Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2007


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ken je van die poppetjes met een bolletje lood erin? Daar kun je tegen duwen en dan buigen ze alle kanten op, maar ze komen ook altijd weer recht. Dat vind ik wel iets om naar te streven voor mezelf. Altijd weer rechtkomen. Al hang ik bij wijlen ook wel een hele tijd scheef. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, er is verder niks mis met mijn verstand. Ik denk dat het gevoel je net naar de alco leidt en dat de verslaving je vervolgens bij de alco houdt. Je verstand weet het natuurlijk best dat je fout bezig bent, maar ja, dat zet je dan gewoon opzij blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stien, Fran en Mies,
ben weer bijgelezen. Val nu binnen (tuimelen als het ware) in de ganzenwaggel en loden poppetjes.
Ik merk ook dat ik veel stemmingswisselingen heb sinds ik ben gestopt. Krijg tranen in mijn ogen als ik stukjes lees die me aanspreken. Ben ik niet van mezelf gewend!
Ik was altijd een nuchtere en stabiele persoonlijkheid, vanaf heel vroeger al. Ook dus toen ik nog niet dronk. Nu ben ik een heel ander mens voor mijn gevoel. Heb het gevoel als ik in de spiegel kijk, of ik opnieuw met mezelf moet kennismaken. Niets is, wat het de afgelopen tijd is geweest. Al is dat achteraf gewoon "fake"geweest.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, aan de ene kant wel ja. Ik kon bijvoorbeeld heel boos worden als ik had gedronken. Kwam niet vaak voor, maar toch. Aan de andere kant is er meer de vervlakking als je gedronken hebt. Alles is meer gedempt en dingen kunnen je minder schelen. Althans dat is mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van de week een knappe schuiver op mijn werk gemaakt. Ja, gevaarlijk werk doe ik hé!
De klap met mijn armen opgevangen, dus nu twee pijnlijke kanten.
Je ziet ook nuchter waggel ik door en tuimel dus ook nog eens om.
Maar ik klaag niet hoor, red me aardig er zijn ergere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Stien, ik gooide alles er altijd gemakkelijk uit. Tot ik dicht begon te klappen rond mijn puberteit. Nu ben ik weer veel opener aan het worden, omdat ik me een heel klein beetje sterker begin te voelen en dus ook minder bang ben voor de reacties. Ik schrik de laatste tijd wel eens van mijn eigen openheid. :o Maar het heeft ook het voordeel dat dingen heel snel uitgeklaard raken. Als de tegenpartij meewil tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien. nu beide kanten! Pech!
Ik ben npooit van de stabiele geweest hoor, vaak gevallen. Met name op momenten in publiek. Bijvoorbeeld met mijn diploma uitreiking. Plat op de "bek", voor de docent die mijn diploma overhandigde. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Op bergwandelvakantie bijvoorbeeld, de eerste dag. Zo'n knie, waardoor er de hele vakantie niets meer van wandelen terecht kwam. Had helemaal niets met drank te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...