Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 BB,200 km hardgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Wat is het rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tjongejonge, wat 'n berichten! 'n Hoop gemeut, veel gedoe, troost, ruzie, chaos en orde, en niet te vergeten Vicky L., niet bepaald mijn favouriet. Enfin, dat we maar wijzer mogen worden.Vanmiddag met m'n meissie de losse boel in de kamers schoongemaakt en ingepakt, volgende week de stucadoor. Heb eten gemaakt en daarvoor ff gelegen. Daarna weer, nu net wakker. Pffff, ik ben nu natuurlijk lekker ontspannen, vakantie, maar ik heb het idee dat ik zo wel door kan slapen tot morgenvroeg. Straks maar vroeg op bed. En ook maar aan de vitamine B?????Het beste, en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hai lieve mensen,hier weer een berichtje van visje een oud gediende.Na een tijd goed gevaren, nu weer de weg kwijt. Ik had gedacht dat minder drinken wel kon, maar nee, een wordt twee .... Ik wil morgen weer gaan stoppen, hoe moeilijk het ook wordt, het moet. Ik hoop weer op jullie steun, ik zal het hard nodig hebben.,@ Ha die Knuf, goede dienst! Goed je te lezen!.@! Ha Stien, goed je te lezen! Liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi Visje,Welkom back, je kent me nog niet, maar steun kan ik geven zeker geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hai Sandra, dank je alle steun kan ik nu wel gebruiken! Het is toch altijd weer leuk dat er iemand is die je ''hoort'! Ik ga nu wel afsluiten. ik ben zeker morgen weer hier!!! Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Welterusten Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hoi Corinne,Gaat het beter met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Welterusten!!! Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 We draaien vandaag weer op volle toeren, veel berichtjes. De is een vragend, de ander manend, de ander bezorgd, maar allemaal goed bedoeld en daarom ben ik zo blij met dit forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tot later Delta en thanks voor de info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Visje, wijs besluit. Lees je morgen en steun krijg je hier zeker wel!Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Als ik van plan ben om te gaan drinken, dan heeft het voor mij geen nut om dit hier aan te kondigen, want niemand kan me van dat idee afhouden. Als ik vastbesloten ben, houdt echt niemand mij tegen.Ik kan hier dan wel een pleidooi gaan houden dat ik het moeilijk heb, maar dan zou ik jullie om een gunst gaan vragen of een excuus. Hiermee zou ik het bij jullie neerleggen. Marion we begrijpen je, je hebt het moeilijk of zo. BamBam geeft ook aan, dat er dan altijd wel een kans is om te drinken, de kat is bijna dood, vandaag is hij beter enz. We houden onszelf voor de gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion, Ik geef je helemaal gelijk. Als ik voornemens ben te drinken dan kan inderdaad geen mens me tegen houden. Dat heb ik aan de lijve ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Hai Delta.Er gebeurt ontzettend veel hier. Mijn hoofd dendert.Het kort geding is 30 augustus hebben we vandaag gehoord, nog 3 weken poehh. Maar dat komt door de vakanties.We waren vanmiddag bij de advocaat en hij zei, dat dit nog nooit was voorgekomen bij een rechtspraak, dat de vennoot er met de zaak van de andere vennoot van door is.Ik kan niet goed tegen dat wachten, maar ja, wie wel.Corinne, gaat ie weer?Visje, welkom terug. Er zijn weinig visjes die niet nat gaan ( sorry melig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Mensen,Ben het door, maar nog wat tranend. Bedankt voor de steun.Dat dat nog zo de kop kan opsteken na vier maanden. Het ging zo lekker de laatste 5 weken en dan dit : pff.@Delta,Een openbaring, he, dat ze je hier met respect behandelen. Heel anders dan hoe ze mij bejegenden bij de plaatselijke verslavingszorg. Je voelt je hier begrepen, gerespecteerd en zo nodig krijg je het ook te horen als je in de verkeerde richting bezig bent.@Stien,Zou de overweging van Tolie ermee te maken hebben, 'k weet het niet hoor, het gevoel zat er al en gaan koken was altijd moeilijk voor me. Het kan misschien het laatste zetje geweest zijn.@Tolie, a.j.b. niet meer doen, zo smakelijk en koppig aangeven dat je gaat drinken.@Knuffel,Gezellig dat je even kwam piepen. Werk ze en heb een rustige nachtdienst. Moet je nog lang in de nachtdienst of is het bijna afgelopen? Blij te horen dat het goed met je gaat.@Sandra,Stilte na de gremlinstorm.@Haddock,Vitamine B1 (stofnaam Thiamine) om je lever en je hersenen op te knappen. Door het drinken krijg je hier een heel groot te kort aan. Ik slik het nu al bijna een jaar en moet het nog lang slikken van de dokter, want de dosis kon niet op tegen zo'n terugval. Je kunt het overigens wel krijgen bij de apotheek zonder doktersvoorschrift.@Visje,Jammer dat je nu om deze reden terugkomt. Een paar maanden terug was dat alleen om te melden dat het je goed ging. Kennelijk is de vakantietijd geen goeie tijd voor de alcoholallergie.@Marion,Het is hier ook druk momenteel. Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Sandra, ik had net als jij, het 6 weken volgehouden en ga dan hupla weer de fout in.Ik ga me niet schuldig voelen, want dan kom ik in de negatieve cirkel.Iedere dag, die ik niet gedronken heb, is een gewonnen dag.Ik heb méér gewonnen dagen, dan verloren dagen en ik vecht nog steeds en jij ook. Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi viske , schubbekes afkuisen en morgen mooi met de stroom mee zwemmen ik zal mijn hengel in het water gooien om je een beeje te helpen sucses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi knuffie , fijn je te lezen werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Negatieve cirkel, ik bedoel spiraal bij mijn vorige berichtje hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Ik heb vanavond het gevoel dat het einde van de strijd nog lang op zich laat wachten, er lijkt voor mij geen eind aan te komen momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Blacky, lief geschreven. verduidelijking, het berichtje naar visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 hoi marion , sterkte ivm de rechtzaak en mooi hoe je het beschrijft meer gewonnen dagen als verloren dagen zo bekijk ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Je bent ontzettend sterk Corinne. Ik neem het petje voor je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Haddock neem aan van een vroegere verpleegster dat vitamine B-complex plus aanvullend Thiamine, je erg goed zullen doen. En dat is dan ook het enige wijze van de verpleging dat ik heb meegenomen, anders zat ik hier niet. 't Is hier wat stil misschien omdat oudgedienden en nieuwtjes elkaar kruisen? Marion, zo denk ik er ook over, het heeft geen zin om hier te vertellen dat ik het nou eens op een zuipen ga zetten, en dan te verwachten dat er sympathie komt.Je kunt hooguit zeggen, jongens hou me tegen want ik heb een gremlin en daarom kom ik hier, omdat ik het niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden