Spring naar bijdragen

vrijdag 17 augustus 2007


Mick

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Corinne,

Dank je wel voor je welkom. Heb afleiding gezocht, scheelt een groot gezin, heb een boel was, ligt nu voor een groot gedeelte weer netjes in de kasten.
Mijn man vroeg waarom ik geen wijntje dronk toen hij uit zijn werk kwam. Hij wilde een biertje, heb het hem gegeven en zelf een glas water gepakt.
Vertelde hem van mijn besluit, dus hij weet het ook. Hij zei je drinkt elke dag, ik zei juist daarom, moet eens afgelopen zijn, hij was er letterlijk stil van, zei niet veel meer, denk dat ie het wilt aankijken.
Ben vijf jaar geleden van de ene op de andere dag ook gestopt met roken, is ook gelukt. Heb in die vijf jaar misschien nog twee keer een sigaret gerookt, maar daar is het bij gebleven dus met de drank moet het ook lukken, soms is het handig koppig te zijn en niet te willen afwijken van een genomen besluit hoe moeilijk het ook is soms.

Groetjes Calimero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

Dat varieerde van twee pilsjes/rode wijntjes/ of een borrel (probleem, op amaretto na lust ik ook zo'n beetje alles) tot twee flessen wijn of een stuk of tien pilsjes, misschien meer. Door de weeks meestal het minste, in de weekenden en vakanties meer. Werd er hoogstens af en toe wat aangeschoten van, vaak niet eens merkbaar voor de omgeving.
Is dat ook een gemiddeld gebruik van de meeste mensen die hier op het forum komen?

Groetjes Calimero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, dit is toch geen fatsoenlijke tijd. Rust en Regelmaat, structuur in mijn dagelijks leven.
Da's belangrijk wil ik het ADB kunnen volhouden.
Ik kon het niet meer lezen, kreeg bezoek. Maar vooruit, ik hoorde je roepen, erg ongeduldig dat wel.
Het kan niet wachten tot morgen, vooruit dan maar.

Voor wie gaat slapen ,truste.
Ik moet nog even lezen, dit druist tegen mijn gewoonte in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...