Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juni 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

Charlie,
Ik herken veel van de gedachten en gevoelens hier op het forum. Sterker nog ga, ik ga ze steeds meer herkennen. Moet wel met de alcohol te maken hebben!

Jammer van je dochter. hoop dat de doktoren haar goed in de gaten houden. Maar dat zal wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Allemaal,

Ook vandaag is het gelukt,
ik heb geen alcohol gedronken!
Dank voor de lieve telefoontjes, pb´s en mails!
De ontwenningsverschijnselen worden minder,
maar ik kan me nergens langer dan 2 seconden
op concentreren...dus ik heb wel gelezen,
maar kan het niet onthouden.
Hopelijk dat wel weer bijtrekt...anders heb ik een probleem :)

Iedereen die het nodig heeft veel sterkte!
En iedereen die wat te vieren heeft, gefeliciteerd.

Ik kruip onder de wol..
dan is het snel weer morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Als je kunt slapen, dan is dat het beste wat je kunt doen! Dag twee is bijna voorbij. Gefeliciteerd!
Ik blijf iedereen feliciteren:present:
Hoop je morgen weer hier even te zien, al is het alleen om te laten weten dat het goed met je gaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet het weer goed te verwoorden, Rudy. Food for thought. Dank daarvoor.
Wat jij schetst is (denk ik) ook de enig juiste manier om in een echte relatie te staan. Die keuze heb ik ook al eens gemaakt, en het was geweldig. Tot het ophield. Nu, jaren later, heb ik daar geen verdriet om, of angst van, of spontaniteit aan verloren... het is gewoon niet belangrijk, want het is voltooid verleden tijd en ik ben er klaar mee.
Ja, er is een periode geweest dat ik niemand meer vertrouwde, ik voelde me toch alleen maar gebruikt. Dat slijt, en er blijft een gezonde voorzichtigheid over. Daar is niets mis mee zolang je een ander maar in zijn/haar waarde laat, lijkt me.
In de tussentijd heb ik leren leven met mezelf, en dat bevalt me prima. Zelfs zo goed dat ik mezelf nu zonder verdoving in de spiegel kan aankijken, soms zelfs met een knipoog.
Ik gun iedereen die daar behoefte aan heeft een relatie met diepgang, ruimte en respect. Ik kies er op dit moment voor om te investeren in de relatie met mezelf, ik voel totaal geen behoefte aan een dergelijke intensiteit met een ander. Niet omdat ik verdrietig ben, of bang, of wantrouwig, maar gewoon omdat ik even genoeg heb aan mezelf. En misschien duurt dat "even" wel de rest van m'n leven, ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rudy,

Heb eindelijk bericht gekregen èn ook wel m'n bezorgdheid geuit!! Maar zoals je zegt: ons verwachtingspatroon draagt vaak niet bij tot ons geluk!! Zo is het!! Door m'n verwachtingen maak ik het mezelf soms tè moeilijk maar ik ben toch blij dat ik deze valkuil bijtijds gezien en erkend heb en niet toegegeven heb aan de paar lonkende gremlilns!! Voel me door het goeie bericht wel weer ' top of the world', hihi!!
Danke voor je reactie!!
Liefs van knuffie!!

Aan allen, zie je wel dat dit forum echt werkt!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond rudy,
mooie mail en eentje vol waarheid .
inderdaad schrik is wat ik heb en waar ik mogelijk van wakker lig over zaken die in totaal misschien niet gaan gebeuren .
zaken waarvoor ik vroeger dronk en nu probeer door te spartelen nuchter , maar dat is niet altijd makkelijk als men nog niet lang gestopt is .
ik ben zodanig gespannen in de hoop dat ze mij niet meer kwetsen dat ik hierdoor andere mensen kwets .
muurtje om mij heen zoals ze zeggen
maar ik voel al het verschil van maanden geleden .
bedankt
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, was vergeten uitteloggen.

Gem, ik ben vanmiddag op mijn werk geweest, kaakgym (vergaderen). Tja ik heb onlogische tijden, soms "lijkt" het of ik veel vrij ben achtereen. Maar morgen heb ik echt een vrije dag en wel een hele dag als de telefoon niet rinkelt. En dan het weekeinde weer werken.
Mijn schouder en armen gaan niet zo als ik het zou willen maar ik red me er wel mee.
Mijn fysio is op vakantie en heb al twee weken geen kans gezien om te gaan zwemmen.
Dus dat is ook even een gemis. Maar mag niet klagen, toch wel mijn eigen schuld.

Nu ga ik echt afsluiten en mijn nieuwe bed inwijden, allemaal truste voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...