charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Soothe, niemand zegt toch dat er hier over alcohol geschreven MOET worden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 hihi, tegelijkertijd getypt, Benthe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Blacky wil tortue claire maken.dus laten we het zwijgen er maar toe doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Hey Charl, had het al eerder geschreven geloof ik, maar fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Nou ja, op zich zou het veel fijner zijn als je dit forum noooooit meer nodig had, maar is is toch fijn dat je weer wat schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Dank je, ik was er vanmiddag ook al eventjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Graaaaaag een ander onderwerp dan alcohol zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Rudy ik zie dat je ook bent ingelogd, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Hoi Gem, lekker gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Beste benthe, was jij dat over mijn balcon? Dat ligt pal zuid, de hele boel ligt te verschroeien.Druiven is een optie.Of tomates.Ik word een oude man en kan zelf niet goed meer tegen de zon.Wat moeten die planten wel niet "denken". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 avond benthe , neen niet schildpadden soep op mijn menu zeg benthe schildpadjes ?? de grootste weegt haast 4 kilo nou ja zou veel soep zijn maar toch liever niet wisten jullie dat schildpadden botjes hebben ??allez zoef naar volgende bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Nou Soothe, die zeggen hetzelfde als jij: "Ik lig hier te verschroeien". Trouwens eerst zeg je dat je niet tegen de kou kan en nu weer niet tegen de hitte, wat is het nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 gewoon, oud en dement, he, Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 hoi soothe , zon is juist goed voor een oude man , waarom denk jij dat al die belgen en nederlanders in spanje gaan overwinteren ??jouw koppie (icoontje) toont mooie knappe gast :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Hoi Charlie,Nee niet prettig gewerkt. Maar ga hierover niet uitwijden, wordt teveel van hetzelfde.Jij lekker tussen de verhuisdozen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Ja Soothe,je bent absoluut opgeknapt qua uiterlijk sinds je ban!Aangepast: typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Amaai Blacky, ik heb niets over schilpaddensoep gezegd. Hoeveel heb je er wel niet, en zet je die elke morgen buiten en dan 's avonds weer binnen?Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens krokodillenbil heb gegeten en dat het nog erg lekker was ook. Maar toen ik al die krokofarms in Florida had gezien, had ik daar niet zo'n spijt meer van. Erger vond ik dat ik per ongeluk een keer dolfijn heb gegeten. Ik wist het echt niet, het werd me achteraf verteld en dat vond ik zo erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Trouwens Gem, als jij een rotdag op je werk hebt gehad en je zit hier op het forum is dat toch niet voor niets? Kom op, spill! Tenzij je het niet wil natuuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Krokodillenbil???? Hebben ze die dan??Ja Gem, ik zit heerlijk tussen de troep, maar trek het me niet -meer- aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 hoi my again:-))ben wel lekker bezig he vandaag in spanje had ik op zeker ogenblik 7 schildpadden , nu nog 3 , in spanje zaten ze altijd buiten hier met dit heerlijke belgische weer niet .-((als ik gedaan heb met werken en het zonneke schijnt dan plaats ik ze buiten ik heb behalve het gewone wat men eet nog nooit iets vreemd's gegeten zo nu naar mijn lievelings serie kijken doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Geen flauw idee of krokodillen billen hebben Charlie, maar het klinkt wel leuk, toch? Misschien was het wel krokodillenrug of - buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Benthe,ik zit nu niet hier omdat ik een gremlin op bezoek heb of zo. Ik heb alleen een K** dag gehad.Manlief heeft het eten klaar!Ben zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Plezier met je serie Blacky, welke is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 Charlie,goed zo! Lekker langs je af laten glijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2007 eet ze Gem en tot na je serie Blacky!!Benthe, het raarste wat ik ooit op heb is kikkerbillen, niet veel smaak aan, lijkt een beetje op kip... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden