CPAS Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Tollie,Gewoon steeds opnieuw aanmelden, tot je er tussen kunt.Probeer dat eens.En Tollie,53 is niet oud, ik wil toch over 5 jaar niet oud genoemd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Tolie quote: Hoi Safi,wat bedoel je precies met: Dirk, iZZa Gent? /Q]Ik kreeg dit bericht ook met die titel op die forum dus dat is niet iets belangrijks denks ik.En we zijn hier met mekaar ...om elkaar..te helpen nietwaar...JA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Hoi Soothe, zie dat je ingelogd bent. Hebben jij en Lucie een leuk weekend gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Safi bij jou is alles een feestje geloof ik, levensgenietster. En dat bedoel ik als compliment hoor! Ben heus niet vergeten wat je over je "duistere" kanten hebt verteld. Allways look at the bright side of life.Ben je hier even een uurtje weg, vliegen de topics je om de oren. Hoe moet dat wel niet zijn als je er een paar dagen niet bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Benthe, dan is het niet meer bij te lezen.Eerst probeerde ik ook alles te volgen,maar dat is onbegonnen werk. Of je moet geen baan hebben en veel tijd.Safi Ik ben In Groningen geboren In het Westerkwartier. Heb ook 4 jaar in de stad gewoond op kamers. woon jij in de stad?of op het platteland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Tollie,Als je iets overneemt van een ander doe je dat met bronvermeldingDe vuistregel had ik enige dagen geleden van internet geplukt en kennelijk is de auteur van dat stuk Dirk van de iZZa Gent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 BentheBedankt voor je compliment..ik geloof toch wel tussen de regels door te lezen dat ook jij een genieter bent en niet gauw de moed op geeft.Hoe is het met je vriendje die op vakantie is...al iets gehoord?Ik heb het geluk dat ik niet hoef te werken van de Sociale Dienst omdat ik een "burn-out" heb van al die jaren een aanslag te hebben gemaakt op mijn lichaam.Dus ik heb geen werkdruk, geen last van vervelende negatieve collega's en veel tijd om gezond te doen.Wandelen met mijn man en mijn hond doe ik het liefste en dan koken Je kan wel bij de pakken gaan zitten(zeg je dat zo) maar ik geloof wel in "count your blessings" als het even helemaal niet meer gaat en dat helpt me er meestal wel weer bovenop.Maar ook ik heb heftige huilerige emotionele depressies gehad.Maar als mijn man tegenwoordig ziet dat ik weg wil zakken...Roept ie hard...Hou er mee op...verzet je ertegen..VECHT!En dan ga ik maar weer almijn blessings opnoemen en met de hond de natuur in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Hoi Forumleden,We zijn er weerHet uitstapje naar Lucy was een genoegen!!Een onchristelijk eind weg, maar dan heb je ook wat.Een lieve gast vrouw en gastheer!!Ze heeft zich voor me aan de vleugel gezet en een klein recitel gegeven.Zelf bakte ik er niet al te veel meer van.Maar met wat zelfstudie, komen we weer op het oude niveau.Barbekjoetje, s'avonds pianoconcert geluisterd.Dit is voor herhaling vatbaar, mits ik weer word uitgenodigd.Dit is dus een stiile hint, Neem aan dat ze dit leest.Zie dat er op het forum voldoende ontwikkelingen zijn geweest!!Mijn aanwezigheid is hier dus niet voor nodig.Allen gegroet, Soothe is back in town. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Sammy Ik ben een geboren en getogen:heart: STADJER:heart:maar woon nu aan de rand van de stad andere kant dan het Westerkwartier ...dichter bij de natuur.Westerkwartier is wel een heel mooi gedeelte vooral ezinge met zijn mooie terpen en wierden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Corinne en Safi,De tips geven mij voldoende handvaten om mijn situatie te analyseren en een goed plan nu al voor te bereiden want zoals het bij mij werk kan het over 5 a 6 weken weer de kop op steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Soothe, fijn dat het weekend zo geslaagd was,en wie weet inderdaad voor herhaling vatbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Ja, Sandra, en dat wil jij ten allen tijde voorkomen.En wij willen je daarin steunen.Dus schrijf het op in je agenda en alarmeer ons als het bijna zover is.En jij komt dan hier op het forum met genoeg eten en drinken (niet-alcoholisch) in huis zodat je een week geen boodschappen hoeft te doen en jezelf rustig kunt opsluiten in eigen huis.Misschien als je eenmaal zo'n binge kunt voorkomen, dat het de volgende keer beter te voorkomen is.Is maar een idee van me.Ik was een dagelijkse thuisdrinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Wat rot Corinne, dat je nek weer niet meewerkt. Hoop dat je snel terecht kan bij een fysio.Trouwens Safi heeft bovenin haar quote vermeld dat ze wel dacht dat het van jou kwam.De monteur is langsgeweest, hij rookte een vette sigaar en ik durfde niet te zeggen dat ik dat nou echt goor vind. Maar goed, ik heb weer warm water, en even de ramen tegen elkaar open helpt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Ik ga met de voorbereidingen beginnen voor het avondeten.Log even uit .Kom vanavond weer langs, want het regent hier alweer pijpenstelen. Dus er kan niet gefiets worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Sandra ...luister naar de wijze woorden van Corinne vooral dat van een week van te voren boodschappen doen zodat je de deur niet uit hoeft en goed de tijd hebt om te analyseren wat je voelt en waarom je wilt drinken en wat het op gaat lossen "die eerste"Ik ben blij dat we je steun kunnen geven.ook ik heb moeten leren...te kijken naar het waarom drink ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Benthe volgens mij legt Corinnen juist uit waar zei die vuistregel weg had" had ik enige dagen geleden van internet geplukt en kennelijk is de auteur van dat stuk Dirk van de iZZa Gent." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Corinne, Heb mijn dagschrift bijgehouden. Zal zeker jullie op de hoogte houden.Benthe, soms is het inderdaad moeilijk om iemand te verzoeken om niet te roken. Zelf rook ik momenteel als een gek. Na zo'n binge rook ik heel veel. Na elke binge zeg ik nooit meer want de pijn die je de eerste dag voelt is verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Safi,Ik krijg maar het oude denkpatroon niet uit mijn hoofd. Als ik boos ben is het zowat bij mij geprogrammeerd van "en nu wil ik een glasje rose". Ik probeer wel andere rationele gedachten voor in plaats te creeren maar na een paar weken verval ik weer ik dat stomme gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Sandra is er niets in je leven wat je ook veel plezier geeft..zoals wandelen, film kijken, mischien zelfs iets ongezonders zoals snoepen, snacken...geef jezelf eerst een andere beloning als je boos bent...probeer het de volgende keer.en ik ben ernog steeds van overtuigt dat veel van ons alkies een ruzie laten escaleren alleen maar zodat we onzelf weer die beloning kunnen geven quote: "en nu wil ik een glasje rose Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Marieke,Al die nieuwe mensen, het is idd bijna niet meer bij te houden.Heb nu net 4 weken met een baantje van 2 dagen per week gehad.Als ik dan 's avonds na het eten op het forum kwam, was dit niet meer bij te lezen/reageren.Tegen de tijd dat mijn reacties klaar waren, was het tijd om naar bed te gaan.Ik ben er toen dus ook toe overgegaan om na het lezen een paar algemene wensen te uiten en verder een aantal reacties op voor mij interessante of aan mij gerichte berichten te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Hoi Soothe, "van de oude garde" zo te merken, prettig om kennis te maken. Ben je hier niet van node omdat er zoveel nieuwe ontwikkelingen zijn? Het zal toch niet?Safi ik zie heel vaak het gekke en relevante van mijn situatie in, daarom kan ik ook vaak om mezelf lachen en weer plezier maken. Tenslotte ben ik er zelf bij en ik heb het toch echt zelf veroorzaakt. Wat niet wil zeggen dat het leuk is of dat je niet verschrikkelijk in de problemen kan zitten....Maar ik zit toch liever in dit probleem dan bijvoorbeeld in een oorlog in Soedan, ofzo. Count your blessings, indeed.Alweer een droge dag voor velen gelukkig, en een dag om op te staan van het struikelen voor anderen. Fijn dat jullie er allemaal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 safi,Ik sport veel, maar op zulke momenten. Wil ik dan niet gaan sporten en sluit ik mezelf op. Ik moet wel toegeven dat de duur van de binge korter worden en ik steeds beter mijn gedachten leert om te zetten in positive gedachten. Maar zal blij zijn als ik een paar maanden volhoud. Tot nu toe duurt mijn ADB perioden met moeite 6 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 MariekeHet maakt toch niet uit wie we zijn...we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje en kunnen elkaar begrijpen en raad geven ookal weten we niet precies wat er allemaal in iemand zijn leven speelt.Als je schrijft ....krijg je antwoord...krijg je troost of je alleen vandaag komt of elke dag.En Corinne mischien onderschat jij de waarde van je bijdragen een beetje want die bijdragen en lieve woorden,bemoedigenn en wensen zijn heel erg groot:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Safi,Dank je. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 Sandra ik rook ook als een gek, maar sigaren vind ik niet te hakken in huis. Ik vind het vervelend dat ik mijn grenzen niet durf te stellen. Ik had tegen die man moeten zeggen, pardon meneer, graag eerst even die sigaar uit. Maar dat durf ik dus nog niet.Safi, leuk dat je het nog weet dat mijn lief drie weken weg is. Hij stuurt drie keer per dag mailtjes en SMS'jes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden