Spring naar bijdragen

zaterdag 23 juni

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve mensen, Mijn luikjes vallen dicht en dus ik ga maar een poosje liggen.

Mijn ogen zijn tot slapens toe
en vallen bijna dicht
de rest is eigenlijk ook al moe
dus uit gaat nu het licht

Ik wens een ieder heel veel liefs
en ook een goede nacht
en droom maar van veel positiefs
klaas vaak houdt goede wacht.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen ,
sorry heb het enkele dagen ietsje druk gehad .
gisteren ben ik ying en yang na mijn werk wezen halen , ppff 120 km op in de gietende regen en nadien uiteraard 120 km terug , ik als spanje mens ben gewoon van op ezels weggentjes te rijden en niet op drukke autostrades:-))
raar hoe het drankduiveltje weer kwam opzetten door deze vermoeide trip , maar niet aan toegegeven
maar ze zijn hier en ja ze stellen het goed echte dondersteentjes zijn het .
vandaag drukke dag gehad met spaanse tapas te maken voor een jarige klant morgen , tortilla española , pollo al ajillo , ensaladilla murciana , en ensaladilla rusa , begonnen om 10 uur deze morgen en gedaan met dit koken om 18 uur , nu ja voor 20 mensen eten maken in niet mis , maar ik kook wel graag :-))
ik lees jullie allemaal redelijk goed , ik durf geen namen te schrijven want ik mis toch ;-((
zo nu duik ik stillekes aan mijn beddenbakje in
morgen gaat mijn partner werken bij de jarige , ik blijf lekker thuis en zal een beetje strijken en poetsen , moet ook gebeuren
ik wens jullie allemaal een fijne nacht al zullen de meeste er al in liggen
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,

Flink gewerkt vandaag.
En dan die rit nog om Yin en Yang te halen. Of beter gezegd het drukke leven in huis.
Kunnen je harige huisgenoten opschieten met het nieuwe stelletje.

Slaap lekker uit morgen, als alle diertjes dat toestaan.

Slaap lekker in je bedstee.
Dat kan goed na een droge dag.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

ben weer thuis. Ik vond het erg leuk om de finale bij te wonen. Leuke sfeer, prima wedstrijd en een fantastische uitslag. Zoveel mensen, zo uitgelaten en dan nog winnen ook.

Ga zo mn mandje in. Ben moe van alles, deze week, eerst lekker slapen, morgen is er weer een dag.

Ferry, ik heb me keurig gedragen:P zoals het een echte dame betaamt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek toch dat een mens zich in een stadion met 20.000 mensen toch eenzaam kan voelen.
Ik voelde me , op een gegeven moment, even zo alleen. Zo had ik me al lang niet meer gevoeld. Nou ja, eerst slapen en dan weer denken. Moeheid maakt me vaak sombertjes.

Ik ging eten bij vrienden. De persoon die me vroeg of ik wat wilde drinken dronk zelf een biertje. Ik bedacht me even,; tja, dat kan ik dus niet meer. Daarna bedacht ik dat ik het ook niet meer wil.
Wel lekker om te merken dat ik in het stadion geen trek had in bier. Het was er ook niet te krijgen. Was ik niet rouwig om, komt de sfeer daar erg ten goede denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...