Houtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Yep, beter op Rood danne......chrysanten en zonnebloemen (die DOEN het bij mij nooit ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Nou, ik heb mijn hondenrondje weer gehad, overal geroepen en geluisterd of ik kat Kaatje hoorde maar helaas!! 3 dagen vermist!! niet leuk!! ik mis dat maffe kattenmeisje die elke wandeling meehobbelt met hond en mij, bokkesprongen maakt in het gras, op de loer gaat liggen om de hond te laten schrikken, over hem heen springt, onder hem door loopt en hond die dat stelselmatig probeert te negeren.. hoe ze langs komt rennen om even een stukje in een boom te klimmen en daar verbaasd blijft hangen en weer uit de boom springt, hoe ze hard rent met die spillepootjes en haar staart opzij... hoe ik af en toe over haar kan struikelen waarna ze uit belediging mijn benen gaat aanvallen... grrrrrmmppff....de hond uitlaten is een stuk saaier zo zonder dat maffe kattenmeisje!!nou, de laatste ronde druppeltjes in mijn ogen en dan maar slapen en hopen dat ze morgenochtend eindelijk voor de deur zal staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @kohtje,Ja, ik heb wel al het een en ander voor m'n kiezen gekregen da laatste tijd maar wat je niet doodt maakt je sterker,hé!! Om het maar met m'n mémé!s woorden te zeggen!!! @Corinne,Tja, het was wel wat stom maar blijkbaar ook een goeie eye-opener!! En dat is wat telt, als je er maar iets van leert en er weer volle gas voor gaat!!!@sneeuwwitje,En toch durf ik niet..nog niet...:$En ik ben een boogschutter!! Zijn er hier nog of iemand die er iets meer over weet?? Ben ik wel benieuwd naar!!Knuffel aan alemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Uhh... Houtje???? snap ik niet...En Joann snapt mij weer niet.... getsie, snap ik het nog??? Dat bedoel ik Joanneke, denken is wel goed, maar je moet je eigen denkvermogen niet voorbijdenken... als het buiten je eigen belevingswereld gaat vallen valt er nog weinig te snappen. Snap je??? (OOOOoooo, zeg nou alsjeblieft Ja....) Ik bedoel niet dat je niet kunt leren, dat kan altijd.... Ach,,, laat maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ja, Tapas vervelend.Ik had een kat die Pampus heette, die liep ook altijd achter mijn hond aan met het wandelen.Toen hij er niet meer was, keek zelfs mijn hond om waar die bleef.Pampus is de enige poes die ik gehad heb, ik ben een hondenfreak, maar zijn moeder heeft bij ons in de schuur bevallen en toen heb ik een kitten gehouden.Ik dacht dat ik niets met katten had, maar niets is minder waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Knuf,Moesje was degene die horoscopen deed.......geen idee of iemand anders zich daar mee bezig houdt,Safi misschien.........weet er in ieder geval het een en ander van af..toch Safi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Joann,Goed zo.Ik heb bijna mijn 4,5 maand vergooid. Dat was niet zo goed.@Kohtje,Mijn broer is ook een stier. Wij mogen elkaar niet.@Houtje,Ik heb met mijn 19 weken al zo +/- 1500 uitgespaard.Welterusten.@Tolie,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Tjonge, Corinnne in € 1500,-- uitgespaard in 4 maanden.Ik was vanmiddag met de administratie bezig en was aan het kijken waar ik nog op kan besparen, omdat we geen inkomen meer hebben, alleen de uitkering van mij,Ik heb overal aan gedacht, behalve aan mijn alcohol en roken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Marion, stiervervelend is juist wat een stier zo leuk vindt... lekker rustig en vertrouwd... Maar rammen gaat/gaan tegen z'n natuur in... veel te inspannend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Koh, je onderschat mijn denkvermogen!!!!!!!!!!Ik bedoelde met denkmodus.........dat ik me werkelijk afvraagof ik wel wil stoppen.............!Ik heb het puur over mezelf!Ik heb het namelijk zo heftig met mezelf dat ik me helemaal niet bezig houdtmet wat anderen denken, niet denken, willen of niet willen!Ik drink nu niet, 5 dagen niet..........maar het maakt volgens mij geen donder uit....en ik weet niet of ik zin heb in levenslange strijd!Dat is waar ik me mee bezig hou.........De vraag of ik nou werkelijk wil stoppen of niet!Een hele wezenlijke vraag lijkt me...En op dit moment gaat de balans een richting op........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Corinne, bedoel je nou je broer of mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @joann,Ik was je nog vergeten te zeggen dat je het goed doet!! Dat het moeilijk zou zijn, zowel lichamelijk als emotioneel dat wist je wel al, hé!! Kom maar net als vroeger maar hier veel van je af kletsen, dan raak je er wel weer!! Alvast veel moed en sterkte en natuurlijk een dikke knuffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @kohtje,En hoe is een boogschutterke dan???Want ik vind stieren (ken er toch één heel goed) helemaal niet vervelend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 MIEKE, meisje, hoe is het met jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik zie mieke ingelogd staan!! Ben jij het? 'Onze' meeting mieke??Alles goed? lang niet gehoord!!Hoe gaat het nog met Mr. Right??Lieve groetjes van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @kohtje,Hihi, alletwee hetzelfde gedacht blijkbaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Boogschutterkes, Knuf?? geen flauw idee. Weet niet eens wanneer die geboren zijn... heb helemaal geen verstand van sterrenbeelden. Weet alleen van m'n eigen wat af. Mag ook wel na 50 jaar. Maar boogschutterkes heb ik geen verstand van hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Tapas,Slaap lekker. Knuffie,Het was gelukkig maar een nipje. Toch genoeg voor een rood hoofd door de Refusal.Marion,2,5 fles per dag. 1 fles +/- 5,-. 7 dagen in de week, nu 19 weken. Reken maar uit.Zonde is dat.Joann,Je wint er je gezondheid mee en ik vind het echt de moeite om niet te drinken.Twijfel niet a.j.b. Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van drinken.Als ik echt kritisch kijk, zie ik er geen een.Kohtje,Ik heb nooit met mijn broer kunnen opschieten. Hij is een stier.Later nog eens iemand ontmoet en daar had ik om de haverklap ruzie, zij was ook een stier bleek achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Grappig Safi, hier nog een schorpioen, ook van 21 november, zijn dezelfde dag jarig dus.Weltrusten iedereen, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.Het is weer gelukt kan weer een dag alcoholvrij noteren.Groetjes Calimero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ok, Corinne, de boodschap is duidelijk... ik moet op m'n hoede zijn bij jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @kohtje,Boogschutters zijn van december, allé, ik toch!! Ik weet ook wel wat van mezelf af maar vind het leuk om te lezen hoe ik volgens de astrologen zou moeten zijn!!!Blijkbaar zijn boogschutters echte avonturiers maar ik woon al heel m'n leven in m'n kleine hoekje van België en vind het nog leuk ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 En ik dus blijkbaar ook gezien het feit dat ik een stier ben...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 @Corinne,Zoals je zegt: gelukkig was het maar.. een klein nipje... maar toch wel een gevaarlijk klein nipje, hé!! Jij weet wel hoe je je nu voelt daardoor en ik heb echt het gevoel dat dit voor jou eventjes nodig was om je weer met je neus op de feiten te drukken!! Als ik het bij het verkeerde eind heb, sorry, maar zo voel ik het aan!!!Dikke knuffel, je komt er, bent heel goed bezig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Corinne,Aangezien jij de enigste bent die er inhoudelijk op ingaat...............(en hierbij trek ik mijn wenkbrauwen echt heel hoog op!!!!)Er zijn heel veel voordelen aan niet-drinken, absoluut waar!Net zoals wel drinken vele nadelen heeft!Maar niet definitief stoppen.........wil niet uit mijn hoofd.En heeft voor mij ergens ook nog voordelen.(als ik het niet zo zou zien, dacht ik er niet over na toch..!)Ik zou hier nog een heel verhaal over mijn gedachten hieroverkunnen schrijven, maar daar zit niemand op te wachten.....!Sterrebeelden zijn interessanter blijkbaar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ik voel me in elk geval ook weer gesterkt.. Drank heeft me even het gevoel gegeven dat alles niet zo erg was als het leek, maar uiteindelijk is alles niet zo erg als het lijkt als ik die drank maar niet neem... Tja... we zijn toch wel een volkje apart hoor, die alco's .. moet je zien hoe we elkaar hier allemaal bezig weten te houden door een middel waar we helemaal niks van willen weten. Ik bedoel, ik hou ook niet van muggen maar ben toch niet actief op een muggenforum...weet eigenlijk niet eens of het bestaat.. het MDB forum.. Begin mezelf nu toch wel nieuwsgierig te maken... als dat zou kunnen, Muggen de Baas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden