Spring naar bijdragen

maandag, 13 augustus 2007


luciene

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik ben wel aan de bak net als Tapas omgeschoold en vrijwilligerswerk in een andere tak van sport. Geen kantoorbaan meer (hoewel ik soms gewoon achter de telefoon zit en secretaresse speel) maar ik geef ict les aan alle leeftijden, op scholen, en bij welzijnsorganisaties, voor volwassenen en ouderen. Hartstikke leuk werk ik mag vrijdag weer beginnen joepie !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houtje dat weet ik nog, wat een WAO stress was er toen, en wat ben ik blij dat ik alsnog toch 100% afgekeurd werd. er moest toen om de zoveel tijd weer iemand de herkeuring in... en soms was het net de loterij! Ik heb er echt een jaar voor moeten strijden toen, bezwaar, beroep, onafhankelijke psychiater en uiteindelijk met een advocaat bleek het ineens zomaar wel te lukken... sindsdien is er een enorme rust in mijn leven gekomen, bijna saai... en dat is ook weer lastig... het eeuwige alles of niks verhaal helaas.

Stien die buikspieroefeningen doe ik omdat ik nog gespannender wordt van die hoge ademhaling die bij angst hoort.. het is dus noodzaak om te doen, het helpt me om weer normaler te ademen, maar de seresta gaat nu ook lanzaamaan zijn werk doen, die buikspieroefeningen heb ik zelf ontdekt, dat dat werkt, want ik haat het als die ademhaling zo alles bepalend wordt.. of noemen ze dat nou hyperventileren? nouja ik val er niet flauw van ofzo maar wordt er extra gespannen van als ik niet vrij kan ademen.

maar ik ga slapen, dacht dat ik morgen vrij had maar ik zag net in mijn agenda dat er toch nog een afspraak staat en dat ik wil rennen en dan nog bij mijn zus langs om zo'n sjiek klein koffertje op wieltjes te gaan lenen

trusten en laten we ons taai houden!!

nachtzoen voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Corinne iemand die 100% is afgekeurd, zwaar ziek is, 7 medicijnen slikt en drie therapeuten heeft om te kunnen overleven wordt door het wonder van Lourdes (UWV) in 5 minuten beter verklaard. Knap toch? Aan mij hebben ze gelukkig geen eer kunnen behalen, want ik had ze OVERAL voor alle schade aansprakelijk gesteld, reken maar van YES.

Ik ga ook maar slapen, jullie zijn niet boos, ikweet het, alleen maar verdrietig :angry::angry::wacko: dus ik ga maar slapen gisteren veels te laat geworden.

Tanden schrobben houtje en nokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Houtje, dat bedoel ik niet.
Vrijwilligerswerk is belangrijk, maar straks stopt mijn uitkering en onze lasten worden er niet minder op.
Ik kan niet geen vrijwilligerswerk gaan doen met behoud van uitkering.
Wij moeten het volgend jaar op een salaris gaan doen en dat plaatst mij dan weer in een afhankelijke positie, waar ik geen zin in heb (en mijn man ook niet).


Ik word kennelijk moe, maak al dt fouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...