CPAS Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Wat zat er in dat sapje? :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Er stond op de fles mango en ananas, maar nu twijfel ik!Ik ga lekker slapen.Hoop dat je man en zoon/zonen het lekker hebben gehad. Jullie zijn gelukkig nu weer allemaal gezellig thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Of zou het zijn omdat je met mij kletst.Daareven zat ik te msn'en met Soothe, toen gebeurden er rare dingen met zijn weergave.Ik wens jou en Eddy (als je er nog bent) welterusten.Morgen gaat het beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Nu ben ik nog laat Lucy volgde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Soothe,En hoe is het met Luciene?Wanneer ga je dan Woef uitlaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Corinne, ik droom vanacht van al die poppetjes.Je hebt me gek gemaakt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Nu gaat woef uit, vergeet ik nooit!In mijn diepste periodes altijd eruit, desnoods kruipend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Soothe,Ik wist niet dat ik over zoveel macht beschikte.Wandel ze en voor straks welterusten, zonder nachtmerries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Lucy was op visite. Maar ze laat altijd die messnger open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2007 Welterusten allen en gezond weer op. (Sonja Barend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden