Francesca Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Nee, Corinne, heb ik ook nooit gekend.Jij ook truste, Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Snurk ze, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Francesca,Niet knarsentanden, niet snurken, maar slaap lekker, jongedame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Beste mensen allemaal,Ik ga ook opslomen.Het is meer dan 1,5 jaar geleden dat ik nog ging werken.Dat zal wennen worden morgen.Voor jullie ook, want ik ben dan niet hier.Niet te veel roddelen over me.Slaap ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Joann,Ik ben nog niet helemaal weg, maar ik ga al wat voorbereiden voor morgen.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Corinne,Was even een pb aan het beantwoorden,draadje had ik vooraf al bijgelezen.En al een beetje in de zenuwen voor morgen?Of heb je daar geen last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Beetje spanning wel. Niet echt zenuwachtig.Hoewel ik heb nooit zoveel genotuleerd.Maar komt wel goed. Ik werk bij zoiets veel op mijn geheugen.'t Is alleen dat ik de materie niet zo goed ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Komt vast goed, je raakt meestal heel snelvertrouwd met het gebruikte jargon.En wat betreft het notuleren, ook daarin ontdek je snel wat belangrijk is,en wat minder.Geef het een keer of 2 en je zit erin..zeker met jouw ervaring! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 En anders kun je ook heel veel info vinden op www.notuleren.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ik heb vrijdag allerlei mee gekregen, ook notulen van de vorige keer. Dat heb ik vrijdag en zaterdag doorgenomen. Een heleboel dingen heb ik al door. Bovendien houden ze daar rekening mee.'k Ik zit er niet zo mee, ze zijn trouwens ook met maar 4 of 5 mensen. Dus dat scheelt ook.De eerste keren dat ik dat deed, was dat maar twee mensen. Maar een keer had ik er 25 voor mijn kiezen, dat was even wat anders. Het gros van die mensen kende ik dan nog niet eens, dat was idd aanpoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Nou als moderator heb je hier ook werktijden zeg...Het is zondagnacht (maandagmorgen dus eigenlijk) 10 over 12.........Ha dan ben ik toch blij dat ik "eigen baas " ben.Sorry "guys" geintje Want je bent nog wel even bezig met bijlezen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Oh dat lijkt me inderdaad erg lastig Corinnenotuleren voor 25 mensen, zeker als je ze niet kentof het bedrijf niet goed kent.Pff daar zou je horendol van worden...Niet mijn ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Nee en dan was het bovendien een brainstorm. Je kunt je voorstellen iedereen die enigzins door elkaar klets. Gelukkig had ik een goede voorzitter die wist dat ik dat nog nooit gedaan had. Ik denk dat hij ook voor zichzelf tussentijds een samenvattend woord zei.Gelachen werd er ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ook nog brainstormen....nou dan kun je als notulist wel inpakkenals je geen steno beheerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Dag en nacht wordt over ons taalgebruik gewaakt.Ik heb toen ook nog wat steno gebruikt (voor zover ik dat nog beheerste).Toch was ik een van degenen met het beste verslag.Terwijl de anderen meer ervaring ermee hadden.Niet slecht dus. I do not panic tomorrow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Bovendien mag ik ook gebruik maken van de laptop.Heb iknog nooit gedaan, maar ik kan heel snel typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Wat staat daar veel vragen bij de veel gestelde vragen bij notuleren.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ieder beetje steno helpt dan he!Welnee natuurlijk ga je niet panieken morgen!Gewoon op je ervaring vertrouwen!En zoals jezelf al schreef, ze houden er rekening mee!Ik heb een poging gedaan om het steno onder de knie te krijgen,maar dat vond ik zo ingewikkeld dat ik gewoon nederlands sneller bleef schrijven Och je kunt ook niet alles onder de knie krijgen he..het 10-vinger blind typen gaat me beter af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ja, blijkbaar leven er nogal wat vragen op het gebied van notuleren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Wel ik ga het gewoon met die laptop proberen (hoef ik achteraf mijn eigen handschrift niet te ontcijferen).Mijn dochter zit hiernaast piano te spelen met de metronoom. Zegt ze in eens he die metronoom gaat langzamer. Zij weer hoor. Ik denk dat zij gewoon ging versnellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Maar ik ga mijn bedje opzoeken,want al ben ik dan wel eigen baas..morgenvroeg roept voor mij ook de plicht weer!Ik wens je een hele fijne werkdag morgen,laat je de kop niet gek maken!Ben benieuwd hoe het je bevalt, maar datlees ik ongetwijfeld morgen....!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Want al schiet het op......die 3000 halen we niet meer hoor vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Dank je JoannIk ga ook naar bed. Morgen vroeg op. Wordt dringen in de keuken.Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden