Spring naar bijdragen

Donderdag, 21 juni 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Soothe,
Nee voordat ik naar bed ging ben achter iets gekomen. Ik voel me vreselijk door mijn dochter verraden en zit hier nu woedend en huilend achter de PC te typen. Ik wil/kan het niet uitleggen, moet mijn dochter nog de kans geven om een en ander uit te leggen. Ben alleen zo hyper geworden dat ik niet kan slapen. Dus maar even naar beneden om nog even te kijken op het forum.
Manlief even net beneden, omdat hij bang is dat de gremlins zich aandienen.
Nou als er de afgelopen maand een gelegenheid was/is dan is het nu wel om voor de bijl te gaan.
Maar ik doe het niet. Aleen ik voel me zo k**, dat ik even niet kan slapen.
Maak je niet ongerust ik wil het redden en dat doe ik ook, voor mezelf en voor mijn man. Mijn dochter laat ik deze keer maar even buiten beschouwing.

Gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Je zit er even doorheen, meid.

Huil maar lekker uit. Heb je ook een stevige tafel, waar je even flink met de vuist op kun trommelen.

Wil nog wel eens helpen om woede te laten afvloeien.

Ik zou best een arm om je heen willen leggen of je mijn schouder willen aanbieden om lekker op uit te snotteren.

Aardig van je man om even te komen piepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem , houd je rustig. Doe geen rare dingen krijg je echt spijt van! Je voelt je veraden, dat is geen goed gevoel. Schut de GREMLINS van je af. Doe wat ademhalingsoefeningen of loop een blokje om.
Nu moet je sterk zijn!!!

Liefs van Soothe-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,
Ik zit er inderdaad helemaal doorheen. Ben natruurlijk al vanaf twee uur op gisteren. Dat helpt niet om te kunnen relativeren. Maar ik kan ook niet slapen nog. even laten betijen en hopen dat ik de kracht kan vinden om mijn dochter erop aan te spreken morgen, desnoods met mijn man als steun erbij.
Ga gerust slapen ik red het wel. Die gremlins komen er bij mij niet in, al liggen ze nog op de loer.
Welterusten en succes morgen.

Liefs,
gem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Weet je wel dat je morgen wat te vieren hebt? Je bent dan een volle maand alcoholvrij.
En dat terwijl je nu zo een rottijd hebt. Ik vind het knap van je.
Je bent sterk en je hebt kracht in je.
Ik heb vertrouwen in je.

Hou je van warme melk? Ik wel, ik ga zo een beker opwarmen, of zal ik chocolademelk maken, kan ook.
Duik zo even de keuken in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...