Spring naar bijdragen

Alles hier is openbaar (3 aug 2007)

Houtje

Aanbevolen berichten

Jongens,
en meisjes natuurlijk,

Ik wil jullie nog een keer uitdrukkelijk vertellen dat er hier 400 lui zijn aangemeld (ongeveer) die dus een forum NAAM hebben en kunnen inloggen en schrijven. Daarnaast zijn er (weten we niet hoeveel) mee-lezers die zich nog NOOIT hebben aangemeld.

Je kunt alles lezen zónder in te loggen dus zonder forumnaam.

Ook mensen met een ban of die geblokt zijn kunnen meelezen. Dit is een openbaar forum en Tactus wil ook absoluut dat het dat blijft, vanwege (neem ik aan) de bereikbaarheid (zo hebben velen het tenslotte ook gevonden op het internet) en de laagdrempeligheid.

Het is fijn dat Charlie kan lezen dat we haar steunen, ook al is ze geblokt.
Ze zal diep wanhopig zijn (geweest) en dan is het fijn dat ze weet dat we haar vergeven.

Ik wil jullie er ook op wijzen dat alles wat hier in het forum wordt gezet, openbaar op internet staat je kunt bv. googelen op "Soothe en Corinne" (NIET DAT IK DAAR IETS MEE BEDOEL) en er staan 4 dagdraadjes voor je neus.

Let daarop met je berichten, want sommige mensen zijn geblokt voor minder prettige redenen en dan wil je niet dat alles reakties door diegene worden gelezen.

Het is allemaal niet vreselijk, maar je moet je gewoon realiseren dat alles openbaar is.

P.S. Dit onderwerp verdient misschien geen eigen draadje, maar het is goed dat iedereen dat weet, als de moderator het anders vindt verplaatst die het wel naar het thema- draadje. Maar ik zou niet weten waarom, we hebben al vaker meer dagdraden gehad, en de meesten van ons lezen de andere categorieën nauwelijks. Dat is ook geen verwijt.

Ik hoop dat ik hier mee wat duidelijkheid gegeven heb. Ik vind het namelijk allemaal niet vanzelf spreken dat het zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de volledigheid: prive-berichten die door forum-gebruikers aan elkaar gestuurd worden, kunnen ook door Tactus gelezen worden...

In de spelregels van dit forum staat expliciet dat Tactus de PB's niet leest. Het kan echter wel: zie de FuseTalk Administration Guide, Private Message Functions, ReadPrivateMessage (vrij in te zien op het Internet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Tactus een keer om uitleg gevraagd over hun spelregel dat de spelregels óók voor pb's gelden. Men heeft mij uitgelegd dat pb's niet gelezen worden, daar zou voor de moderatoren geen beginnen aan zijn.
Als een forumdeelnemer een vervelende pb krijgt, of een pb waarin scheldwoorden gebruikt worden, en hij/zij neemt daar aanstoot dan, dan kan hij dit aan de moderator melden. Meestal verzoekt de moderator dan een kopie van de pb te mailen zodat zij de inhoud kunnen beoordelen, en vervolgens krijgt de verzender een waarschuwing.

Ik geloof dat het inderdaad op deze manier werkt, en dat Tactus beslist niet alle pb's gaat lezen. Ze hebben heus wel enig gevoel voor privacy hoor! Je kunt ook iets té paranoia worden, en daar voel ik persoonlijk weinig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne dat zou ik ook maar doen (en dat doe ik dus ook).

Als je NIEMAND meer vertrouwt......... dan is dit hier "NOT THE PLACE TO BE".

Maar het is wel eens goed e.e.a. zo expliciet te bespreken, en ik merk dat jullie dat ook vinden.

huh huh.........beter dan............. je weet wel ( :wine: )

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...