Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 juli 2007


jojo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fauve ook aan jouw nog even een berichtje.
het lijkt me inderdaad een goed idee om die vrijdag routine met je zus te stoppen..een echte valkuil.
Misschien kan je haar beter vertellen dat je dan een probleem hebt voor de rest van de dag of misschien kunnen jullie voor de verandering gewoon lekkere theetjes drinken
of koop een sapcentrifuge en schenk haar wat viatminebommetjes in.
(het lijkt wel alsof ik aandelen in de sapcentrifuge heb..ik weet het...maar het is ook zo'n geweldig ding)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi CPAS,

Huil maar... dat is goed... en het is heel knap dat je het samen met ons doet... samen huilen en samen lachen... ook voor mij is een van de sleutelwoorden WIJ.... ik heb het op mijn eentje nooit gekund...

Het is ok....

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Ziza. Natuurlijk heb ik ook een Water-probleem (niet ironisch bedoeld maar je snapt me wel) maar ik denk dat mensen zonder problemen niet bestaan, dus dat maakt mij als alcoholist niet anders dan een geheel-onthouder. En wat is geestelijk gezond? Drugs zijn gewoon verslavend, lichamelijk en/of geestelijk. Neem een geestelijk gezond iemand, geef hem drie shotjes H en hij schreeuwt om meer.
Volgens mij kan alcoholisme ook als een sluipend proces ontstaan bij mensen die "geen" problemen hebben, puur door het verslavings-aspect.
En ik vind meningen wel belangrijk, daarom bedank ik je voor je reaktie. Ik leer er wat van. Anders: what's the point van dit forum (en vele andere)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou nog snedig uit de hoek komen ;) maar helaas...ik begin misselijk te worden van de antibiotica.. overdag geen last van maar met het laatste pilletje savonds steeds wel grmpfff
tijd om naar bed te gaan! nog anderhalve dag die rotpillen en dan ben ik daar weer vanaf. De hondenbeet begint gelukkig wel steeds minder rood te worden, maar wel met blauw en geel eromheen.. mooi kleurenpalet...

nou, gauw liggen, want ik voel me echt even niet helemaal lekker!
slaap ze nachtbrakers en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi,

Ik sta droog vanaf begin augustus 2006. Ik heb me aangemeld in 2005, maar toen was er geen plaats op de Tactustherapie. In juli 2006 was er plaats en toen ben ik begonnen met de therapie. Vandaar. En je bent niet nieuwsgierig hoor. En volhouden, waar je nu mee bezig bent. Het is o zo fijn om nuchter te zijn.
Ik zie steeds meer voordelen.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...