Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 juli 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel te verstaan lekker veel water overdag en om 20uur net als gister een paar glazen wijn.
Voelde mij vandaag lekker fit en heb lekker mijn huisje schoongemaakt.

Is voor mij al een heel groot verschil in een paar dagen!

Uiteraard zijn er mensen die er anders over denken maar door de steun van het forum is er voor mij nu al een groot verschil.

Waar ik zeker verder aan wil werken want ik houd mij strak aan mijn! Doelstellingen en dat geeft nu al een super gevoel.

Gr,

Eddy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

ik kan wel merken dat er hier heel veel vrouwen op het forum zijn zoveel berichtjes het is bijna niet bij te houden.
Ben je van de drank af krijg je er een forum verslaving voor terug!(grapje)

Maar het is mijn 3e dag en had vanacht erg veel gedroomd over het forum en alle indrukken dus ga het iets meer van mij af zetten anders vergeet ik de rest om mij heen en word het een groter probleem dan dat het nu is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn indeling is iets anders. Weet dus niet wat ik heb gedaan. Hen al opnieuw aangelogd, maar het blijft zo. Is wel te doen hoor maar de oude indeling was gemakkelijker. Het is allemaal heel breed geworden.
Minder overzicht. Ga morgen wel even prutsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had normaal nog een menutje aan de rechterkant. Is weg nu. Met menu bedoel ik: home, ditjes en datjes, etc. Ook had ik een aantal menzen ingesteld van wie ik meteen kon zien of ze online waren.
Ook PB-tjes zie ik nu niet meer in een oogopslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...