stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Mmmm, verstand heb ik niet veel moet ook nog groeien. Anders was ik niet aan de alco geraakt, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ken je van die poppetjes met een bolletje lood erin? Daar kun je tegen duwen en dan buigen ze alle kanten op, maar ze komen ook altijd weer recht. Dat vind ik wel iets om naar te streven voor mezelf. Altijd weer rechtkomen. Al hang ik bij wijlen ook wel een hele tijd scheef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Nou ja, er is verder niks mis met mijn verstand. Ik denk dat het gevoel je net naar de alco leidt en dat de verslaving je vervolgens bij de alco houdt. Je verstand weet het natuurlijk best dat je fout bezig bent, maar ja, dat zet je dan gewoon opzij blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Begrijp je, geef mij maar een tuimelbeker. Weet je die beweegt ook alle kanten op en komt goed terecht. Maar je kan er ook nog wat in doen en het gaat er alleen uit als jij het wil. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Mooie, Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Tenzij je die beker te vol doet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Tja met Donald Duck of Micky Mouse erop, kun je langzaam aan je niveau verhogen.Dan eens proberen of je het zonder deksel kan, eventueel eerst nog een rietje.En als het mee zit hoeft het tuimelen niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Nou ja, een beetje wiegen is best fijn. Altijd dezelfde gemoedstoestand hebben lijkt me ook niet zo prettig. Maar dat alle kanten optuimelen is doodvermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Sorry Fran, mijn niveau is w.s. te laag voor je. Zal proberen wat intelligenter te .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Dacht dat je weggegaan was ......zit ik het weer in te vullen voor een ander.Ja, wiegen is wel fijn ligt heel dicht bij waggelen. Zou ik daarom.......Ik heb zeker iets gemist vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Een leuke ganzenwaggel is ook best aantrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Gatver, je niveau is te hoog voor me! Had het niet eens door, dat waggelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ja, heerlijk ook al tuimelde nogal eens om. Teveel naar de ganzen gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ik woon niet ver van een park, en die beesten komen naar je toe gewaggeld als je passeert. Ben ik niet zo dol op, op ganzen eigenlijk. Die kunnen best agressief zijn, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Beangstigend toch wel, net mensen op z'n tijd.Daar had ik gelukkig geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Nu ja, ik kan verbaal best wel scherp uit de hoek komen... Maar dat doe ik nuchter ook. Ik ben meer het om-de-nek-gaan-hangen-en-ik-zie-u-zo-graag-type. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Hallo Stien, Fran en Mies,ben weer bijgelezen. Val nu binnen (tuimelen als het ware) in de ganzenwaggel en loden poppetjes.Ik merk ook dat ik veel stemmingswisselingen heb sinds ik ben gestopt. Krijg tranen in mijn ogen als ik stukjes lees die me aanspreken. Ben ik niet van mezelf gewend!Ik was altijd een nuchtere en stabiele persoonlijkheid, vanaf heel vroeger al. Ook dus toen ik nog niet dronk. Nu ben ik een heel ander mens voor mijn gevoel. Heb het gevoel als ik in de spiegel kijk, of ik opnieuw met mezelf moet kennismaken. Niets is, wat het de afgelopen tijd is geweest. Al is dat achteraf gewoon "fake"geweest.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Stien,hoe is het met je schouder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Nou Gem, echt fake wil ik het voor mezelf niet noemen. Alles wordt gewoon groter en heftiger met drank in je lijf. Maar je kunt jezelf wel heel goed bedriegen als je dronken bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Hai Gem, ja herkenbaar hé.Het is soms moeilijk als ik er bij stil sta en ben nog niet zo gewend aan die verandering.Vaak moet ik ook uitleg geven aan mijn omgeving, die snappen het nietzo.Fran was jij altijd extrovert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Fran, aan de ene kant wel ja. Ik kon bijvoorbeeld heel boos worden als ik had gedronken. Kwam niet vaak voor, maar toch. Aan de andere kant is er meer de vervlakking als je gedronken hebt. Alles is meer gedempt en dingen kunnen je minder schelen. Althans dat is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ik heb van de week een knappe schuiver op mijn werk gemaakt. Ja, gevaarlijk werk doe ik hé!De klap met mijn armen opgevangen, dus nu twee pijnlijke kanten.Je ziet ook nuchter waggel ik door en tuimel dus ook nog eens om.Maar ik klaag niet hoor, red me aardig er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ja, Stien, ik gooide alles er altijd gemakkelijk uit. Tot ik dicht begon te klappen rond mijn puberteit. Nu ben ik weer veel opener aan het worden, omdat ik me een heel klein beetje sterker begin te voelen en dus ook minder bang ben voor de reacties. Ik schrik de laatste tijd wel eens van mijn eigen openheid. Maar het heeft ook het voordeel dat dingen heel snel uitgeklaard raken. Als de tegenpartij meewil tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Stien. nu beide kanten! Pech!Ik ben npooit van de stabiele geweest hoor, vaak gevallen. Met name op momenten in publiek. Bijvoorbeeld met mijn diploma uitreiking. Plat op de "bek", voor de docent die mijn diploma overhandigde. En zo kan ik nog wel even doorgaan.Op bergwandelvakantie bijvoorbeeld, de eerste dag. Zo'n knie, waardoor er de hele vakantie niets meer van wandelen terecht kwam. Had helemaal niets met drank te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden