blacky Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 zoals belooft een tijd geleden heb ik iemand tot vriend gemaakt en ik wens dat iedereen hem kent deze vriend heeft steeds tijd omnaar mij te luisteren , naar mijn problemen , mijn vreugdes en mijn verdriet .hij/zij heeft me moed om het leven aan te kunnen en helpt me om mijn angsten te overwinnen .zijn raad is altijd goed want deze vriend is wijs,goed en verdraagzaam .soms volg ik zijn raad niet op , en dan moet ik bereid om zeer nederig en eerlijk bijkomende raad te vragen .ondanks de fouten die ik maak is mijn vriend altijd aanwezig en dag en nacht beschikbaar en hij zal mij niet onderbreken , hoezeer ik ook doordraaf .als ik met hem/haar spreek , krijg ik soms een oplossing van mijn probleem soms ook al ik als ik mijn problemen onder woorden breng , besef ik hoe onbelangerijk en futiil het is ik voel mij alsof mijn vriend/vriendin mijn hand vasthoudt en mij zachtjes leidt als ik wil luisteren ik voel dat mijn vriend nooit gekwetst of kwaad is , wanneer ik niet luister mijn vriend/ vriendin is bij mij op het werk of thuis , mijn altijd aanwezige metgezel , waar ik ook ga hij/zij is mijn hogere macht zoals ik hem zie ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------zo dit is geschreven :-))in mij zitten twee mensen eentje was de drinkster mijn in het algemen negatieve ik , dit hierboven geschreven is mijn andere ik , die haalt soms het goede in mij boven mijn twee ikken zijn niet altijd akkoord met mekaar maar ze zullen niet vlug ruzie maken ying en yang , negatief en positief aan mij om diegene welke ik wil boven te halen wens jullie allemaal een mooie zomerse adb dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 moooooooooooooi!!dat is nou die wijze geest waar ik het laatst over had... degene die je goeie raad geeft zit allang in ieder mens maar er naar luisteren is soms zo moeilijk!je kan maar het beste beste vriendjes met jezelf zijn, dan heb je die ander niet meer nodigkus van Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Heel mooi geschreven Blackyen wat fijn dat je je goede vriend in jezelf hebt gevonden.Ik heb ook te lang naar de negatieve vriend in mezelf de weg gevraagd maar nudenk ik dat ik naar de andere zachtere, rustigere, meer in balans- ik in mezelf aan het luisteren benIk sta nog een beetje schuchter te wezenWat we samen het liefste doen is tot bezinning komen in de natuur en kijken wat er gezegd wordt zonder invloeden van buitenaf.Zonder te kijken wat de wereld van me wil maar te luisteren wat mijn goede vriend in me te zeggen heeft.Ze is ook nog wat verlegen maar ik voel dat we er samen hard aan werken en ook zullen slagen.Ik heb goede hoopFijne zonnige ADB dagLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 @Blacky:Mooi omschreven. Ja, zo zie ik ook mijn HM ook wel zo'n beetje, alleen kan ik "soms" nog wat slecht luisteren. Ik ben zoooooo eigenwijs. Mijn HM zegt me, dat ik vandaag een lekkere wandeling mag gaan maken en mijn werk even aan de kant mag schuiven. Vandaag ga ik naar mijn goede vriend luisteren. Ja, eindelijk zegtie weer eens iets dat me aanspreekt... Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Mooi geschreven Blacky, eenmaal je vriend geaccepteerd ben je nooit meer alleen en je hoeft nooit meer bang te zijn.Het is moedig je leven in handen van die ander te durven geven.Voor mij is er nog een facet wat ik wilde toevoegen, waaardoor mijn hele leven is verandert.Mijn HM heeft onvoorwaardelijk lief en die onvoorwaardelijkheid liefde gezien in het licht van mijn kindertijd heeft me duidelijk gemaakt, hoe voorwaardelijke liefde eruit ziet.Ik heb daardoor de oorsprong van mijn gevoel en emotie uit mijn kindertijd herontdekt.Weer gaan voelen hoe ik me vroeger voelde voordat mijn emoties werden verboden.Het is het referentiekader van mijn nieuw leven geworden waaraan ik samen met de AA mensen aan tafel en AAlectuur zoals de 12 stappen wekelijks werk.:heart:telijke groetRudy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hier kan ik me ook goed in vinden. Je eigen beste vriendin worden, die dus ook het beste met je voorheeft, en daar ook naar luisteren. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Heel mooi Blacky, en fijn dat je die goede vriend(in) in jezelf hebt gevonden. Ik heb nog regelmatig momenten dat ik haar niet kan vinden, en de twijfelaar, angsthaas of controlefreak de overhand weer de overhand neemt. Maar het idee van mezelf als beste vriendin vind ik wel heel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden