Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2007


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gezellig die conversatie over tuimelbekers en de vergelijking met wisselende stemmingen.
Mooie metafoor.

Stien, je zit dus nu met een dubbelschouderprobleem, ik heb wel compassie met je, maar ga toch mijn arm niet om je heen leggen, ik wil je geen pijn doen, dus maar een :sun:
Maar als je moeder computerles gaat geven aan die mensen, dan zou ze toch moeten weten dat je ook je beeldscherm moet aanzetten?
Maar toch leuk dat ze zo een bezigheid heeft buitenshuis.

Marja, goed hoor dat je zo gewoon voor een water of fris koos. Dat is sterk van je.
Van mij krijg je een :present:

Charlie, allemaal leuke berichten. In het ziekenhuis bevallen is helemaal niet zo erg. Heb ik van de eerste ook gedaan. Niet op medische indicatie, maar omdat wij net verhuisd waren en nog niet op orde waren. Heb je een goede prijs weten bedingen voor je huis?

Knuffel, jij bent er ook weer. Waarom moet ik stil zijn? Heb je een verassing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon omdat het hier zo stil was, vandaar m'n sssssttt...:D Sorry, flauw zeker?

Met mij gaat het goed, hoor!! Ben wel opgebeld geweest door m'n werk en moet reeds morgen aan m'n nachtdiensten beginnen ipv maandag!! Daar gaat het mooie geplande weekend! Het is hier heel druk nu, nu 5 kinderen met m'n rusje erbij!! Ook dat rotweer is een spelbreker, ik ben bijna door m'n trukendoos heen, hihi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,
Wat vervelend dat je nu net met het weekeinde je dienst moet beginnen.
5 kinderen met dit weer bezighouden, ik moet er niet aan denken.

Charlie,
Op medische indicatie is natuurlijk nooit prettig, maar zoals je zegt wel zo veilig.
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis. Twee huizen hebben is niet zo prettig.
Wij hebben toen we verhuisd waren nog meer dan een jaar met het andere gezeten.
Tussentijds hebben we het wel verhuurd met een duidelijk contract voor als we een koper vonden.
De huizenmarkt was toen helaas helemaal ingestort is dat huis uiteindelijk voor de helft van de prijs verkocht. Aan de andere kant hadden we door die malaise ons huis goedkoop kunnen kopen.
Een medaille heeft twee kanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@charlie,
Mijn rusje is een jongen van wit-rusland! Hij is hier voor 1 maand en het is al de zesde keer dat hij komt!Enne, ja;, ik had 'nee' kunnen zeggen maar ben op dat gebied 'een watje'!:D

@stien,
M'n trukendoos(je) voor twee pubers is niet groot!! Enige suggesties?
Voor de kleintjes daarentegen is m'n trukendoos heel groot, heb er al wat ervaring mee, hé!!
En ja, ik maak zandkaarten maar dat vinden die pubers niet interessant genoeg!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehe, de kamer is geschilderd en het wordt mooooooooi! ik woon nu 6 jaar in dit huis, mijn eerste echte huis, Toen ik erin kwam moest ik binnen 2 weken verhuizen, dus in mijn eentje pakken en met wat vrienden snel het huis opknappen en woonklaar maken. In die tijd was ik nogal heftig dus de muren werden okergeel en rood en dat door het hele huis. Nu ben ik eigenlijk bezig met het echte opknappen en inrichten, al zowat een jaar of langer hoor, met rustige kleuren, in mijn eentje, soms wat hulp, stukje bij beetje, van rood en geel naar roomwit en een soort koffieverkeerd kleur.

meubels en spullen die ik zat ben verkoop ik via marktplaats en van dat potje koop ik dan weer andere meubels en als ik ergens een ontwerpklus heb dan laat ik me vaak uitbetalen in bonnen voor verf ofzo

De kleine kamer was echt een aftands rotzooihok met veel kasten, de grote kamer slaap ik... die heb ik vorige maand nu helemaal opgeknapt...

.. en opeens gaat het weer borrelen, ik wil in de kleine kamer gaan slapen en de grote kamer wil ik als atelier in gaan richten, soort werkruimte, waar ik kan schilderen en meubels opknappen enzo.

Nu het kleine kamertje geschilderd is en er een stuk vloer ligt zie ik dat het een heel gezellige kamer gaat worden... moet nog het houtwerk doen maar de muren zijn klaar en de vloer halverwege..

ik krijg er helemaal zin in, en zie weer een gat in de puinhoop die het boven is...

voldaan gevoel! en nu lekker bankhangen voor de TV en naar mijn favoriete serie "Frost" kijken met een lekker bosvruchtensapje.

mijn pesthumeur waarmee ik begon vandaag begint weer wat te klaren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben er weer! het is wel heel rustig vanavond!
Volgens mij zijn er van de vaste bezoekers toch niet veel op vakantie1 Gaan er nog mensen weg en zo ja, wanneer en waarheen?

@ Charlie, gefeliciteerd met de verkoop van je huis. Kan me voorstellen dat het (financieel) een blok aan je been was!

@Marja, je 4e dag! Proficiat!

@Tapas, wat heb jij geweldig veel energie! Ik heb het al eerder gevraagd: ik wil wel een beetje van je leasen. Hier in huis moet ook nog zoveel gebeuren!

@Marieke, blijf en wordt je huidige zelf maar! Je omgeving moet nog aan je wennen, maar dat wil niet zeggen dat zij op een of andere manier niet zullen volgen!

@Twan, fijn dat je weer terug bent. Hoop dat het weer weer opknapt.

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

nu weet ik weer wat voor leuke verhalen ik allemaal gemist heb.
Ik voel(de) me af en toe vroeger meer zo'n "tuimelvogel" kennen jullie die nog, die dan steeds met zijn kop in een glas (in dat geval --- met water) dook.

Ook zo'n beest wat steeds weer terugveert maar er toch steeds weer in "duikt". Goed stom dus.

Iedereen is goed bezig en hard aan het werk, mooi om te lezen.

Ik ga slapen, vannacht wat uurtjes gemist door het onweer, dat was hier nogal heftig. Als klap op de vuurpijl hebben ze mijn c100.000 verbouwd, je loopt nu kilometers voor dit en dat weer kilometers voor wat anders nou ja een soort gratis fitness.

Trusten,

:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo opslomen en dan lekker naar bed.

Soothe, hoop dat het beter met je gaat. Lees lekker mee, hoop dat je er moed uit kunt putten om er weer voor te gaan.

Ferry, hoop dat alles goed is en tot binnenkort!

Iedereen welterusten en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker toch om wat complimentjes te krijgen,
Tapas;
ik sta er inderdaad ook van te kijken dat je zoveel doet en zoveel zelf!

Toen ik nog niet zo veel dronk pakte ik ook alles aan in mijn eentje, maar gaandeweg nam mijn creativiteit en werklust en motivatie af door: juisttt te veel drank.
Het draaide zichzelf langzaam om. (sluipend)

Ik ga na 4 dagen droog staan mijn huis nog niet onderste boven halen, eerst lichamelijk wat opknappen, goed slapen dan komt hopelijk de creativiteit en werklust wel weer terug.
Ik ben ook zo,n marktplaats struiner.
Ik heb er in betere tijden ook van alles opgezet en vanaf gehaald en in mijn hoofd begint het al weer langzaam te kriebelen omdat ik hoognodig het een en ander wil gaan doen.
Ik vind het dan ook heel leuk te lezen dat jij zo lekker bezig bent met je huis.
Groetjes en hou ons op de hoogte van je vorderingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergeet helemaal te zeggen: welkom thuis, Twan. Nu kan ik elke ochtend weer het weerbericht lezen.
Ik hoop dat je ons beter weer in het vooruitzicht kunt stellen, maar ik vrees dat jij geen weermaker bent en houden we dit wisselvallige weer voorlopig. Nou, maakt niet zoveel uit, als wij het maar droog houden.

Zo, ik heb wat bedacht vandaag. De vrijgekomen boekenkast uit de kamer van dochterlief moet maar naar beneden komen in mijn computer en de driehoekige kast die er staat moet maar weg. Mijn man bedacht toen, die kunnen we voorlopig boven zetten op de hal in de hoek, gedeeltelijk voor de nietgebruikte deur van dochterliefs kamer. Dan krijg ik wat ruimte in mijn hoek, omdat ik dan beschik over een wat efficiënter te gebruiken kast.

Zoonlief heeft zijn collectie Baantjer maar liefst met 12 boeken weten uitbreiden op de boekenmarkt van afgelopen zondag. Ik heb dus weer verse lichte lectuur. Hij is nu naar wat ik denk het laatste examenfeest op rij.

He, er is weer een onweersbui aan de gang.

Voor wie al naar bed is, en degenen die op het punt staan om zich te rusten te begeven: een welgemeend welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Wij gaan niet met vakantie. Mijn man is de komende week vrij, mijn zoon hoeft helemaal niet meer naar school dit jaar en mijn dochter moet alleen nog maar naar school om boeken in te leveren en te halen en om haar overgangsrapport te halen.

Man en zoon doen mee aan de Apeldoornse 4-daagse en de strand 6-daagse. Verder gaan we wel leuke uitstapjes doen. Wat dat weten we nog niet. We moeten nog wat bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik ben niet de hele dag actief aan het rommelen in huis hoor... dat gaat met enorme horten en stoten.. zo heb ik nu weer eerst 2 weken iedere avond lamlendig op de bank gehangen en mijn huis weer laten verslonsen en dan opeens komt er weer een periode van.. en nou moet ik echt wat gaan doen, dat duurt dan ook weer een paar dagen datik dat uitstel en dan eindelijk kom ik in actie. en dan wordt het vaak ook weer een enorme explosie van activiteit.. doseren is nog niet altijd mijn sterkste kant!

Mijn huis is mijn nestje alleen sleep ik altijd veel te veel troep naar binnen, hoewel dat ook minder wordt hihihihi.. maar nog steeds staat het nog veel te vol met overbodige troep. Voor mijn gevoel ben ik eigenlijk al een jaar aan het opruimen, maar het gaat zo langzaam omdat ik dan weer nieuwe ideeen krijg en die eerst weer wil uitvoeren.. dan moet er dus een kast bijkomen ofzo voor de troep... kan ik kasten op de kop tikken en past het weer niet echt in huis dus nu moeten er weer kasten weg hihihi... of ik verf mijn huiskamer voor de helft en dan is het weer teveel... en ga ik 3 maanden later weer verder omdat ik het dan toch zat begint te worden.

Ik zie wel een parallel met mijn leven... eerst was het chaos en nu langzaamaan begint er orde in te komen en dat uit zich ook in mijn huis.. het gaat stapje voor stapje, helaas had ik vaak alcohol nodig om weer op gang te komen waardoor het verfen natuurlijk weer niet al te netjes gebeurd of werd ik sochtends wakker in een plas lak omdat ik schijnbaar snachts had besloten tafeltjes te verfen, dat moet dan dus ook meteen.. das fijn hoor, met je dronken harses je laminaatvloer weer schoon zien te krijgen om een uur of 5 sochtends want dat kan dan niet wachten tot het opdroogt... Nu wil ik voorlopig nuchter gaan klussen, wordt vast nog mooier!!! en eerst nadenken en bv meten voordat ik meubels ga verplaatsen.

Het klopt wel dat ik vaak erg actief ben, dan hoef ik niet na te denken en te voelen maar ren mezelf daarbij ook weer vaak voorbij, vandaar dat het nu allemaal wat trager gaat met het opknappen... wil proberen mezelf niet meer zo vaak voorbij te rennen. Balans zoeken is hier ook het thema.

nou, ik ga ook op stok, hondje is even weg dus hoef geen rondje en kan morgen uitslapen omdat ik dan ook geen rondje hoef, even vrij dus... maar stil is het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...