luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dank je Houtje, Zal ik gelijk even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hai Marieke, Zo zag ik gisteravond op het nieuws wat, geloof ik Corinne gister al zei< dat de nieuwe president van Frankrijk op de bijeenkomst van de G8 gewoon bezopen achter het catheder stond om de pers te woord te staan en vragen te beantwoorden. Ik keek er gewoon met plaatsvervangde schaamte naar. De hele wereld kon dit zien. Gelukkig ben ik niet zo bekend. Te erg voor woorden. Drank maakt meer kapot dan je lief is.Voor het afbreken van de caravan kun je misschien op Marktplaats kijken voor mensen die zich aanbieden als sloper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 helemaal waar. Was alleen maar onze directe omgeving.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi Luciene,Ik "speel" al 7 jaar piano. Meest klassiek, maar ook licht klassiek en tegenwoordig de jazzy kant op.Voor quattre-mains speel ik samen met 2 andere dames. Is heel gezellig zo bij elkaar komen.Ik ben nu ook bezig met akkoordbegeleiding.Ik heb les aan de muziekschool, maar stop na dit schooljaar.Ik ga wel door met mijn lessen bij mijn vriendin en die breid ik uit naar elke week een half uur.Mijn dochter heeft bij haar nu ook pianoles. Net begonnen en ze speelt al beter dan ik.Zij komt ook niet aan huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Marieke,Eigenlijk een goed idee, ben je boos, hups even naar de caravan, knots boem, sloop is weer verder gelukt.Wellicht vind je wel iemand om de boel te slopen en het sloopafval te verwijderen.Kun je hem misschien door een sloopberdrijf laten verwijderen en opruimen.Ik wens je er succes mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe,Ik sluit me geheel aan bij de rest.Ook van mij van harte met je 14 dagen:present:Super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Heeft er iemand nog contact gehad met Lenne. Hij is nu al dagen niet meer op het forum geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Nou Corinne, het is doodse stilte op het forum. Wij hebben gegeten en manlief is al weer aan het klussen en ik zal even de boel in de afwasmachine schuiven en dan kom ik weer even kijken of er nog leven in de brouwerij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi Luciene,Ja het is heel rustig.En zo wordt het nog rustiger, want ik fris met zo even op en dan ga ik naar yoga.Ben ik na 9 uur pas weer terug.Tot straks dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi lieve forumleden,Begon ik vanmorgen zo vrolijk, nou ja, en een rotdag op mijn werk gehad. Het lukte allemaal voor geen meter. Die concentratie!! Blij dat sommigen van jullie dat herkennen anders zou ik gaan denken dat mijn brein wel heel erg door de alcohol was aangetast. @Stien, ik denk dat dat reizen wel zal wennen, het is allemaal wat veel ineens. Vandaag 3 weken droog en al bijna anderhalve week een nieuwe baan. Problemen met de dochter het komt allemaal tegelijk. Is dus wel logisch dat ik bekaf ben en me niet kan concentreren.Ik wil mijn sporten ook weer oppakken, maar wacht nog even tot ik weer voluit mag. Volgende week ga ik maar eens bellen met mijn arts of ik weer mag cardio-fitnessen op oude sterkte.Nu mag dat nog niet en dat is heel frustrerend. Een bejaarde op de fiets en in de sportschool. Ik heb nog een beetje mijn trots. Wat spannend is dat we misschien naar een nwe locatie gaan voor het werk en dan is het maar afwachten of de reistijd langer wordt. Mocht dat het geval zijn dan ga ik toch well weer solliciteren, naar iets wat dichter in de buurt is. Tenslotte heb ik ook nog een prive-leven. Maar ja zo denk ik er nu over, misschien bruis ik straks zo van de energie, dat een uur langer mij ook niet uitmaakt. @Lucienne, je bent heel goed bezig vind ik @Corinne, klopt het of zit je nog steeds niet zo lekker in jevel? Ik heb dat idee..........@Soothe, wel iets leuks doen vandaag! Verwen jezelf met iets. Je hebt het verdiend!!@Mick, mocht je dit nog lezen: het is niet leuk allemaal, maar wat prima om alles veel intenser te beleven doordat je ADB bent. Niet altijd leuk, wel beter, dan kan het tenslotte niet veel later opdoemen en nog meer schade aanrichten. Ik vind het fijn dat de forumleden die langer aangemeld staan en ook vaak langer droog, zich af en toe nog melden. Wij nieuwelingen weten natuurlijk niet wat zich in die tijd heeft afgespeeld, maar het is goed te vernemen dat je nog ADB bent, ook al is deze tijd niet gemakkelijk.Je zult je "problemen"sneller verwekn door ADB te zijn, dat staat vast. Ondanks alles zijn menesen als jij en Anna en nog meer anderen een voorbeeld voor mij om het vol te houden. SWant drank dat MOET passee zijn. @Anne, volgens mij gaat ie goed!Groetjes,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hai Gem,Weer terug van het harde werken? Ja die concentratie is een probleem. Ik nam mij vanmorgen voor om toch een aantal dingen te doen. Maar uiteindelijk zijn er maar 3 dingen gebeurd. Nu ligt het er natuurlijk hoeveel er in eerste instantie waren. Nou zelfs dat weet ik niet want echt een lijst op papier heb ik niet gemaakt. Maar wat wel heel belangrijk is: ik ben nog steeds aan de spa rood. Morgen moet ik naar de sportschool maar moet eerst met de fysiotherapeut spreken want ik heb het gevoel dat (omdat ik toch wel mijn gangetje ga zij op geen enkele wijze interesse heeft in mijn persoontje. Nou zo is de gezelligheid er snel af en het is niet de bedoeling dat ik weer aftaai. Dus, luciene, assertief zijn. Niet mijn sterkste kant om voor mijzelf op te komen. Wel voor een ander maar mijzelf... Ik had haar eigenlijk vandaag willen bellen maar heb dat niet gedaan. Dus, weer 5 voor 12.. maar dat zal wel goed komen. Dat horen jullie morgen wel weer.Ik moet nog huiswerk doen voor Tactus, of eigenlijk mijzelf, dus ik ben onderwijl wel in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Overigens, Gem, te ver reizen is natuurlijk ook niet alles. Je bent als ik het ergens goed gelezen heb zo'n twaalf uur van huis? Jemig, je lijkt mijn man wel dan. Wel een beetje vrije tijd voor jezelf overhouden hoor. Anders leef je alleen in het weekend. Maar dat kan je zelf natuurlijk prima beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 @Lucienne,Dat probleem van voor jezelf opkomen ken ik maar al te goed. Het is zo gemakkelijk tegen een ander gezegd, doe ik ook regelmatig, maar ondertussen voor mezelf.....Straks komt mijn psych weer, dus ik log zo even uit om te eten. Vroeg voor ons doen dus. Manlief staat heel lief in de keuken de boel voor een lekkere maaltijdsalade te hakken, echt fijn dat ik dat niet hoef te doen. Kan ik even opladen, omdat die gesprekken met de psych ook steeds intensiever worden.Vanaf volgende week komt ze maar 1x per week, want dan heb ik de eerste 2 werkweken erop zitten.Hoe gaat het met je bloeddruk overigens? Niet te vaak meten he? Als ik het binnen de twee minuten nog een keer doe kan het veel verschillen. Het blijft een momentopname, daarvan moet je je goed bewust zijn. mijn bloeddruk is op dit mement van een baby, zo goed. Nu slik ik wel medicijnen ervoor, maar voorheen was ie vele malen hoger MET medicijnen. Weer een goede reden om gestopt te blijven, want dit is geen toeval.Zie je vanavond weer, als je komt,@Marieke,Als het nodig kom ik wel helpen slopen, heb nog wel wat frustraties over en vele handen/frustraties maken licht werk.Tot straks.Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Sterkte straks met je psych. Wel lekker dat zij/hij bij je thuiskomt. Ik heb de lijst met metingen naar de huisarts gebracht gisteren en bij de apotheek kan ik morgen plaspillen ophalen. Ik heb er geen ruk verstand van maar is dat normaal bij hoge bloeddruk, plaspillen? Ik hoor je later wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi, Goeieavond, ben lekker weer een poosje vrij!!Luciene, doordat je met plasmedicatie meer gaat plassen, neemt de druk in de bloedvaten af, waardoor je bloeddruk naar beneden gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Lucienne,Het is inderdaad heel normaal om een plaspil bij te hoge bloeddruk te krijgen. Goed dat het je lukt om nog steeds ADB te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi allemaal,Eerst en vooral, Soothe: Proficiat!! Dag per dag, stapje per stapje en zie je wel......Bravo!!!Vorige nacht was het héél erg druk op het werk, dus ik duim voor een wat rustiger nacht vandaag!!Veel plezier nog aan allen die iets leuks te doen hebben en veel sterkte aan allen die iets minder leuks te doen hebben!!Tot morgen en alvast aan allen slaapwel!!Veel liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Vandaag heb ik mijn laatste dag voor de vakantie gewerkt.Alhoewel het vakantiegevoel nog ver weg is.Mijn schoonmoeder is nog steeds heel ziek.De cardioloog wil vrijdag om 14.00 opnieuw een gesprek met de familie.Zaterdag zouden we vroeg vertrekken.Maar ik heb de annuleringsverzekering al opgezocht.Er werd gisteren aan haar gevraagd of ze in noodgeval nog aan de beademing wou.Dat klinkt niet erg lekker.Ze heeft een ontsteking op haar geimplanteerde hartklep. Aangezien deze geniet is ,schijnt het moeilijk te zijn om de bacterie te doden.Zitten diep bij de nietjes.Dus we leven maar bij de dag.Niks aan.Mijn oudste zoon is vanaf 2 januari op wereldreis tot 22 augustus hebben ze vakantie.Zijn nu ook aan het twijfelen. Wel of niet evt. thuis komen. Gingen vandaag door naar singapore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Knuffe,Rustige wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dank Charlie en Sammy voor jullie reactie. Dat wordt dan wat met die plaspillen. Ik ren altijd al de hele dag naar de plee. Dus dat wordt dan nog veel erger? Heb ook wel erg opgezette voeten zo rondom de hiel. De botten die links en rechts horen uit te steken zie je dus niet meer. Zouden die dan ook weer wat normaal worden? Dat zou dan wel weer fijn zijn. Ik vroeg al aan mijn man of hij de pc dan wel op de wc kon zetten, kon het constant door gaan Wat een gedoe, ik heb eigenlijk nooit wat gehad, laat staan geslikt. Zit hier met naast mijn computer een mooi wijnglas en daarnaast een halfliter flesje spa rood en dat gaat zo de hele dag door. Het vasthouden van dat glas is gewoon al prettig. Als je mij op foto's zag op een feestje was het altijd met in de rechterhand een glas wijn en links een peuk. Standaard Ik heb altijd een bepaalde manier van mijn glas vasthouden, nou dat mag ik natuurlijk niet afleren Als er maar spa rood in blijft zitten is er niets mis met zo'n glas, vinden jullie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Lucie,Dat van de foto,s herken ik. Elk jaar als wij op ons werk de kerst vieren.,sta ik erop met een glas in de hand,gevuld met rode wijn. Heb me al voorgenomen dat ik er dit jaar eens een keer niet op deze manier op wil staan. Zouden ze me dan nog wel herkennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi, ik kom tegen mijn eigen afspraak in nog maar even piepen hier. Knuffie, ik hoop dat je een rustige wacht hebt.Goed dat je aan de Spa blijft Luciene. Volgens mij maakt het niet uit uit wat voor glas je het drinkt. Ik dronk altijd wijn uit van die Franse glaasjes zonder voet, want ik had bijna geen wijnglazen meer over. Ik ben een kei in het slopen van glazen (ook nuchter!).Marieke, als je een half jaar de tijd hebt voor het slopen van die caravan, kun je deze zomer dus nog gewoon daar op vakantie. Of heb je daar geen zin in? Er is daar in ieder geval geen herrie van de buurvrouw, en je kunt er meteen alles uitslopen wat je nog kunt gebruiken. Lekker je frustraties uitkuren op dat ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hihi, Anna, ik dronk mijn port uit een waterglas....hoefde ik niet zo vaak bij te schenken..Maar foto's van een drinkende charlie zijn er niet, ik dronk toch nooit.....( alleen thuis) Knuffie, mijn nachten zitten erop, jij bent weer begonnen....sterkte!!Sammy, sterkte met je schoonmoeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Knuf, rustige wacht.Luciene, Je houdt dus duidelijk vocht vast. Je kunt dat zien als je je vinger in je huid duwt en er een putje achterblijft. Als je die plaspillen gebruikt kun je zo controleren of het vocht vasthouden verminderd.Kleine hint, Tena Lady voor als de toilet onverhoopt bezet is, of je je sprint niet haalt. Anna, scherven brengen geluk, heb jij zoveel kracht in je handjes?Of gooi je regelmatig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hai Sammy, vast niet (dat herkennen). Als je dan onder mistletoe gaat staan hang je daaronder een pijl met je naam erop. Misschien dat er dan enige herkenbaarheid kan worden waargenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden