tapas Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Jeetje wat is iedereen goed bezig zeg!! Xienix haar eerste droge avond, Calimero die de gremlins verjaagd heeft, An ook al, schijnbaar werkt brood met pindakaas en sambal daar goed tegen!! weer een nieuwe tip!! Flipsen zijn eerste AA avonden geloof het of niet, ik heb jaren gezongen in een theaterkoor, ben mezzo maar kan ook alt en sopraan al is dat laatste wel heel hard knijpen en heb ik na een avond zingen dan wel een overslaande stem hihiheb ook nog saxofoon gespeeld maar dat was toch wel moeilijker dan ik dacht, ben toen toch maar weer gaan zingen.wat delen we soms veel he, honden, muziek, en het stoppen met drinken en schoenmaat en..... hihiik ga slapen, heb het niet drooggehouden qua tranen vanavond maar wel qua drank!!!! mag zo mijn bedje in met rechts de hond tegen me aan en links de kat.. en ik ergens samengeperst in het midden!!trusten en nog een fijne nacht voor de nachtbrakers gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @Soothe,Je gaat gewoon voortreffelijk.Slaap heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Tapas,Toch wel heerlijk om ingeperst te worden na het instoppen.En laat die tranen maar vloeien.Slaap ze.P.S. ik reken zang ook onder instrument. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Zal ik niet ontkennen Corinne.maar ik heb me weleens lekkerder in mijn vel gevoeld.Alles staat behoorlijk gespannen en de librium, slaat voor geen meter aan.We doen ons best, jij ook rust in het hart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Madenballade (Jean Pierre Rawie)De laatste snik, het uitvaartritueel,de al dan niet bedroefde nabestaanden -doch verder lijkt er niet zo bijster veelmeer in en om de verse groeve gaande.Maar schijn bedriegt: als wij er zijn geweesten afgelegd zijn in een witte wade,begint het pas, het eigenlijke feestvoor de op ons karkas beluste maden.Er is nog heel wat leven ondergronds,als wij tot slot voorgoed de ogen sluiten:de maden lusten wel gehakt van ons,ze kennen ons van binnen en van buiten.Waar eens gedacht werd en waar werd gevoeld,waar eens gestreefd werd naar de grootste daden,niets blijft ervan dan dat het er krioeltvan vette onverzadigbare maden.Het hart dat klopte voor een lieve vrouw,de hersens die ons niets dan zorgen gaven,de maden lusten heel die troep wel rauwnadat men ons vakkundig heeft begraven.Wat ik hier zing is akelig en naar,want allen wacht hetzelfde lot ten leste.- Ook maden moeten leven weliswaar,maar misschien is cremeren toch het beste. Voor het slapen, ter overdenking, Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Soothe,Altijd een gedicht bij de hand.Jij gaat goed en ja, dat ongemak (zachtjes uitgedrukt) hoort er bij.Wacht maar, Soothe, dat wordt minder.Dat beloof ik je.Van een medestrijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 beste nachtbrakers ga mijn bedje in boek mee kopje theeen nogmaals bedankt allemaal spreek jullie morgengroetjes flipsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Hallo allemaal,Wat zijn jullie allemaal goed bezig! Ik wilde eerst niet posten, maar doe het toch maar wel. Dag 4 heb ik net bereikt, maar de euforie die ik een paar dagen geleden nog had, heb ik helemaal niet meer.Ben alleen maar moe en denk dan, is dit het dan? Plus die gremlin die tegen me zegt, dat ik best wel mag, soort traktatie. Ik weet niet meer wie dat een dag of een paar dagen geleden schreef. Maar ja het vieren met een drankje, dat je al 4 dagen niets meer drinkt. Het is gewoon van de zotte. Moest het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Flipsen,Welterusten.Quera,Ja, het is zo moeilijk de eerste week.Maar, het gaat je lukken, want jij wilt niet meer drinken.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Bedankt Corinne, al zal dat slapen waarschijnlijk niet echt goed lukken. Bah dit is helemaal niets en alles wat tegen kan lopen, loopt tegen en dat frustreert me. Beloftes die niet nagekomen worden, kritiek omdat je een foutje maakt. Net alsof er een kudde gremlins op je los wordt gelaten en dat komt omdat je niets meer drinkt.Want als je wel wat kon drinken, kon je je ontspannen en dan ergerde je je niet meer. Ik weet wel, dat het niet klopt wat ik schrijf maar zo voelt het nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Quera,Die gedachten had ik ook in het begin, maar gaandeweg zul je merken dat je je beter kunt ontspannen zonder alcohol in je lijf. Als ik nu kijk naar de lijst van voor- en nadelen die ik van alcohol had gemaakt, blijft er niets meer van de voordelen staan.Ga maar lekker slapen, de gremlins houden niet van nestwarmte.Morgen weer en dag en die kun je als je opstaat met een helder hoofd weer omarmen.Slaap zacht. Ik ga ook naar bed, moet mij oefenen in het tijdig naar bed gaan en wil dus 1.30 in bed liggen.Morgen proberen om om 1.oo in bed te liggen.Droom lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Welterusten Corinne, bedankt voor je post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Ik ken het, Quera, zweten, slecht slapen, toch moe, the lot. Als ploegendienster had ik per 5 weken altijd minstens een droge week, de nachtdienst, 7 dagen. 'n Crime in de eerste dagen, na de zevende toch aardig opgeknapt. Om er dan meteen smorgens bij thuiskomst vol tegenaan te gaan. En dan het ontwaken, pffffffff. Denk maar aan hoe je je morgenvroeg zult voelen, met of zonder.Ik heb net dag 10 ingevuld, gaat prima. Normaal dronk ik de hele avonddienst bij thuiskomst stevig door, de wekker hoeft immers maar op bv. 13.30 uur. Kan ook nog wel iets later. Na de avonddienst 5 vrije dagen, dan gebroken de nachtdienst in om weer op te knappen. Bij mij ligt het gevaar morgenavond, laatste avonddienst gehad, de kroeg lonkt....... Maar ik ga sterk zijn. Kun jij ook. Nog even, en je hebt het vervelendste gehad.Groets, hou het droog, de rest de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 quote: Originally posted by: haddockDenk maar aan hoe je je morgenvroeg zult voelen, met of zonder. Ja dan zal ik blij zijn, dat ik niet gedronken heb, maar de euforie is zomaar weg. Verjaagd door de gremlins misschien?Bedankt Haddock, mooie nick als in kuifje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 Tjah, de euforie zul je in de eerste dagen met 'n lampje moeten zoeken. Je kunt 'n beetje euforisch (als er al zoiets als 'n beetje euforisch bestaat!) worden, morgenvroeg, als je denkt: dat heb ik weer gedaan, kijk 's hoe ik me voel!Als je op bed ligt en niet kunt slapen, denk dan maar dat je niet slaapt, maar toch rust. Heb je geen favourite jeugdboek(en?)? Dat heeft mij wel door m'n slechtste nachten geholpen, gewoon 'n boek waar je als kind helemaal gek op was. Van Pietje Bell via Arendsoog tot Biggles, in mijn geval dan. Of Ian Fleming? Heerlijke herkenning en ontspanning.En, ja, Haddock uit Kuifje, erevoorzitter van de L.Z.G! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 quote: Originally posted by: QueraJa dan zal ik blij zijn, dat ik niet gedronken heb, maar de euforie is zomaar weg. Verjaagd door de gremlins misschien? Shit, verkeerd begrepen, je bedoelde dus de euforie van morgenvroeg.... Nou, ja, toch wat euforie, toch? Wees er blij mee. Er zijn er zat die vandaag of morgen geen enkele zullen kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 Ik lees/las altijd heel veel, maar weet geen boek te bedenken waar ik gek op was. Ik heb trouwens wel iets om naar uit te kijken. Over vijf uur komt mijn oppashond bedenk ik me en dat voor een aantal dagen.Wat kan dat niet drinken als een klamme warme, vooral zware deken aan je hangen. Was nog verdrietig ook omdat ik op een paar vrienden rekende, die achteraf vanavond niets van zich lieten horen.Zat hier zomaar even te huilen. Stom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 @HaddockJe begreep het wel goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 quote: Originally posted by: QueraZat hier zomaar even te huilen. Stom niet? Niks stoms aan, laat maar komen, lucht op. En morgen zo'n lekkere viervoeter om je bij de les te houden, heerlijk, toch? En die klamme deken waait wel droog als je je kop maar in de wind houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 Wat ben je toch een geweldig positief mens met humor, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 Nou doe je me weer blozen, Quera! Ga ik met 'n lekkere rooie kop naar bed. Want dat ga ik nu toch wel doen. Laatste thee is op, lekker naar m'n mandje. Hou 't droog, Q.! We schrijven en lezen morgen weer.Doeoeg, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2007 Ik ga ook slapen ook al is het maar voor een paar uurtjes. En Haddock, thanks for listening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden