi allemaal,Ik weet dat ik hier niet meer zoveel kom als vroeger maar ik heb nu even nood aan wat afleiding!! De gremlins zitten over m'n schouder mee te kijken!! M'n man is vanavond alleen naar een feestje van z'n werk en doordat we geen oppas hebben én ik niet wil geconfronteerd worden met bepaalde zaken ben ik thuis gebleven!! Nu alleen en ik voel me door omstandigheden zwakker dan ooit!! Dus kom ik hier eventjes als jullie het niet erg vinden!!Veel groetjes van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Gemotiveerd,Dat is een Frans/Belgisch toetsenbord.Bij de NL toetstenborden staat querty.Het was n.a.v. een typisch typfoutje met azerty-achtergrond jij had staan: 9blabla) i.p.v. (blabla).Vandaar mijn vraag.Ik heb van die typefoutjes wel eens last omdat ik geleerd heb te typen op een azerty-toetsenbord.En dat is heel vreedzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Knuffie,Ik vind het helemaal niet erg je hier op te vangen.Waar zijn die gremlins?Ik zal ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Danke voor je respons, Corinne!!Tja, ze zitten hier naast me en ik heb momenteel geen kracht zoals anders om ze resoluut de deur te wijzen, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Je laat je nu toch zeker niet klein krijgen door een gremlin hè Knuf? Hoe lang ben je nu al ADB? Ongeveer een half jaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Hoi Knuf, zwak avondje? Kun je me de hand schudden Voel met je mee, ook ik vind het moeilijk nog hier aan de bel te trekken.Het voelt als, zo, nu moet je het zo onderhand toch wel zelf aan kunnen!Je hebt geleerd hier hoe de gremlins te temmen, doe dat dan.Alleen als je er nog weinig last van hebt, raak je soms je routine kwijt en dan is er even zoiets van Beeeh ze luisteren niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Hoi annatje!! Blij je te horen!!Ja, ADB sinds 4 jan.. vreemd dat ik het nu zo moeilijk heb maar door m'n omstandigheden nu toch wel begrijpbaar, hoor!! Het is net omdat ik niet wil dat zo'n stomme gremlin me klein krijgt datr ik hier kom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Anna, nou dat bedoel ik nou. Ik had jou berichtje dus nog niet gelezen en voelde hem al aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Zo is het stien!! Ik heb al wat denkwerk gehad voor ik hier aan de bel trok!! Had ook zo het idee dat iedereen zou denken dat ik het nu wel alleen aankan!! Vanavond dus niet!! Ook een moeilijk moment jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden