luciene Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Goede morgen allemaal.Het weer is niet wat we verwachten van de zomer.WeersverwachtingDe dag begint hier en daar met wat zon, maar verspreid over het land komen ook enkele buien voor. In de loop van de ochtend en vanmiddag trekken vanuit het zuidwesten veel wolken het land in en gaan er ook steeds meer buien vallen. Vooral in het zuidoosten is daarbij een kleine kans op onweer en windstoten, maar ook kan in dat deel van het land ook later op de dag de zon nog af en toe doorbreken. De maximumtemperatuur ligt tussen 17 graden aan de Zeeuwse kust en 20 of 21 in Limburg. De wind waait uit zuidelijke richtingen en is boven land zwak of matig, rond kracht 3, aan zee af en toe vrij krachtig, 5 Bft. Later op de dag neemt de wind af.Zo dit was het weer. Laten we hopen dat Twan weer goed weer gaat melden. Buiten dus nat maar van binnen blijft het droog.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Goedemorgen luciene,Alles oke.Zo te zien krijgen we een weer om thuis te blijven en de zondagsklusjes te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Zo te zien ben ik alleen op het forum. Luciene is weer uitgelogd.Wat zal ik vertellen. Voel me heerlijk van binnen en buiten. Zo'n verwen dag doet een mens goed. Maar zelfs op zo'n dag loeren de grimlin's. Ik merkte dat ik aan het eind van de dag totaal geen energie meer had. Was bekaf van het zitten en liggen.Om 22.00 uur kon ik nauwelijks mijn ogen open houden. En de beetjes die maar tegen me zeiden"je heb recht op ontspanning haal een fles rose". Heb het gelukkig niet gedaan. Ben vroeg naar bed gegaan en vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Sandra,Vermoeiend he? een dagje liggen en zitten. Ben je lekker gepimt?Goed van je dat je de verleiding hebt weten doorstaan. Ik heb er gisteren ook weer een droog dagje opzitten. Zo gaan we maar door, hoop ik, elke dag een dag erbij.Rust lekker uit vandaag, ik ben ook nog steeds heel moe. We moeten ons realiseren dat dat erbij hoort. Dat we daar doorheen moeten, als ik zo de andere reacties op het forum lees. Ok dat dat nog weleens een hele tijd kan duren voor het over is.Je voelt verder in ieder geval goed. Fijn voor je. Een he;le prettige zondag da. Ik hoop de truc van gisteren nog een keer te kunnen herhalen: zo meteen weer naar ebd en nog een hele lange ruk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 slaap lekker en sweat dreams Gem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 @Goedemorgen Luciene,Je vervangt Twan. Goed idee! Wanneer komt hij eigenlijk terug?Je hoefde lekker geen ontbijt te maken voor de gasten.Doe rustig aan vandaag, het huis is weer van jullie zelf, na al dat bezoek deze week.Prettige zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Sandra,ik moet nog even wachten totdat ik cracker mag eten. een half uur, na inname van mijn B-vitamines.Daarna ga ik inderdaad weer proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 goedmorgen allemaal,ik wil jullie bedanken voor de berichten die ik steeds lees, ik vind hierin steun om met mijn alcoholprobleem om te gaan, ik maak mezelf nog steeds wijs dat ik een sociale drinker kan worden, maar gisteravond over de scheef gegaan door een fles wijn leeg te drinken en baal nu van mezelf. Eigenlijk wil ik er niet aan dat ik een alcoholist ben, brrrr dat woord alleen al. Door alles wat jullie schrijven en waarvan ik een hoop herken ga ik toch de strijd aan met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 hoi Anne,heb je een PB-tje terug gestuurd. Kreeg alleen een foutmelding, dus weet niet of het goed gegaan is. Laat je even weten als je niets hebt ontvangen. Dan stuur ik het later op de dag opnieuw.Overigens de erkenning alcoholist zijn was voor mij ook heel moeilijk. Ik heb dar jaren over gedaan.Ik vindt het nog steeds moeilijk om erover te praten. Alleen ik kom er zo niet, want ik heb mezelf jarenlang voor de gek gehouden door tegen mezelf te zeggen dat het wel meeviel. NEE dus, althans voor mij.Lees (en ventueel schrijf)mee op dit forum. Veel mensen die eerst wilden minderen zijn tot de conclusie gekomen dat ze moesten stoppen, omdat minderen geen optie was. Dat deden ze ook niet van de een op de andere dag, net zoals mijn erkenning dat ik alcoholist was, niet van de een op de andere dag ging.Sterkte met je minder of stoppoging.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 @Blacky,hoe is het afgelopen nacht gegaan met de katjes. Hebben ze zich een beetje gedragen? Ze zullen vandaag wel volop op verkenning uitgaan.Ik las je bijdrage vannacht over al dat eten dat jullie hebben gemaakt. Hebben jullie een soort cateringebedrijf of zo?Succes met de opvoeding van de katjes.@Bambam,Het was een mooie wedstrijd gisteren. Ik ben geen voetbal fan, maar de rest zat met vrienden wel te kijken, dus ik heb het op de achtergrond gevolgd. Was dik feest!Ben je weer bekomen van al het feestgedruis?Groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Goede morgen.Zag dat ik nog steeds ingelogd was.Even koffie zetten! Zou de weervrouw maar met een korreltje zout nemen. je kan beter gewoon naar buiten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Gem,Bedankt voor je bericht, je PB is wel aangekomen hoor, ik heb er op gereageerd. Soothe, knap hoor dat je het weer in de hand hebt, ik heb je de laatste tijd gevolgd en gelezen hoe je worstelde, fijn dat je het weer op hebt kunnen pakken. groeten Anne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ja Soothe wat is dat nou? Probeer ik de taak van Twan (voor vandaag) waar te nemen, begin jij mijn weergezag te ondermijnen. :D. A. Als ik lieg, lieg ik in commissie want ik heb deze weerwijsheid van het internet geplukt en B. Tot dusver is het waar (tenminste hier in Zwartemeer) de zon schijnt hier voorzichtig. Dat is dus zoals het bericht zegt: het begin. Maar goed we zullen de hele dag kijken wat er van het bericht overblijft en dan kan jij vertellen hoe het aan de andere kant van het land in A'dam is. Btw: hoe is het dus nu in A'dam, het weer bedoel ik dus . En voor de rest ook niet onbelangrijk: hoe heb je geslapen? en hoe voel je je nu?Hoe smaakte de koffie en heb je beest al uitgelaten? Na beantwoording van deze vragen weet ik weer het één en ander van je en kan ik weer verder met deze informatie. Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hi lucy, ikheb goed geslapen. Eigenlijk een beetje te vast. Ben geen ochtendmens, moet altijd even bijtrekken. Dan douchen en dan de hond uit. Gelukkig is het ook een luibak, loopt niet om me heen te draaien.Het waait hier een beetje. het is droog en een bleek zonnetje.Ik heb de WDR op de radio aan, ik dacht 4, leuke liedjes voor de ochtend.Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hai Anne,Gelukkig heb je voor vandaag weer opnieuw de keuze om anders met alcohol om te gaan. Wat is dat toch fantastisch dat wij keuzemogelijkheden hebben. De keuze van jou om gisteren een fles wijn in zijn totaal soldaat te maken is de keuze van gisteren. Vandaag maak je waarschijnlijk weer een andere keuze en wel eentje waar je je veel prettiger bij zal voelen.We laten gisteren voor wat het was en veel belangrijker: vandaag heb je weer dat prachtige verschijnsel van wat ons onderscheidt van de dieren en dat is de keuzemogelijkheid. Heb vandaag een hele fijne droge dag en laat de eerste staan. Heeeeeeel veeeeeeel water drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hai Lucienne,klopt, ik heb altijd de keuze. Nu nog wat betere keuzes maken, dat gaat vandaag lukken met heel veel waterrrrrrr. Dank je wel.Jij ook een hele fijne dag toegewenst.groetjes Anne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Is daar nu zo'n echt duits liedje over de schönste swarte barbara mit hemelblauwe ogen (hihi in mijn beste duits)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 http://www.wdr.de/radio/wdr4/suche2.phtml? en dan op 'wdr4 hören' drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Anne bedankt voor de input.Waarom maak je geen definitieve keuze.Zo kwel je je constant, drink of drink niet, stop (goed bedoelt) met dat geschipper.Als geen problemen hebt drink je glaasje.Denk je dat je echter wel een probleem hebt en dat weet je zelf het beste. Wat is er dan tegen het woord Alcoholist? What's in the name?Als je bij de AA zou lopen en je neemt het woord, zeg je hallo ik ben Anne, ik ben alcoholist.In de erkenning ligt de genezing.Dat hinkelen put ook uit.Groetjes Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Hoi Soothe,Je hebt gelijk, de reden dat ik geen definitieve keuze maak is omdat ik graag een sociale drinker zou zijn. Wat over het algemeen ook goed gaat, maar na zo'n uitglijder van gisteren baal ik van mezelf. Misschien moet ik gewoon beslissen om een paar maanden helemaal niks te drinken en dan te kijken hoe het gaat, ik vind het een lastige keuze en je hebt gelijk dat hinkelen put me ook uit.groetjes Anne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Dat e-mail adres wat ik heb, is dat van jouw? Ik wil een hyperlink sturen. Lucy.Nu gaat het over een music festival. Nu is er het liedje Die einehatt alles. Vader en dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Goeie morgen beste forumgenoten,Onder het gelui van de vele klokken ga ik nu even het draadje doorlezen.Ik wens jullie alvast een fijne droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Nu is er es ist so schön, lekker vrolijk in de ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Ja Soothe dat is mijn emailadres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Lieve mensen ik ga er vandoor lekker douchen en vanmiddag dochterlief helpen met verhuizen, ik wens jullie allemaal een fijne dag.groetjes Anne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden