Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2007

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou dat niet komen omdat mensen het niet van je gewend zijn. Althans ik denk dat dsat bij mij het geval is. Als je verandert, willen mensen je allereerst in hetzelfde hokje terug duwen.
Je moet dan veel moeite doen om je van dat beeld te bevrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is ook alweer een kwestie van evenwicht zoeken, denk ik, Stien. Soms schrijf ik dingen gewoon op en gooi ik dat dan weg. Is het toch een beetje van mijn hart. Als het dan ook echt ter sprake komt, ben ik meestal al 'uitgeraasd' en zie ik het wat neutraler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, je maakt me aan het lachen. Je pijn is inmiddels toch wel over hé. Dat zijn momenten die je nooit meer zal vergeten. (ik doelde op die van school).
Ik ben overigens altijd een binnenvetter geweest voel dat ik nu begin op te bloeien maar moet niet te ver doorschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik verdwijn ook. Ik ga lekker uit eten met een (ex)collega. Lekker bijbeppen. Heb er zin in.
Tot straks. Ben in mijn uppie, man op zakenreis, dus kan lekker weer inloggen hier. Hoef met niemand rekening te houden (alleen met de dochter maar die zit toch achter MSN).

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan kom ik de boel hier maar weer in de gaten houden! :D

wat een pruthumeur heb ik zeg!! echt erg!! :devil:
maar mijn nieuwe vloer begint te vorderen en ik ben ook maar meteen de muren nu aan het schilderen, dan doe ik tenminste nog wat met dat pesthumeur.. normaal had ik nu een flinke borrel genomen, schijt aan alles, voel me toch al belazerd dus kan mij het schelen...

maar ja he, braaf niet doen.. grmpff wil helemaal niet braaf zijn... gelukkig is mijn wijze geest er nog. Sta nu weer 12 dagen droog, okee voel me nog niet fijn maar als ik nu weer ga drinken voel ik me helemaal driedubbel rot... voorlopig dus maar even zo volhouden!

okee, muurtje verder afschilderen, tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, je doet het goed. Bezig zijn, leef je uit.
Menigeen kan nu een voorbeeld aan jou nemen hoor!
En dat humeur komt wel weer goed, volhouden. :present:

Ik kreeg een belletje, mijn moeders computer deed het niet meer. Moest meteen opgelost worden.
Nou ja, kwestie van beeldscherm ook even aan zetten. Grrrrrrr.

Val nog steeds om van verbazing, ze heeft sinds vandaag een baan! Ja, bijna 78 jaar is ze en hoeft er geen moeite voor te doen. Het is wel vrijwilligerswerk maar toch.
Koffie schenken voor demente bejaarden en computerles geven aan bejaarden.
Ze moest dus gewoon haar ei even kwijt, een en al enthousiastme.
En ik ben er blij mee, zou ze nu haar draai vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,
Heb veel tussen de bedrijven door meegelezen vandaag.
Mijn 4e dag ben ik goed doorgekomen.
Ik was uitgenodigd door iemand die helemaal niet op de hoogte is van mijn alcohol probleem. Ze vroeg me; leuk wat zal ik te drinken halen? Ga zo naar de super.
Oh antwoorde ik; "doe maar een watertje of een frisje".
Zucht, vond het een gevaarlijk moment en ben na een gezellig uurtje dik tevreden naar huis gegaan.
Vannacht prima geslapen en geen zweetaanval gehad of nare droom.
Wel was ik nadat ik om 7 uur was opgestaan, wat klussen had gedaan en een boodschap gehaald, om half 11 ineens intens moe en depri. Dat viel wat zwaar en dan ga ik snel hier wat lezen en probeer het maar even te accepteren dat het is zoals het is.
Even journaal kijken met kids, ben zo weer terug.
Groetjes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond luitjes

Weer een druk, maar leuk dagje achter de rug. Vanmorgen met 1 dochter naar de kapper en 's middags met beide dochters, 1 in rolstoel, lekker wezen winkelen voor klein manneke die morgen alweer 1 jaar wordt!!!! Wat gaat de tijd toch hard!! Ook heeft dochter 1 nu te horen gekregen dat ze in het ziekenhuis moet gaan bevallen, mede omdat haar bloeddruk veeels te hoog is, dus ook een leuk pakje voor de baby gekocht voor als ze het ziekenhuis verlaten.
Verder nog meer goed nieuws: na ruim 7 maanden te koop te hebben gestaan en ook dubbele hypotheek te hebben betaald, is eindelijk ons huis verkocht!!! Jippie!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...