safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 FranSorry dat ik je in de steek liet gisterenavond terwijl jij net je hart ging luchten over die Schotse liefde met zijn mooie accent:$:$:$Maar ik werd alleen maar onrustiger van het forum ook al waren jullie allemaal super lief en bleven jullie me maar antwoorden..tijdens het filmpje kijken met mijn man was ik binnen 10 minuten vertrokken in een diepe diepe slaap die al die gremlin emoties vermorzelden. Werd door mijn hond om 11.30 vanochtend wakker gemaakt...terwijl ik altijd om 8 uur uit mezelf wakker word...dus de emoties van het gevecht in me had echt even rust nodig.Jammer dat je nu niet meer weet waar hij uithangt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 That's life, Safi. Ik woon nog steeds waar ik woon, dus hij kan me vinden als hij dat wil.Ik nam je trouwens niks kwalijk, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Weet ik...wou alleen even benadrukken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Da's lief van je, Safi. Ik heb inderdaad nogal veel bevestiging nodig... Om het zacht uit te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Franceska,Ja, van die grote enge spinnen pluk ik gewoon even van het plafond, hihi. Waarschijnlijker is dat ik de stofzuiger zou pakken of een mattenklopper en dan de eerste drie nachten niet meer slapen van schrik, en uiteraard meteen een reden vinden om weer flessen wijn in huis te halen.Maar ik was dus vanwege mijn eigen spinnenangst nieuwsgierig wat Blacky heeft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Niet meer drinken !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik heb trouwens reuze genoten van je Vicky Leandros link en heb hem meteen opgeslagen en kan hem nu dus steeds beluisteren...dat bracht ook veel herinneringen in mij los.Ik had midden in de nacht toen ik wakker werd op de bank...mijn man lag te pitten op de andere bank (hihi) ....geluisterd.Toen heb ik op die website nog naar video's zitten kijken van Carlos Santana...en heb in mijn emotionele verslapen kop videootjes zitten versturen naar mijn eerste vriendje die in barcelona woont.Hij had me een berichtje terug gestuurd dat hij zich ook alles nog goed herinnerde maar vroeg ook omdat het al 3.15 uur was of ik weer eens dronken was?Hahahaha hij moest eens weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hihi. Stofzuiger is geen goed idee. Ze sterven dan een vreselijke dood, en dat wil ik nu ook weer niet. En dit heb ik dus weer ECHT meegemaakt: ik zoog een keer zo'n harige dikzak op met de stofzuiger, en de volgende keer dat ik hem pakte, de stofzuiger dan -- een paar maanden later was dat -- lag die spin dood onder de stofzuigermond. Echtig waar!Met de borstel proberen doodduwen op het plafond is ook heikel, want als je hem mist, en hij valt naar beneden, doe je inderdaad de volgende dagen geen oog dicht. Die beesten kunnen rennen dat het geen naam heeft!Meestal sta ik er dus eerst een uurtje of wat naar te kijken. Foeter ik op de katten omdat ze niet geïnteresseerd zijn. Neem dan een halve rol keukenpapier, en ga als een gek tekeer, waarbij ik meestal ook nog een keer sta te gillen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Houtje,Dat klopt radicaal stoppen met drinken en nooit meer naar omkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hè getsie kan iemand me die site peebee-en ik wil ook meekwijlen over het verleden.......vicky leandros......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Fran, is het ernstig? Blacky, dat is wat je noemt een heftige spiegel. En dan kan het nog allemaal erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi benthe , zo een grote spin had ik nog nooit gezien ;-((ik heb die spin van verre een heel klein mepje gegeven en ze viel op de grond waar ze onder een kast kroop een van de twee dappere babypoesjes is onder de kast gekropen op zijn buik en kwam met de spin in zijn bekkie tevoorschijn bah vies ;-((is wel koddig zicht een babypoesje welke niet beseft dat zij groeien maar de kasten niet :-))ik verzeker jou benthe dat ik hier nadien niet meer rustig gezeten heb altijd maar rond mij kijken of er geen spinnen waren ;-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Haha, Safi, het was voor mij ook genieten. Dat playbacken!!! Hahaha. En toen ik dus in dat platenkoffertje ging kijken, liep mijn hart helemaal over van vreugde. Het zit vol oude singeltjes die mijn zussen nog gekocht hebben! Jeugdsentiment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Houtje: googlen op Vicky Leandros en Après toi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 en al ken ik jou niet fran ik zie het zo voor mij een gillende fran :-)))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Houtje heb je gePbt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Is wat ernstig, Stientje?Of liever: wat is er bij mij niet ernstig, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, ik kan gillen als een keukenmeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky,Had zoeven ontzettende trek. Ik heb een beetje de pest in, geen zin om te koken en koken daar hoorde altijd wijn bij. Ik ga hier naar het forum om steun en ik lees je verhaal over die nieuwe klant.De trek vergaat me meteen en die gremlin heb ik op zijn kop gegeven, nu moet ik hem nog buiten zetten en verder koken.'t Was lang geleden dat ik nog zo een trek kreeg. Een teken dat ik er nog niet ben.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, heb jij geluk met je katten! De mijne kijken er nog niet naar om! En dat krijgt dan biefstuk van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Mensen, vergeef mij mijn gegeit en meligheid, maar ik heb het ff nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 CorinneJij bent de super-toffe-sterke-vermorzelende-verpletterende-kapotslaande-stofferenblikenwegermee-ruimende- Gremlin verslagerB)Je bent een superlieve vrouw die er voor gaat en geef je zelf niet te erg op je kop door die trekIk krijg het soms ook als ik hier lees dat anderen trek hebben en soms juist ook niet door zo'n verhaal van BlackyDan denk je inderdaad...brrrrr...nee laat maar ik heb al genoeg risico's gelopen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Meeeeehhhhhhhhhhhhhhhmeeeeeheeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ging jij niet dutten, BB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Even voor de duidelijkheid, ik ben een geit:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden