CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Al die hartproblemen.Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Charlie,Dan zijn mama, papa en klein manneke gezellig samen. En kan oma een beetje uitrusten, want je moet ook aan je eigen gezondheid denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Corrinne, zie mn berichtje van 13.35............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 @Corinne, ondernemersbloed kruipt waar het niet gaan kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Gem nog bedankt voor de tips. eerst even dag vier volmaken. wat gaat dat hard!Ik ga vroeg naar bed, ik zak ietwat in.Welterusten voor straks, Ik ga er nog over door, wat je aangaf. Wat een kromme zin, ik word moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Soothe,Welterusten. afkicken maakt heel moe. Bijna dag 4 rond. Je kan bijna je onderschrift veranderen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Nee Gem , ik wacht eerlijk tot de klokke 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Vrienden, ik ga naar bed. Was wel even genoeg! Morgen zal ik nog op een en ander reageren. Ben ineens hondse moe, misschien van de Bètablokkers.Welterusten Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Soothe,Welterusten, je hebt er weer een dag opzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Lieve mensen, Mijn luikjes vallen dicht en dus ik ga maar een poosje liggen.Mijn ogen zijn tot slapens toeen vallen bijna dichtde rest is eigenlijk ook al moedus uit gaat nu het lichtIk wens een ieder heel veel liefsen ook een goede nachten droom maar van veel positiefsklaas vaak houdt goede wacht.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 welterusten luitjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Charlie/Luciene,Slaap lekker beiden. Morgen weer een nieuwe dag.Ik log ook uit. Ga nog even TV kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 "Vandaag drink ik niet meer",sprak de dronkaard voldaan.De klok sloeg twaalf. "Twee pils!"Een nieuwe dag ving aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Soothe,Humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Corinne, Was even de hond uitlaten, jij ook slaap ze!Mijn Norton Security gaat verlopen, word je met pop ups bestookt, voor verlenging.Ik kom even mijn dag op 4 zetten.Ziza zag ik ook, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Soothe,Dat zal Norton bij pas december beginnen te doen, maar ik wacht altijd tot het laatste moment.Mooie avondwandeling met Woef.Slaap lekker en tot morgenGefeliciteerd met je vierde dag.Je hebt het weer voor mekaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 avond iedereen , sorry heb het enkele dagen ietsje druk gehad .gisteren ben ik ying en yang na mijn werk wezen halen , ppff 120 km op in de gietende regen en nadien uiteraard 120 km terug , ik als spanje mens ben gewoon van op ezels weggentjes te rijden en niet op drukke autostrades:-))raar hoe het drankduiveltje weer kwam opzetten door deze vermoeide trip , maar niet aan toegegeven maar ze zijn hier en ja ze stellen het goed echte dondersteentjes zijn het .vandaag drukke dag gehad met spaanse tapas te maken voor een jarige klant morgen , tortilla española , pollo al ajillo , ensaladilla murciana , en ensaladilla rusa , begonnen om 10 uur deze morgen en gedaan met dit koken om 18 uur , nu ja voor 20 mensen eten maken in niet mis , maar ik kook wel graag :-))ik lees jullie allemaal redelijk goed , ik durf geen namen te schrijven want ik mis toch ;-((zo nu duik ik stillekes aan mijn beddenbakje in morgen gaat mijn partner werken bij de jarige , ik blijf lekker thuis en zal een beetje strijken en poetsen , moet ook gebeuren ik wens jullie allemaal een fijne nacht al zullen de meeste er al in liggen groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Blacky,Flink gewerkt vandaag.En dan die rit nog om Yin en Yang te halen. Of beter gezegd het drukke leven in huis.Kunnen je harige huisgenoten opschieten met het nieuwe stelletje.Slaap lekker uit morgen, als alle diertjes dat toestaan.Slaap lekker in je bedstee. Dat kan goed na een droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 BamBam,Hoe was de wedstrijd. Heb je er van genoten?De uitslag ken ik inmiddels al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Hallo mensen,ben weer thuis. Ik vond het erg leuk om de finale bij te wonen. Leuke sfeer, prima wedstrijd en een fantastische uitslag. Zoveel mensen, zo uitgelaten en dan nog winnen ook.Ga zo mn mandje in. Ben moe van alles, deze week, eerst lekker slapen, morgen is er weer een dag.Ferry, ik heb me keurig gedragen:P zoals het een echte dame betaamt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 BamBam,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 Gek toch dat een mens zich in een stadion met 20.000 mensen toch eenzaam kan voelen.Ik voelde me , op een gegeven moment, even zo alleen. Zo had ik me al lang niet meer gevoeld. Nou ja, eerst slapen en dan weer denken. Moeheid maakt me vaak sombertjes.Ik ging eten bij vrienden. De persoon die me vroeg of ik wat wilde drinken dronk zelf een biertje. Ik bedacht me even,; tja, dat kan ik dus niet meer. Daarna bedacht ik dat ik het ook niet meer wil.Wel lekker om te merken dat ik in het stadion geen trek had in bier. Het was er ook niet te krijgen. Was ik niet rouwig om, komt de sfeer daar erg ten goede denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2007 BamBam,In een grote groep mensen kan men zich zeker eenzaam voelen.Daar heb ik ook wel last van.Ik voel me eigenlijk nooit eenzaam als ik ergens alleen ben.Ik wens je welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden