Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juni 2007


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi mensen,

Ik kom hier net op de computer.
Vandaag heb ik het heel druk gehad.
Vanochtend wilde ik eerst een paar telefoontjes plegen, lag de telefoon er hier uit.
Dus maar naar de buurgemeente naar het uitzendbureau.
Die moesten dus bellen naar de vestiging in mijn stad. Kon niet.
Dan maar even gepraat, vertelt hoe het op mijn baantje was gegaan.
Wel zei de intercedente: dat is leuk, ze hebben haar vorige week laten doorschemeren dat ze wellicht een deeltijd vacature zouden hebben vanaf het nieuwe schooljaar. Dus ze gaat een hintje geven.
Dat was ik dus ook al van plan al wist ik niet dat er eventueel een vacature zou ontstaan.

Dan even snel naar huis, boterhammetje tussen de kiezen en hop weer op de fiets naar mijn Afgaanse mevrouw. Haar jongste wilde deze keer niet slapies doen en was nogal druk. Dus is van lesgeven maar weinig gekomen. Hebben we een beetje gepraat. Ze begint al aardig op dreef te komen, maar Nederlands is toch echt een moeilijke taal.

Half vier naar huis. Komt zoonlief thuis met een nieuw pak voor vanavond en een nieuwe bloes.
Niet bepaald kreukvrij. Moest toen snel wat eten en hij ook evenals dochter. Dochter naar balletles, zoon naar buurgemeente voor uitvoering met de groep violen, ik naar dezelfde buurgemeente samen met vriendin en pianobegeleiding voor het koor. Daar alles snel klaar zetten. Zingen, pauze, dan de modeshow en vervolgens wij weer met het koor. Dan nog even gezellig samen zijn. Er werd daar rode, witte en rosewijn geschonken. Eventjes maar lonkte het, maar ik ben bij sap gebleven. Ik had er helemaal geen trek in eigenlijk. Mijn vriendin zat me echt aan te kijken toen de wijnen opengingen. Ik was pas thuis om 10.00 uur en dan moest ik nog die bloes van zoonlief strijken. Dat was een zeer bewerkelijk karwei, maar ik heb ze kreukloos gekregen. Toen moest ik opnieuw zijn stropdas knopen, want hij had er al te veel aangetrokken. Een half uur geleden is hij naar het galafeest vertrokken.

Al met al een drukke maar fijne dag. Zonder drank kun je ook de bloempjes buiten zetten.
Ik heb inderdaad gezien dat in vrij korte tijd toch een aantal mensen 3 glazen naar binnen werkten, je ziet dan inderdaad het gezicht een kleurtje krijgen.

Nu ben ik nog niet klaar vandaag, want ik moet nog een brief schrijven om te mailen.

Dat doe ik dadelijk wel.

Eerst even snel verder lezen. Op het eerste zicht is hier alles goed gegaan zag ik.
Dat is fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar kom ik als oudgediende zomaar mijn neus weer eens laten zien, het is donderdagavond en ik ben al maanden hier niet meer geweest, ik durfde niet meer, het lukte me niet om AdB te zijn dus vond ik dat ik hier geen recht meer van spreken meer had...en tja, ik schaamde me natuurlijk ook kapot...

... Toch is het ook weer niet zo dat ik gigantisch ben gaan zuipen, stond nog steeds minimaal 3 dagen per week droog en meestal waren dat er 5.. maar de laatste tijd ging het weer langzaamaan de verkeerde kant op... voel me al een tijdje best wel depri dus dan is drinken weer een makkelijke manier om de "vergetelheid" op te zoeken.. of was het nou andersom en wordt je juist depri van drinken??? affijn, antwoord op die vraag kan ik alleen maar vinden door weer even de stop op de fles te doen.

Ik ben dus duidelijk een binge drinker heb ik ontdekt, kan dagen zonder maar niet langer dan een week, en als ik eenmaal mag dan ga ik los, koop net iets te veel alcohol, alles moet op en is het op dan is er vast nog wel ergens een snackbar open.. de volgende dag kan ik alleen maar janken en me klote voelen...

maar het goeie nieuws denk ik dan maar... het is donderdagavond, ik ben deze week de hele week nuchter en vanavond dus ook. Het kost me enorm veel moeite maar ik weet dat het nu weer even moet om in balans te komen.... afzien dus...

.. voor mij is het een enorm grote stap om hier weer te schrijven, maar zelfs die heb ik gezet en daar heb ik bewust mee gewacht tot ik deze donderdagavond doorgekomen was... want hoe makkelijk is het niet om te zeggen ik drink vanavond niet, om dan bij de late boodschappen toch nog weer even een fles te scoren...

Nu maar hopen dat ik me over een tijdje gewoon weer wat beter ga voelen en niet meer zo in het gevecht met mezelf blijf hangen.

Fijn om te zien dat er nog aardig wat oudgedienden zijn, voelt ook wel weer prettig en vertrouwd.

Fijne avond nog allemaal, ik ga zo slapen, sinds vele maanden eindelijk morgen weer een kater vermist dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi tapas,

Ik ben hier ook wel al een tijdje maar ken je niet! Toch vind ik het heel erg moedig van jou om terug de stap naar het forum te zetten!!! Natuurlijk voel je je slecht door wat er de voorbije tijd gebeurd is maar door hier terug te komen laat je toch zien dat je het op tijd beseft en er terug weer voor wil gaan!! Ik wens je alvast veel moed en sterkte de komende tijd want daar kun je nu niet genoeg van hebben, hé!!

Groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...