Gem Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Charlie,Ik herken veel van de gedachten en gevoelens hier op het forum. Sterker nog ga, ik ga ze steeds meer herkennen. Moet wel met de alcohol te maken hebben!Jammer van je dochter. hoop dat de doktoren haar goed in de gaten houden. Maar dat zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Hoi Allemaal,Ook vandaag is het gelukt,ik heb geen alcohol gedronken!Dank voor de lieve telefoontjes, pb´s en mails!De ontwenningsverschijnselen worden minder,maar ik kan me nergens langer dan 2 secondenop concentreren...dus ik heb wel gelezen,maar kan het niet onthouden.Hopelijk dat wel weer bijtrekt...anders heb ik een probleem Iedereen die het nodig heeft veel sterkte!En iedereen die wat te vieren heeft, gefeliciteerd.Ik kruip onder de wol..dan is het snel weer morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Houtje en Blacky ook namens mij een dikke proficiat..Rudy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Rudy, jij hebt ook genoeg meegemaakt he.Bedankt voor al je fijne bijdragen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Welterusten voor straks Joann, en fijn dat het je weer gelukt is!!!Weet, je staat niet alleen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Joann,Als je kunt slapen, dan is dat het beste wat je kunt doen! Dag twee is bijna voorbij. Gefeliciteerd!Ik blijf iedereen feliciteren:present:Hoop je morgen weer hier even te zien, al is het alleen om te laten weten dat het goed met je gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ik mis Corinne!!Ik hoop dat ze zich niet al te veel aantrekt van de opmerkingen aan haar adres van gisteren, maar gewoon doorgaat met haar eigen ik te zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 He Luciene, weet jij meer van Soothe??Ik krijg geen antwoord op mn mailtje....Hopelijk gaat alles goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Charlie,ze heeft aan mij geschreven van niet. Maar ik ben met je eens, zij is er altijd en nu niet.Hopelijk heeft ze een gezellige avond met iemand... of wil ze iets volgen op TV of de dochter moet op de PC..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Ze is er idd altijd....en ik las haar altijd graag, altijd een goed woordje voor anderen over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Vergeet jezelf niet, Charlie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Stien,Misschien heb je het al verteld, maar ben jij soms lekker een paar dagen vrij? Hoe gaat het met je schouder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Je weet het weer goed te verwoorden, Rudy. Food for thought. Dank daarvoor.Wat jij schetst is (denk ik) ook de enig juiste manier om in een echte relatie te staan. Die keuze heb ik ook al eens gemaakt, en het was geweldig. Tot het ophield. Nu, jaren later, heb ik daar geen verdriet om, of angst van, of spontaniteit aan verloren... het is gewoon niet belangrijk, want het is voltooid verleden tijd en ik ben er klaar mee. Ja, er is een periode geweest dat ik niemand meer vertrouwde, ik voelde me toch alleen maar gebruikt. Dat slijt, en er blijft een gezonde voorzichtigheid over. Daar is niets mis mee zolang je een ander maar in zijn/haar waarde laat, lijkt me.In de tussentijd heb ik leren leven met mezelf, en dat bevalt me prima. Zelfs zo goed dat ik mezelf nu zonder verdoving in de spiegel kan aankijken, soms zelfs met een knipoog. Ik gun iedereen die daar behoefte aan heeft een relatie met diepgang, ruimte en respect. Ik kies er op dit moment voor om te investeren in de relatie met mezelf, ik voel totaal geen behoefte aan een dergelijke intensiteit met een ander. Niet omdat ik verdrietig ben, of bang, of wantrouwig, maar gewoon omdat ik even genoeg heb aan mezelf. En misschien duurt dat "even" wel de rest van m'n leven, ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Gemotiveerd, Je klinkt niet al te vrolijk. Maar ik vind het knap dat je de alcohol kunt laten staan.Hopelijk kun je vannacht een beetje beter slapen. Rudy, dat heb je mooi geschreven. Ik ben blij dat je de weg naar de echte liefde hebt kunnen vinden en hebt kunnen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 SW, ik vraag me al een paar dagen af: wat is nou toch alvoholvrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 @rudy,Heb eindelijk bericht gekregen èn ook wel m'n bezorgdheid geuit!! Maar zoals je zegt: ons verwachtingspatroon draagt vaak niet bij tot ons geluk!! Zo is het!! Door m'n verwachtingen maak ik het mezelf soms tè moeilijk maar ik ben toch blij dat ik deze valkuil bijtijds gezien en erkend heb en niet toegegeven heb aan de paar lonkende gremlilns!! Voel me door het goeie bericht wel weer ' top of the world', hihi!! Danke voor je reactie!!Liefs van knuffie!!Aan allen, zie je wel dat dit forum echt werkt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 avond rudy, mooie mail en eentje vol waarheid .inderdaad schrik is wat ik heb en waar ik mogelijk van wakker lig over zaken die in totaal misschien niet gaan gebeuren .zaken waarvoor ik vroeger dronk en nu probeer door te spartelen nuchter , maar dat is niet altijd makkelijk als men nog niet lang gestopt is .ik ben zodanig gespannen in de hoop dat ze mij niet meer kwetsen dat ik hierdoor andere mensen kwets .muurtje om mij heen zoals ze zeggen maar ik voel al het verschil van maanden geleden .bedankt groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 avond joann, ik liep de eerste dagen dat ik stopte met drinken bij wijze van spreken tegen het plafond .vandaag was het ook voor mij een moeilijke dag , maar de aanhouder wint ook jij groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Water, wat ben jij lekker droog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Godsamme, ik zie het nu pas Water, hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Zo, aangepast, bedankt Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Sorry, was vergeten uitteloggen.Gem, ik ben vanmiddag op mijn werk geweest, kaakgym (vergaderen). Tja ik heb onlogische tijden, soms "lijkt" het of ik veel vrij ben achtereen. Maar morgen heb ik echt een vrije dag en wel een hele dag als de telefoon niet rinkelt. En dan het weekeinde weer werken.Mijn schouder en armen gaan niet zo als ik het zou willen maar ik red me er wel mee.Mijn fysio is op vakantie en heb al twee weken geen kans gezien om te gaan zwemmen.Dus dat is ook even een gemis. Maar mag niet klagen, toch wel mijn eigen schuld. Nu ga ik echt afsluiten en mijn nieuwe bed inwijden, allemaal truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Haha, ik dacht al, wat zie ik daar, :light: ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Stien, lekker slapen in je nieuwe bed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Welterusten Stien, hopelijk slaap je lekker in je nieuwe bedje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden