Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 juli 2007


Gem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!
Even aan de thee met een cracker en dan weer naar bed. Zo is het natuurlijk wel een heel kort nachtje!
Vandaag wordt het warschijnlijk op de meeste plaatsen een hele zomerse dag. Dat horen we wel van Twan straks.
ik wens jullie allemaal een droge en ontspannende dag.
Voor wie moet werken vandaag een goede werkdag.
Zie jullie later op de dag........

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Wat een nacht! De hond heeft me tot 3 keer toe wakker gemaakt, last van zijn darmen.
Om 6.00 uur weer, dus hij naar buiten. Terwijl ik even wat aanschoot was meneer vertrokken.
Om 6.15 liep ik dus buiten om hem te zoeken, en ja hoor hij liep heerlijk te snuffelen in het park.
Er zijn weer veel loopse teefjes, vandaar.
Ik zit nu met een kop koffie om even bij te komen.

Prettige dag allemaal en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen!
Ook voor mij een lekkere vroege dag voor de verandering...wil niets missen van dit mooie weekend en ga zo lekker met mijn hond de natuur in even fietsen.
Kijken of we nog wat konijnen kunnen laten schrikken.
Bovendien komtmijn moeder morgen en het huis is nog een zootje.
Dus jullie zullen me hier niet weer zien tot ik tevreden ben met een mooi opgeruimd schoon huis.

Gem ik blijf de hele dag duimen dat je man eindelijk in je armen zal liggen vandaag.
Charlie ik hoop dat jij en je man het nog hebben kunnen uitpraten samen.

Ik wens jullie een mooie zonnige dag met zonnige gedachten die daar bij horen.
En voor iedereen die het niet droog heeft kunnen houden vandaag weer nieuwe kansen.
Hier in het noorden is het blauwe lucht zacht warm windje en heel veel zin aan de dag.


Hou het droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Het wordt vandaag een mooie dag. Maar ook een gevaarlijke dag, als je niet stevig in je schoenen staat.
Het is terrassenweer. Toen ik pas was gestopt met drinken, ben ik twee maanden niet op een terras gaan zitten. Om de verleiding te weerstaan. Nu ga ik weer volop, op een terras zitten. Nu met een kop koffie of een kop thee inplaats van een glas rode wijn. En echt waar ik vermaak me daar ook mee. Iets wat ik een jaar geleden, niet had durven dromen. Nu zit ik er ontspannen te GENIETEN.

Iedereen een fijne droge dag toegewenst.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vroege vogels allemaal! en dat op zaterdag!
Mijn hond moet nog even wachten want ik duik zo nog even mijn bed in om mijn boek uit te lezen.. vind hij niet erg, duikt hij ook op bed! gaan we samen lezen hihi

tot later dus! Ik ben trouwens op de hitte voorbereid, lekker schoon huis en de ventilator maar vast naar beneden gebracht!!!! en geen zweterige kater!!

Fauve, zo'n hond heb ik ook, als ik die nu naar buiten laat alleen zie ik hem over een uur weer terug!
ze zijn veel te slim die honden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen water en iedereen ,
ik nog niet weers bericht gezien ???
maar als ik buiten kijk belooft het ook hier in belgie goed weer te worden .
gem ik hoop dat je man thuiskomt vandaag .
corinne ik hoop dat je u ietsje beter voel vandaag en dat de tranen geholpen hebben om een beetje balast te verliezen .
er is teveel om op te reageren dus wens ik iedereen een fijne adb dag toe
ik ben nog verkouden mijn hoofd is precies een pot vol puree ;-((
normaal gezien werken maar het voelt meer aan als slepen momenteel
tapas verzorg jou been goed
groetjes aan iedereen blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,
lekker vroeg eruit, ik ga zo mijn klusjes in huis afwerken, daarna, mijn voortuin doen, die ligt nu nog lekker in de schaduw en vanmiddag mijn achtertuin.
Ik heb die 2 biertjes die ik voor vanavond zou bewaren net weggekieperd, ik voel me toch niet lekker om dat ze me de hele dag "aankijken", oké het zijn er maar 2 dus echt veel fout kan er niet gaan, voel me er rustiger door als ze er niet zijn.
Iedereen een heerlijke dag gewenst en ik ben er straks nog wel.
(taalfoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal!
Wat een heerlijk weer.En bij mij is de hond ook naar buiten geweest gaat smorgens altijd zelf even een rondje lopen.Laat me voordeur dan open staan en ze komt dan binnen 10 minuten weer terug.
Was gisteren pas om 10 uur klaar met werken maar heb het afgemaakt en volgende week s,avonds helemaal vrij genomen voorzorgs maatregelen om niet te gaan drinken.
Ik ken mezelf al een beetje en voor het eerst heb ik maatregelen genomen daarvoor ivm mijn werk.
Voor iederen wens ik hier een fijne dag geniet lekker van het zonnige weer.
Groetjes jojo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marja goed zo weggooien die bier denk je er ook niet steeds aan.
Heb vorig weekend 2 flessen beerenburger leeggegooid in de gootsteen.Ze stonden hier nog steeds in de gangkast maar bleef er steeds aan denken.Ze waren nog voor mijn vader.Kan ik ze straks weer nieuw kopen als ik naar hem toe ga hihii.
Groetjes jojo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal,
Beetje later dan anders, ik was het helemaal vergeten...
Heerlijk weer dit weekend, dus geniet ervan allemaal!
Liefs, Twan

Naast zon ook wolkenvelden en vrijwel overal droog.

Eerst zonnige perioden, maar van het westen uit komt er wel wat meer bewolking. Het blijft op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van 20 graden in het noordwesten tot 28 graden in het zuidoosten. De wind is matig en komt meest uit richtingen tussen zuid en west. Langs de kust en op het IJsselmeer wordt de wind (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft. De komende nacht klaart het op en de wind valt weg. Er kan dan een enkele mistbank ontstaan. In de loop van de nacht neemt de bewolking toe en kan er wat regen vallen. Het wordt ongeveer 15 graden. Zondag wordt het warm en vochtig. Met name in het westen en noordwesten is het bewolkt met af en toe (buiige)regen, een klap onweer behoort tot de mogelijkheden. In het zuiden en oosten zijn er flinke perioden met zon. Maxima liggen tussen 20 graden in het westen en 31 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig en komt uit oostelijke richtingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein voorvalletje;
Mijn tweelingboys gingen vanmorgen samen op pad om een vakantiebaantje te zoeken.
Ze komen bij een bedrijf waarvan de baas zegt; Ik kan 1 van jullie gebruiken.
Wel lullig, maar het enige wat we konden doen was dus: kop of munt.
mijn verliezende zoon, zit nu zijn teleurstelling te verwerken en is boos (Ik voerde overal het woord en nou heeft hij werk!)
Het is ook wel zo dat de een wat mondiger is als de ander, maar ja ze gingen met zijn 2en en hadden dus niet onderling de afspraak gemaakt van te voren wie zou gaan werken voor het geval er maar 1tje aangenomen zou worden.
Ze zijn nu nog wat aan het discuseren over de gang van zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach wat lullig zeg.. kop of munt.. terwijl ze vast het liefste samen hadden gewerkt! ik hoop voor de minder fortuinlijke tweelinghelft dat die man er binnenkort nog eentje nodig heeft! trouwens goed van je dat je die 2 biertjes weggegooid hebt... voor alcoholisten is het onzin om 2 biertjes te drinken denk ik vaak, alles of niets.. en 2 zijn ook meteen vaak die grens van .. nu ga ik door!

Hier zit ik aan de 20 graden kant van het land, harde wind, niet echt heel warm, veel wolken, geloof niet dat ik dat erg vind.. lekker klusjes doe weer!

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik vind het ook wel rot om dat zo te doen, maar geloof dat ik het toch het beste op deze manier kon oplossen. (kop of munt). Ik weet natuurlijk bij voorbaat dat één zoon blij is en de ander teleurgesteld.
En stiekum onder ons gezegd is het eigenlijk beter als ze apart werken, daar de wat minder mondige partij als ik het zo mag uitdrukken gedwongen wordt wat zelfstandiger te functioneren. Het is de eerste keer dat ze gaan werken in de vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de tweede keer goedemorgen!
Net wakker gebeld door mijn man die nog steeds in China zit. Weer problemen. Hij is in ieder geval geboekt voor een nieuw vliegtuig, nou moet dat nog vertrekken.

Marja,
Goed dat je die biertjes hebt weggegooid! Je bent een kanjer!
Wat betreft je zoons: dat lijkt me wel heel moeilijk, vooral voor de verliezende partij. Dat is dus een van de nadelen als je een tweeling bent; je stapt overal samen op af, gezellig en lekker veilig, maar dan moet je kiezen wie het baantje krijgt!

Fauve,
dat is dus energiek wakker worden! Meteen naar buiten en hond zoeken!

Ferry,
dank je voor je waarschuwing met betrekking tot terrassen. Je hebt helemaal gelijk. Ik zoek vandaag geen terrassen op, maar alleen de tuin. Wel zo veilig. Bovendien zal ik in de vakantie genoeg terrassen zien en kunnen "oefenen".

Water,
klus ze vandaag. Hoop dat je een beetje tegen de warmte kan!

Jojo,
Een gewaarschuwd (voorbereid) mens telt voor twee!

Safi,
een fijne dag. Lekker met je hond erop uit en fijn :devil:, huis opruimen!

Blacky,
werk ze vandaag met zo'n hoofd vol snot!

Twan,
dank je voor het weerbericht.

Tapas,
heerlijk in bed liggen lezen! Helaas heb ik daar al weken het geduld niet voor. Hoop dat het terug komt.

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tapas, je hebt ook wel gelijk hoor dat het onzin is om in je eentje 2 biertjes te drinken, wij weten wel "dat dat niet opschiet". Als de gelegenheid er nu naar had geweest (receptie, verjaardag).
Ik ga gewoon in mijn eentje 2 biertjes opdrinken en dan denken dat ik sociaal drink of zo, omdat ik dan toevallig zo sterk ben om er niet méér te nemen.
Eigenlijk een onzinnige gedachte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Monet!
heb je gezien bij wie is wie, je ziet dat ook ik hang tussen maar helemaal niet drinken of af en toe.
Dat af en toe zou mooi zijn, maar ja dat is nou juist het moeilijke denk ik.
Om dat af en toe ook af en toe te houden, zo vage omschrijving waarin je in als je je beter voelt zo gauw weer meer dan af en toe van gaat maken.
In ieder geval van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...