Spring naar bijdragen

dinsdag 26-06-2007


joann

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke, Hoe lang loop jij mee?
Jij verwacht van een Alcoholist positieve zaken?
Waarom zit je je niet tegen Joan op te snijden, die ziet het ook niet zitten.

Dat ik een ban heb gehad,is door jouw gezever.

laat ik mijn verstand maar preveleren.

Dat jij een vat vol frustraties bent is niet mijn probleem.

Verder gun ik je een droog leven, ga niet bijdehand worden.





Venntileer je toestanden op een ander. PERIOD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Essent heeft in haar wijsheid de storing van de electriciteit opgelost en alles doet het weer. Kom ik weer op het forum en beland in een onaangename discussie.

Waarom zo gereageerd? Sorry Marieke, maar ik kan je reactie niet waarderen. Niet iedereen spreekt je aan op dit forum. Dan zijn er toch anderen waar je je op kunt richten. Je manier van binnen komen was dan waarschijnlijk leuk bedoeld maar naar mijn bescheiden mening misplaatst. Ik had ook zoiets van nou, nou, dat kan anders.

Dan je reactie op Joann:

"Joann, dit ben ik niet van je gewend, zo negatief, hoe komt dat toch?
Gaat het nu weer een beetje? "

Joann komt met een hele ontboezeming (die ik overigens vind getuigen van veel moed) en jij zegt gaat het weer een beetje? Ik heb het gevoel dat je even opnieuw binnen moet komen maar dan een beetje anders..... We luisteren allemaal naar elkaar en ieder spreekt op zijn of haar wijze. We luisteren ook naar jou. Iets genuanceerder graag dat zou wel zo aardig wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik ben in de veronderstelling dat je niet adb bent. Als dat zo is neem je drankjank ff mee ergens anders naar toe en kom morgen terug. Jij wilt graag adb worden en dat willen we allemaal hier. Maar je afreageren op iemand anders helpt helemaal niemand. Je ziet het nu ff somber, is begrijpelijk maar laat het ff gaan. Als je wel adb bent klopt het nog steeds niet je zo af te reageren.

Ik kreeg laatst te horen van mn therapeut;' achter elk verwijt zit een verlangen".

Zo ik ga ff verder met mn broodje hamburger en patatje, mag straks nog werken en naar huis gaan was de moeite niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Ik reageer even niet op de berichten omdat ik woedend ben. Vandaag op het werk werd onaangenaam verrast met een mededeling die mij ontzettend woedend heeft gemaakt. Ik heb tijdens het gesprek mijn volledige kalmte bewaard en mijn mening gegeven en voor mezelf opgekomen. Maar toch bleef ik woedend omdat ik me zo gekwetst voelde.
Mijn eerste gedachte ging van straks ga ik een fles halen. En dat speelde hele dag door mijn hoofd terwijk ik normaal probeerde te werken. Vervolgens aan het eind van de middag kwam de gedachte bij mij op van "wie zal ik het meeste pijn doen als ik nu ga drinken en wat gaat het oplossen". Daarnaast kwam de gedachte als ik nu ga drinken dan ben ik inderdaad een loser. Ik heb mij beheerst. Onderweg naar huis kwam de gedachte weer op "van zal ik een paar kleine flessen rose halen, en steeds heb ik mezelf kunnen weerhouden. Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was de PC aandoen en hier op het forum mijn boosheid en mijn gedachten neerpennen.

Soothe jongen hou je taai.
Joan, het komt allemaal goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, wat een goede stappen van jou! Ik kan me zo goed voorstellen dat je zin hebt/had om je te bezatten. Maar dan is morgen en je boosheid niet weg, en heb je een kater, voel je je waardeloos en ben je nog verder van huis. Nu zul je je goed voelen over het niet drinken en kun je nadenken over wat je kunt doen met die boosheid. Petje af, goed gedaan!

En schrijf het lekker van je af. Als je die eerste maar laat staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza, ik wil nog reageren op hetgeen jij gisteren schreef over relaties in combinatie met alkies. Het is waar dat veel alkies relatieproblemen krijgen als ze stoppen met drinken. Als ze nog drinken hebben veel alkies ook problemen maar dit, voor nu, even terzijde. Je opmerking over weglopen voor zaken heeft me tot nadenken gestemd. Ik ging even twijfelen aan de weg die ik nu aan het bewandelen ben.
Maar....bij problemen heb je wel 2 mensen nodig die ervoor willen gaan. En dus vind ik het iets te kort door de bocht om te zeggen dat het wellicht een vlucht is om uit je relatie te stappen en er niet meer voor te gaan.
Ik weet ook dat dit iets over mij zegt. Ik heb weinig geduld en vraag me af of ik niet vlucht in iets anders. En die maalstromen in mijn hoofd krijg ik maar niet stil. Ik drink niet, wil dat ook niet, heb er ook geen behoefte aan. Ga naar de AA maar dat alles wil nog niet zeggen dat je niet ergens uit zou kunnen stappen. Soms is een situatie complex. En kan het stoppen met drinken je ook duidelijk in doen zien dat je in een relatie zat waar geen groei meer inzit. En waarom zou je blijven als het niet meer werkt? Maar goed, ik denk er nog verder over na.
Ik blijf geloven dat als ik de eerste laat staan ik de goede weg aan het bewandelen ben.

Soms is dit forum ook een vlucht. Ik zou nu eigenlijk aan het werk moeten zijn maar zit lekker mn tijd hier te verlummelen. ;) Nu mag dat wel even maar het weerhoudt me soms ook van het ondernemen van actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Sandra, mar als jij die fles had gekocht had jij nu vast niet nar vacatures gekeken..... dus....wie weet levert het niet alleen een dag ADB erbij op maar zie je ook nog een leuke baan waar je op kunt solliciteren.
Tracht wel te onderzoeken wat er nu precies gebeurde. Dit zijn valkuilen waar je alert op moet blijven. Maar goed, daar ben je ook al mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Voor het eerst in mijn leven ben ik voor mezelf gekomen en geen compromie gesloten. Ik heb mijn baas gezegd dat ik voor mezelf kiest en dat ik het besluit neem en me niet laat leiden door hun. Ik heb ze geen keuze aangeboden. Als zij een bepaald besluit nemen dan neem ik een besluit dat goed voor mij is en niet de organisatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh lieve mensen,

mn uitstel gedrag wordt ook nog es beloond. Ik zit hier lekker mee te kletsen terwijl ik zou moeten werken, belt mn afspraak ook nog es af. Vind ik heeeeeel erg, hahahahaha.
Lekker vroeg naar huis, kan niet zeggen dat ik daar rouwig om ben. Mn hoofd barts zowat uitelkaar van al dat gedenk. Lekker chillen vanavond.

Oke, ik ga afsluiten en naar huis. Lief zijn voor elkaar:D en voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sandra: Goed van je dat je een andere keuze gemaakt hebt. En wie weer wat voor leuke job je tegen het lijf loopt.

@Marco: Van harte welkom op dit forum :) Ook al lijkt het even niet: we zijn over het algemeen hele aardige mensen :D. Zal even je 'wie is wie' lezen, als je die geschreven hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...