Spring naar bijdragen

Maandag 23 juli 2007

Gem

Aanbevolen berichten

Bijna middag, dus een hele goede droge middag,

Blacky, ik hoop dat het weer ook snel droog wordt bij jou. Kun je lekker even naar buiten.

Lucienne, je had als het ware een beeste bende het weekend. Als het maar gezellig was!

Anna, werk ze. Zo'n eerste dagje zal niet mee vallen, hoewel je de beslommeringen thuis weer even naast je neer zal moeten leggen. Soms is dat ook een goede keerzijde van het werk.
Jammer dat zo'n laatste fijne vakantiedag zo moet aflopen. Maar kei goed dat je je staande ofwel droog hebt weten te houden. :present:

Tapas, gefeliciteerd met een maand ADB! :present::D:present::):present::D:present:

Soothe, heb je je gedragen het weekend? ;)

Gem, een goede werkdag, ik hoop dat je het wakker kunt houden.
Die speler houdt me inderdaad goed wakker op de terug weg, vaak val ik onderweg in slaap.
Het houdt me ook meer af van het denkwerk onderweg. Maar doppies in m'n oren, da's wel even wennen. Ik kan niet zeggen dat ik dat nou zo prettig vind, moet misschien wennen. Bestaan er niet hele kleinde dopjes, ik vind ze groot hoor.

Fran, waar moeten we géén rekening mee houden? Soms wordt ik er zó .......van.

Afijn, mijn nachten zitten erop. Gelukkig maar, dat hordelopen was gewoon niet leuk meer. En iedereen verwacht een vriendelijk woord, glimlach en .......Grrrrrrr.
Maar nu heb ik vakantie, eindelijk. En de telefoon.......die neem ik voorlopig niet meer op!
Mijn mobiel nr. heb ik nooit gegeven gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stien, ga lekker uitrusten in je vakantie. En nee, een mens kan niet de hele tijd met een gelukzalige glimlach rondlopen, alleen omdat het vakantie is. Ook in de vakantie gaat het leven door. Maar he, even geen werk!!

Anjo, goed van je te horen. Sterkte meid.
:present: Kom je af en toe mee praten?

Gaan drinken door boosheid. Tsja, je kunt boosheid niet uit je leven schrappen, dat gaat niet. Maar als je met een diepe boosheid rondloopt die een reden heeft is het goed om daar wat aan te doen en kan je dat zeker helpen.
Het zou wat zijn als je je na een uitglijder hier niet meer kunt melden. Dan werd het een stuk stiller
:D Ik heb zelf ook zo vaak die gene gevoeld: me hier weer melden na een tijdje, heen en weer gaan tussen stoppen en matigen. Ieder zijn eigen proces denk ik, het gaat toch zoals het gaat. Ik ben erachter gekomen dat ik niet kan winnen van alcohol, nooit. Ik snapte nooit zo goed wat men bedoelde met geef het vechten op. Al moet je 100x opnieuw beginnen, toch kom je steeds terug. Zoiets zei Mick ook een keer, en sommige dingen onthou je.
Zaadjes die gestrooid worden, en die toch een keer gaan groeien....
Dat is het mooie van dit forum. Ieder strijdt zijn eigen strijd en we leren er allemaal van.

Blacky, mijn voet ging pijn doen bij het lezen van jouw verhaal, pfoe.
Saffi, wat hebben jullie veel meegemaakt. Top dat je strijdt voor jezelf en je man.

Iedereen een fijne dag gewenst :heart:

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi sandra ,
het is voor mij de enige manier om adb te zijn en dat is door hier in huis niets van drank te hebben ik denk dat het anders al menig maal met mij zou verkeerd gegaan zijn .
tolie kan je ons vinden op het dagdraadje en lukt het een beetje ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rebos, ik begrijp dat jij en Delta2 liever niet meer hier op het forum over het voorval willen schrijven ofwel dat ieder ander erover schrijft.
Ware het niet dat het berichtje eenmaal geplaatst is en de gemoederen hier geraakt heeft bij velen.
Lees o.a. de berichtgeving van Houtje vandaag.
Het is een vrij forum waarin wij kunnen/mogen schrijven wat ons gemoederen bezig houdt.
Dit heeft een ADB functie. Het kan niet zo simpel gesteld worden dat er nú maar niet meer over geschreven mag worden omdat het jullie raakt. Het heeft anderen inmiddels óók geraakt.

Sandra en Helena, jammer van de terugval. Opstaan, knietjes afvegen en er weer voor gaan!
Onderzoek de valkuil en leer er van!
Een volgend keer kun je mogelijk de gevoelens herkennen en heb je je plan klaar hoe hier mee om te gaan.

Safi, de volgende saffie maar niet meer?
Is toch erg vergelijkbaar met een alco kater, toch?

En ja, vakantie. Daar ben ik écht aan toe. Donderdag ga ik op vakantie naar écht wel zonnige oorden, want het is hier niet écht aantrekkelijk. (althans voor mij).
Wij gaan niet zo erg lang maar al langer dan wij in jaren hebben gedaan. :D

Ik had de gewoonte om in de vakantie niet te drinken, ik wilde het voor de anderen niet verpesten dus hield het altijd droog. Maar daardoor duurden de vakanties mij steeds te lang en werden ze met de jaren dus steeds korter. Op laatst werden het twee midweken en het weekend ertussen weer thuis om mijn tank weer te kunnen laden met brandstof.
Ik herinner me zelfs een vakantie waarbij ik de eerste dagen alleen maar kon huilen. Al mijn frustraties kwamen die eerste dagen naar boven. Dacht ik dat niemand er erg in zou hebben als ik maar in het zwembad was. Ik dacht toen laat die tranen maar stromen.
Moet je voorstellen, een michelinpoppetje die d'r best deed het zwembad te laten overlopen!
Dagen en op laatst telde ik de uren af, wat wilde ik graag naar huis.
Na deze vakantie hebben we besloten steeds korter te gaan zodat het voor mij te overzien was.

Toen wist ik niet wat ik nu wel weet. Ik dacht altijd dat ik overspannen/oververmoeid was van mijn werk, koffers inpakken enz. Het was waarschijnlijk dus een brandstof probleem.
Na deze vakantie zal ik het zeker weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, bij pijpjes dacht ik inderdaad gelijk aan bier, qua wiet ben ik een sul (gelukkig)

Sandra, jammer maar wij vallen soms in het begin nog voor elke emotie, groot of klein.
Stap weer op en probeer op de weg te blijven. Zolang je telkens de kracht hebt om opnieuw te beginnen is er nog niets verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marion, in deze tijd heb ik moeite een ieder te volgen. Ik heb ook niet alle draadjes volledig kunnen lezen. En velen gaan en komen en komen en gaan op moment in vakantie tijd.
Maar hoop door deze berichtjes dat Koh zich inderdaad weer even laat horen.

Jij gaat goed hé, maar verders ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen

durf nu pas weer op het forum te komen......
Bedankt voor jullie lieve woorden van medeleven en sterkte, ik zat echt te huilen, doet me erg goed!!
Gelukkig(?) heb ik het zaterdag bij 1 glas kunnen laten....maar de trek is helaas weer helemaal terug..
Verder schrijven durf ik nu niet, ik schaam me te erg......
Heel veel liefs allemaal en sterkte!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, ik weet het even niet meer hoor....eigenlijk moet ik al op mn bed liggen, heb nachtdienst nl, maar heb net weer opgepast en ben dus klaarwakker..
Gelukkig hoef ik vanmiddag niet en tegelijkertijd vind ik het jammer, stom he...
Vermoeidheid is dodelijk, daar ben ik dus wel achter gekomen.
Heb net een "noodkreet" naar mn contactpersoon van de internetbehandeling verzonden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, heel veel sterkte en je hoeft je niet erg te schamen.Ik heb begrepen dat je dochter in het ziekenhuis ligt i.v.m. complicaties tijdens de zwangerschap.Het is dan een hele spannende tijd.
En we hebben allemaal wel eens een misser.Probeer het weer op te pakken en veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...