CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Soothe,Je gaat goed. De flessen horen in de winkelrekken.En jij laat gewoon de eerste staan.Het is trouwens normaal dat je de eerste weken continue met de alcohol worsteld. Ook ik was er de hele tijd mee bezig het alcoholvraagstuk te onderzoeken, ontleden enz.Nu is dat toch al minder, merk je ook, ik schrijf hier al ietsie minder (niet veel minder hoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Stien,Zou jij jouw ADB dag in je uitzwaaier willen zetten.Ik blijf anders altijd maar piekeren van hoelang is die en die nu al ADB.Mijn middelbare hersenen zijn ook maar net aan de verdrinksdood ontsnapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Het is geen doen om overal op te reageren, ik kan niet al die uren meer inhalen. Dat zal wel even wennen voor me zijn.Maar zo te lezen doet iedereen het hartstikke goed. Muzikale mensen en echte kokkerellen op het forum. Voor iedereen dus welverdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Corinne, nu redden wat er nog te redden valt. Héél veel oefenen, hersengymnastiek! Speciaal voor jou wederom mijn data ingevuld. Maar ik weet nu al weer dat ik hem weer ga verwijderen. Waarom? Laatst vroeg Gem er ook om en had ik het ingevuld, maar ik krijg er de kriebels van.Ik vind het enger en enger worden. Het is moeilijk te beschrijven, maar ik kan niet geloven dat dit mijn datum is. Idioot hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Oproep aan allen:ik zou het inderdaad leuk vinden als iedereen de datum dat hij/zij is gestopt of geminderd is onderaan zijn/haar berichtje zou zetten.1. Het motiveert ons allen2. We kunnen elkaar feliciteren op "belangrijke"data dat we vieren 1, 2, 3 enz dagen, weken, maanden of misschien wel jaren droog staan of succesvol zijn geminderd. Vooral van de wat oudere garde ben ik benieuwd hoe lang het al lukt (nu ben ik even positief en denk ik niet aan terugvallen). Aan de andere kant na een dip(je) kan dit forum ook weer meehelpen om weer een nieuw begin te maken en te steunen.Uiteraard alleen voor diegenen die het willen, want ik wil niemand onder druk zetten......@Mick,Ik wens je veel kampeer plezier en wijsheid toe. De beslissing om te stoppen met drinken, kan ver strekkende gevolgen hebben, dat merk ik in ieder geval wel. Het werkt bij mij op veel fronten door merk ik. Ook toen ik nog dronk had het ver strekkende gevolgen.@Corinne,ik drink helemaal geen koffie!! Vergat nog nog te zeggen. Ik moet het hebben van een glas cola o.i.d om een opkikker te krijgen. Of een energiedrankje. Dat neem ik nu elke avond na thuiskomst. Het helpt de afvalstoffen af te voeren (volgens manlief en die heeft verstand van dat soort dingen).Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Stien, ook weer in het dorp! Je werkt dus dan lijkt het mij, dat je redelijk gaat. Ik zou zeggen, hou vast.Het groene dollar teken staat waarschijlijk, waar het voorstaat, Niet meer en niet minder.IK vond het leuk contrasteren, vandaar. Zitten ook veel duffe plaatjes tussen. Die rolstoel van Richard, had ik ook nog niet gezien.GA je goed Soothe.Dat gedicht was niet van mijn hand, hoor!Moet nog uitkijken. Schending van auteursrecht. (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Zeg stien ,nu de echte datum!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Stien,Ik heb ook wat moeite met die datum, en ik geloof niet dat dat aan mijn superieure grijze cellen ligt.\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Gem,Ik drink ook geen koffie, hooguit eens in de 5-6 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hallo Snowy,hoe is het met je meid, lang niet gesproken!Ferry,'moet' jij niet AA-en?Stien,wegaan nu geen koud watervrees krijgen he, nu die datum eronder staat. Goed van je man!!!! Bijna tijd voor een.....FEESTJE. Yihaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Sooth; de "echte" datum? Mmmmmoeilijk hoor. Wat is "echt".Op de 15e was ik gestopt met drinken ik was toen aan het minderen met de tactus therapie maar op de 19e heb ik hier op het forum het besluit genomen om niet met minderen genoegen te nemen en geheel te stoppen. Dat is dus dankzij het schrijven op dit forum dat de knop bij mij goed om ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hai Bammetje,Het gaat weer een beetje.Ik ben gekeurd voor de Wia, nieuwe WAO is dat, mijn keuringsarts zei dat ik niets mankeerde en dat ik de W.W. in moest 2 weken geleden.Vandaag ben ik door een arbeidsdeskundige gekeurd en ben nu 41% arbeidsongeschikt. Goh hoe rekenen ze het uit. Het wachten is nu nog op de diagnose van de reumatoloog over 2 weken.Echt alles komt tegelijk, maar ik ga nu weer een nieuwe start maken.Met jou ook alles weer een beetje goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Zo nu en dan kijk ik even maar ik ben met een vergadering waar ik morgen naar toe aan het voorbereiden. Eigenlijk had ik daar al van alles voor moeten toesturen over de post maar ik ben het gewoon vergeten. Teveel met andere dingen bezig? Ja!. Nu kijken of ik het nog met de fax kan versturen. Sukkel die ik ben. Grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Stien,Kijk toch nog eens goed naar het jaartal in je datum.He maar dan ben je al haast 6 maanden ADB. Wouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Ik zet er nog geen datum onder, ben de laatste 3 weken ontzettend nat gegaan, terwijl het een hele tijd goed is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Zo, ff tijd voor helemaal nix. Knetterdrukke dag gehad en ik was laat thuis. Sporten hoefde om t éen en ander niet en dit was 'vroeger' reden geweest om het lekker op een zuipen te zetten. Paar biertjes, flesje wijn bij het eten en dan nog een flesje wijn bij de buis:devil::$ jaja, dat ging lekker.Nu een stoommaaltijd van de Appie, best lekker, bak sla erbij, daarna kopje fopkoffie en chocoladekoekjes. Nu staat mn bad aan en ga ik zo lekker ff de Brosreclame naspelen. FF op mezelf, ik heb er ook wel zin in.Voel me ook goed, ondanks alle relatieperikelen. Vraag me vaak af of ik morgen het goede gevoel ook vast kan houden. Ben nog bang dat het niet blijvend gaat zijn. Tot nu toe gaat het best goed, wie had dat nou kunnen denken. Zeker in het begin van mijn stoppen voelde ik me zoooo slecht, pfffff.Oeiiii, net op tijd, badje is nu echt wel vol. Spreek jullie vast later nog, Bammetje gaat ff chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Bammetje, dat is het nou hé. Je weet ik vier mijn verjaardag ook niet. Ik kan er niet tegen, al die feestjes. De verleiding wordt dan véél te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Ja, Stien dat is kunstig, kun je dat bij mij ook zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Stien. 19 december 2007 is nog niet geweest.... Of heb je er een achterliggende gedachte met deze datum. Of is het 19 december 2006? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Elke dag een nieuwe dag Marion, je weet dat je het kunt!Met mij en goed en turbulent maar nog steeds ADB en daar ben ik ongelooflijk blij om. Fijn je weer ff te spreken. Ga nu toch echt in bad, laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Hahaha, Luciene, goed gezien. Stien!!!!!! Je wilt ons zeker inhalen......hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Marion,Je weet toch dat de overheid wil besparen. Ik begrijp die percentages ook niet. Hoe die artsen dat kunnen bepalen??Trouwens bij de WW hebben nu sinds 2 maanden ook iets nieuws.Je kunt je nog wel ziek melden, maar je gaat niet naar de ZW, je blijft in de WW en moet toch zien dat je aan minimaal 1 sollicitatie per week komt gemiddeld, uitzonderingen daargelaten. Hoe dat zo??En dat heeft natuurlijk ook invloed op de duur van de uitkering, zeker als je langdurig ziek wordt.Zie je het addertje.Ze pakken je gewoon aan alle kanten.Hoe gaat het verder met de juridische perikelen.He maar bllij dat je er weer bent.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Marion,Maar je hebt je toch herpakt begrijp ik en dat is goed.Jullie zitten in een knap moeilijk situatie, dan kan er wat mis gaan.Zie het niet als een afgang, maar leer ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 BB, Bros,bros,bros,bros,bros...........Corinne, hi,hi,hi, volgens jaartal moet ik nog beginnen met ADB. Moet ik het tóch verwijderen.Zou Sooth dat ook bedoeld hebben? Bijdehante "oude man". Ik ga afsluiten, zo weer kinder bed tijd voor mij. Fijne avond nog en truste voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Bambam,Ga maar lekker brosreclame spelen. Ik ken die reclame niet, maar bros lust ik wel en ik kan me er ook wat bij voorstellen.@Marion,zoals ik al zei: de datum hoeft niet. Maar schaam je niet voor je uitglijer(s). Kan iedereen overkomen, daar ben ik wel achter. Hoop alleen heel hard dat ik het kan volhouden en met mij velen denk ik.Je kan weer opnieuw beginnen, bent waarschijnlijk al begonnen. Succes ermee. Het is ook een teken van kracht als je na een uitglijer, weer opnieuw kunt beginnen. Je weet tenslotte wat voor moeite het heeft gekost om alcohol te laten staan en dan een nieuwe poging wagen..... Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden