Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Erg vroeg wakker, maar ik durf nu niet meer gaan slapen. Over een half uur moet ik er uit, dus maar even een draadje openen.

Ik wens jullie allen een fijne dag zonder gremlins toe.
Hou het ADB en geniet van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,
het was een klam nachtje met een irritante mug(gen) erbij!
Zit lekker aan een kop kruidenthee. Het ziet er onbewolkt uit en rustig buiten.
Dat gevoel wil ik voor vandaag proberen vast te houden! Straks met mijn nieuwe muziekjes op mijn hoofd de trein in. Helaas zal de trein niet rustiger zijn, want ik zit in de trein naar Schiphol. Wel krijg je er een vakantiestemming van, alle koffers waar je je nek over breekt.
Ik wens jullie allemaal een fijne en droge dag!
Degenen die moeten werken succes en degenen die niet werken of vakantie hebben, doe rustig aan, vooral als je in het warme stuk van Nederland zit.
Vanavond meld ik me weer!

Ik had ook een draadje geopend, maar heb mijn tekst gekopieerd.
Voor jou is dit wel heel vroeg hoor Corinne!


Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem,

Ik hoop dat je mp3 speler met zijn oortjes bevalt.
Intercity naar Schiphol en dan al die mensen die niet doorhebben waar ze hun koffers uit de weg kunnen zetten. Ik hoop voor jou dat je toch nog een plekje vind om een beetje rustig te zitten.

Geniet van wat de dag je brengt. Dat ga ik ook doen.

Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,
Daarom ga ik altijd met de trein van 07.25 uur. Dan kan ik altijd bijna zitten.
Anders moet ik 40 minuten staan en voor mij is dat geen goed begin van de dag met zo'n trein die over de wissels heen schudt.
Werk ze jij vandaag. Je een na laatste week?
Hoop dat het morgen wat wordt voor je in Rotterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Het is de laatste week op school en pas donderdag heb ik dat gesprek in Rotterdam.

Vandaag een vergadering zonder agenda notuleren. Ben benieuwd, dat wordt dus een grote ongestructureerde rondvraag. Ik denk dat ik al weet wat de onderwerpen zullen zijn: de verbouwing, de vacatures voor docenten, de jaarplanning en wellicht de ontstane vacature voor een medewerker leerlingenadministratie. Ik weet ook niet hoe laat ze gaan vergaderen, dat stond niet in het e-mailtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens blij dat ik niet met de trein hoef nu. Al die mensen die extra veel luchtjes opdoen i.v.m. de warmte en desondanks nog zweten, dat stinkt harder dan in najaar en winter de natte jassen kunnen.
Deze bestemming doe ik fietsend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren de hele dag bezig geweest, dus niet op het forum verschenen. Wel alles een beetje doorgelezen.
Vanmorgen door de hond weer vroeg op, hij neemt me echt in de maling.
Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor een mammografie, in november ook geweest.
De arts wil een extra controle na 6 maanden, ik hoop dat alles goed is.

Ik wens iedereen een fijne dag toe.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fauve,

Ook goeie morgen, ga er maar van uit dat het goed zit hoor.

Ben eens benieuwd wanneer het winkelcentrum Drievriendenhof weer opgegaat.

Ben ook benieuwd wanneer die Surinaamse broodjeszaak op de hoek Sarisijsgang en Vriesestraat open gaat. Het is al van november 2005 geleden dat ik nog een Surinaams broodje heb gegeten.

Ben je vandaag vrij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen corinne ,
inderdaad ik ben al een poosje wakker , maar heb niet echt goed geslapen veel lawaai en ik dacht vannacht om 00:30 dat er een inbreker was dus naar beneden om te kijken gelukkig niets te zien
ben dan maar in de zetel gedoken en heb daar de nacht door gebracht .
ik voel me beter als de laatse dagen het snot is in mijn hoofd is deels verdwenen .
ik neem mij een snipperdag en ga eens naar zee waar een bende van mijn kennissen zijn , naar het schijnt 75% kans op regen , lang leve de regenjas :-))
de uren die ik vandaag moet werken zal ik wel een andere dag inhalen een mens leeft maar een keer en soms heb ik het idee dat ik anders leef sinds ik adb ben .
gem fijne reis op de trein en veel luisterplezier .
ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai Blacky,

Dat was dus wakker schrikken vannacht. Ja, dan wil het wel dat je niet goed meer in slaap komt.

Ik ben wakker geworden van mijn zoon die opstond om zijn krantenwijk te doen. Ben toen even wezen plassen en terug in bed gedoken, maar toen begonnen die vogels te kwelen en het was te warm om het dekbed over mijn oren te trekken, dus ik heb ik een uur wakker gelegen tot ik het beu was om me van de ene zij naar de andere te keren. Heb er gebruik van gemaakt om een uitgebreid ontbijt te nemen met mijn krantje erbij. Bij mijn laatste baan zou ik gewoon een uur vroeger zijn gaan werken om dan een uur vroeger naar huis te gaan, maar bij dit baantje heb ik alleen een sleutel van de fietsenstalling.

Over twintig minuten ga ik op de fiets. Ik neem er de tijd voor zodat ik mij niet in het zweet fiets.

Ik wens jou een hele fijne dag aan zee toe en wie weet valt het wel mee met die regen.

Straks kom ik waarschijnlijk in een leeg huis aan en moet voor mijn eigen een hapje klaarmaken. Man en kinderen vieren vakantie deze week. Volgende week ben ik ook vrij en dan doe ik wat met mijn dochter (dat zal wel uitdraaien op winkeltje in winkeltje uit). Man en zoon lopen dan de strandzesdaagse. De week daarna kunnen we wat met zijn vieren doen.

OK ik ga afsluiten. Geniet van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corrine,

Ik heb ook al in geen jaren een Surinaams broodje op, dus hoop ik dat hij snel open zal gaan.

Ik ben sinds 2002 iedere dag vrij, veel te jong natuurlijk (nu 53) Ik heb 31 jaar gewerkt en ben in 2002 met een regeling vertrokken. ( toen 48) Ik heb ook sollicitatieplicht dus iedere maand een werkbriefje inleveren. Nog 2 maanden dan is het voorbij en heb ik geen WW meer.Dacht dat ik makkelijk een baantje zou vinden, dus niet. Leeftijd discriminatie? Ik las dat jij ook in dezelfde soort situatie zit.

Groetjes en veel geluk met je sollicitatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,
Nou gisteren heb ik het niet geheel droog gehouden, heb een paar glazen bier bij de buren gedronken, vandaag en zeer zeker de rest van de week geen alcohol.

Vanmorgen is mijn zoon naar zijn allereerste baantje vertrokken, hij had zijn wekker niet goed gezet, maar ik had gelukkig de mijne gezet, heb hem netjes brood en drinken meegegeven. Gisteravond sliepen ze om 0.30u nog niet ivm muggen en de hitte.
Ik heb ook slecht geslapen, maak me erg druk over zijn eerste dag werken.

Iedereen die moet werken, sterkte volgens mij wordt het een benauwde dag.
Ik ga in de loop van de dag even bijlezen van gister, maar nu koffie en krant lezen.
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toenemende kans op onweer

In het zuidwesten is een onweerscomplex aanwezig dat lokaal zeer actief is en de komende uren verder noordwaarts trekt. Ook in het zuidoosten is nu een (onweers)bui ontstaan. Het westen blijft vandaag de meeste kans op onweersbuien houden, maar later op de dag neemt ook elders in het land de kans op een fikse regen- of onweersbui toe. Bij de buien zijn windstoten mogelijk tot 65 km/uur. Verder is er vandaag ook wat zon te zien, met name in de oostelijke helft van het land. Daar wordt het ook het warmst, lokaal wel weer 30 graden. In het westen blijft de temperatuur vanmiddag steken op zon 22 graden. De wind is meest zwak en veranderlijk, langs de westkust tijdelijk vrij krachtig uit een westelijke richting. Dinsdag zijn er perioden met zon en later op de dag ontstaan er weer enkele geïsoleerde buien met ook weer kans op onweer. De minima liggen rond 17 graden. De middagtemperatuur wordt met zo'n 23 graden minder hoog dan vandaag. De wind is zuidwest, matig en aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een drukte zo op de vroege ochtend, oja het is maandag.. werkdag!

Fauve, spannend zo'n mammografie, en pijnlijk ook, zo'n geplette borst, hoop dat de controle goed is en je je niet te druk maakt..
succes aan alle werkers vandaag, ik hoef pas om half 10 te beginnen.. en Fauve, er is meer dan betaald werken, vrijwilligerswerk, studeren via de open universiteit, dat zijn dingen die ik gedaan heb toen ik langere perioden thuis zat. Het vrijwilligerswerk wat ik nu doe daar zit ik alweer ruim 6 jaar.

Ik heb heerlijk geslapen gelukkig, en voel me vandaag fit maar mijn lichaam sputtert een beetje tegen, enorme muggebulten die gloeien en eruit zien als eieren op mijn benen en heel raar, mijn arm is ontzettend stijf.. dat is de arm waar ik vorige week zondag die tetanusprik in gehad heb.... raar.. beetje late reactie lijkt mij....

Het heeft hier net flink geregend en gerommeld en gelijk is de temperatuur zeker 5 graden gedaald, lekker!!!!

werk ze allemaal vandaag en tot later weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe
ik kon dat toch niet over mijn hart verkrijgen een koffer jatten van een zwerver.
het dubbeleappeltje kwam al omdat ik niet door had dat marion ook een appeltje had
nu dreadlock woman..past wel een beetje beter bij me want ik heb ook een groot bos natuurlijke krullen.

ga nu eerst met dehond lopen..rekeningen regelen..dan lekker met mijn man "pitch en putt" doen is net zoiets als golf maar dan op een kleiner terein.

succes iedereen vandaag...ik hou hem droog..helemaal geen zin ook...beter om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.....

Zogauw de zon is verdwenen vieren de muggen kermis.

Ik kan niet over het gazon in de tuin lopen of ze hebben me te pakken.

Vannacht is er denk ik een op mijn rug mee naar boven geslopen en dat heeft me de halve nachtrust gekost.

Ik heb een elektrische vliegenmep, maar zo.n kleine mug vliegt met gemak door de vierkante hokjes.

Ik denk dat ik er 220 volt opzet en hoop daarmee te bereiken dat ze door de elektrische straling alvast bewusteloos geraken, dat scheelt een hoop geren door de kamer.

Wij heben een fijn weekend gehad en de komende dagen staan in het teken van een aantal feestjes met kennissen en familieleden bij ons thuis.

Tis toch altijd een hele organisatie met eten zoals hapjes inkopen doen enz...
De discussie ging over wel of geen wijn in huis halen.
We hebben besloten voor het eerst alleen wijn voorbij het eten in huis te halen.
Nadien alles weer de deur uit.

Tussendoor naar Nederland en mijn week is weer vol.

Voor ik het vergeet... eerst mijn electronische vliegenmuggenmepdoder ombouwen. (grapje)

Beste mensen maak er een mooie dag van.
Laat steeds weer de eerste staan en blijf er op vertrouwen dat alles goed komt.
Uit ervaring weet ik dat het zo is........

Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi
het is een beetje te warm om alles terug te lezen om te kijken wie me op aspartaam attendeeerde maar wie het ook was...heel erg bedankt.
Ik heb een documentaire van het internet gedownload(of liever mijn man...ben niet zo'n computerheld) en er ging een nieuwe wereld voor ons open.
Vanaf nu zal ik alle e-nummers op verpakkingen goed bekijken en een lijstje van het internet downloaden...wow..hoe is het moegelijk dat ze dat vies goedje overal in mogen stoppen en mensen niet te hoeven waarschuwen.
Wat has become of this world?

Toch nog maar meer alles zelf koken en maken en zo weinig mogelijk "processed" voedsel tot me nemen.
Sorry als ik altijd van die engelse termen erbij haal maar ben al 20 jaar met een schot samen en heb veel schotse vrienden dus er wordt erg veel schots in mijn opgeving gepraat. Heb er ook meerdere malen gewoond dus dan vergeet je soms je eigen moedertaaltje .

En wat betreft mijn nieuwe icoontje...voelt wel een beetje alsof ik een identiteits crisis aan het ondergaan ben..maar zo voelt het eigenlijk ook wel...als je stopt met drinken..komt altijd weer die vraag...wie ben ik nou eigenlijk echt?
Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Veel mensen een slechte nacht gehad, eindelijk kregen jullie spontaan bezoek en is het weer niet goed! :D Een beetje leed vermaak moet kunnen hoor!
In elk geval heb ik geen bezoek gehad, noch was het hier te warm. Ik heb nog heerlijk onder mijn dekbed gelegen. Sinds ik geen alcohol inneem ben ik een kauwkleum geworden en het kan mij niet warm genoeg zijn lijkt het wel. Onder de 23 graden gaat er een trui/vest en sokken aan.

Ik heb het weekend mogen werken en was gisteren pas na middenacht weer thuis waarna een kort nachtje. Regelmaat blijft (zover het kan) voor mij erg belangrijk, dus weer op tijd opstaan.
Alleen werkt het weer niet erg mee, het gewoon donker in huis. Goede smoes om niet te hoeven afstoffen of stofzuigen, je ziet er toch nu niets van. ;) Vandaag dus een lekker bij kom dag, en maar een beetje aanrommelen.

Twan, Hoezo toenemende kans op onweer? Sinds ik opgestaan ben is mijn pc een flipperkast. Ik ben best wel angstig voor onweer dus dan gaan radio, tv en pc uit. Telkens als het even rustig is, weer aan ik hoop nu dus maar dat het nu even langer rustig blijft maar het blijft maar donker. Voor mij dus voorlopig binnen blijven.

Miep, jij een forum dagje? Dat zal dan afkicken worden vanaf zondag. 4 weken naar Italie is best lang, ik hoop dat je dan beter weer hebt. Ga je op een camping en neem je je laptop dan mee?

Fauve, zo'n mammagrafie is vooral uit voorzorg. Ik hoop ook altijd maar op een goede uitslag en anders zijn ze er tenminste bijtijds bij toch? Ik ben blij dat het bestaat, in vroeger tijde kwam men altij als het véél te laat was. Dus een positieve kijk houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bemerk dat ik vandaag toch een aantal taalfoutjes maak, nou ja, zeker toch moe of in elk geval niet optimaal. Ga maar niet aan verbeteren beginnen. Is dus een zoekplaatje voor de taal liefhebbers! :)

Anna, hoe ist? Je hebt nou niet het beste weer uitgezocht voor vakantie dagen. Maar mogelijk komt er nu langzamerhand wat energie vrij om in huis wat te ondernemen. Vergeet niet daarbij dat het toch vakantie is en wissel het af met óók leuke dingen.

Gem, leuk cadeautje heb je jezelf gedaan. Dáár heb je inderdaad wat aan in die trein. Zet je hem niet te hard! Oh, ja en niet in de stilte coupe gaan zitte hé. Veel mensen denken dat zij de enige zijn die de muziek ofwel gebonk kunnen horen, nou af en toe wordt ik er gek van in de trein. Misschien hebben ze de doppen niet goed in de oren.

Corinne, voor jou vandaag een uitdaging. Vergaderen zonder agenda. Mijn ervaring; ofwel er wordt een hoop gepraat maar gaat nergens over. Ofwel een heel gepuzzel naderhand want gaan ze van de hak op de tak!

Blacky, goed dat je een snipperdag hebt genomen. Kun je toch nog even lekker opknappen en je energieke draad vandaag terug vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien, met mij is het goed. Om iets te doen is het niet zo'n slecht weer hoor. Iets te plakkerig op dit moment.
Om je de waarheid te zeggen heb ik mijn eerste vakantieweek voornamelijk doorgebracht zoals voor mij gebruikelijk: met luieren. Als ik vrij ben moet eerst altijd alle vermoeidheid van de afgelopen periode eruit, en krijg ik mezelf niet voldoende opgepept om echt aan de slag te gaan. De bedoeling is dus dat er deze week wat meer gebeurt. Maar ook dat zal wel meevallen, want morgen ga ik gezellig een middag met een vriendin op stap en woensdagochtend heb ik een cursus.

Zometeen ga ik maar eerst even een boodschap doen, nog een bouwmarkt bezoeken, en we zien wel wat er vanmiddag van komt. Als ik de afgelopen maanden iets ontdekt heb, dan is het wel dat ik er stapje voor stapje ook kom. Het gevoel te 'moeten' werkt voor mij als een enorme rem heb ik gemerkt. Dan raak ik gestresst, gedeprimeerd en komt zelfs de gedachte aan wijn weer om de hoek kijken. Want ik kon altijd bergen verzetten met mijn glas wijn onder handbereik. De omslag van 'moeten' naar 'willen' kost me nog wat moeite. Want eigenlijk wil ik helemaal niet opruimen (lees ook: dingen weg doen), poetsen en schilderen, maar lees ik liever een boek of kijk een film. Pas als iets me echt gigantisch begint te storen (en geloof me, dat duurt lang bij mij) kom ik in beweging.

Veel op het forum zitten is trouwens ook niet goed voor mijn arbeidsproductiviteit.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...