Spring naar bijdragen

dinsdag 28 augustus 2008


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Soothe

Wat speelt Calimero zoal op de piano???



licht klassiek, heb boeken van laurens van rooijen, is niet te moeilijk, zo goed kan ik het ook weer niet, speel beter verschillende soorten fluit en klarinet, behalve dwarsfluit, heb ik te weinig lucht voor, de wereld gaat draaien als een een paar maten speel.

Groetjes cal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga verstandig doen en opslomen. Geen zin, maar morgen ben ik er erg blij mee.
Calimero,
sterkte! Wacht niet te lang met naar bed te gaan, met die derde pam in je lijf. Je moet nu toch wel goed kunnen slapen. Van 1 pam ben ik al van de wereld, al heb ik dat alleen maar een paar keer in mijn leven gebruikt.
Misschien een muziekje op je oren in bed, als het niet mocht lukken het slapen?
Water,
jij gaat volgens mij ook zometeen, gezien het ritme wat je al eens eerder vertelde.
Corinne,
jij zal nog wel even blijven. Al zal jouw ritme ook wel veranderen binnenkort!
Ik proost nu al even met mijn sapje tegen jouw choco straks.
Dat we samen maar nog vele droge dagen mogen hebben. Blijf me voor, dan volg ik die 40 dagen na jou wel. De afstand laat ik niet groter worden hoor!
Marieke,
zelf muziek maken lijkt me heerlijk. Luisteren is ook fijn.
Soothe,
fiets ze en ga maar lekker die shag halen. Bijna weer een dag droog om voor jou. Volgens mij is dit een mijlpaal sinds je tijd hier, of heb ik het mis?

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geloof dat die derde pam wel werkt en niet te vergeten het kletsen met jullie, gaat iets beter, kruidenthee smaakt goed, heb mooie muziek op
muziek vind ik het mooist in de auto, dan wat harder, dan hoor je de muziek niet alleen, maar zit je erin, voelt het door het stuur en stoel.
nog mooier vind ikhet in het orkest als de instrumenten elkaar aanvullen en antwoorden, het over en weer spel, het verhaal dat gespeeld wordt en waar je aan mee doet, een onderdeeltje die het geheel compleet maakt, geweldig
ben ik aan het raaskallen? hou gewoon heel veel van muziek
groetjes cal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Calimero


nog mooier vind ikhet in het orkest als de instrumenten elkaar aanvullen en antwoorden, het over en weer spel, het verhaal dat gespeeld wordt en waar je aan mee doet, een onderdeeltje die het geheel compleet maakt, geweldig





Ja, dat vind ik ook zo mooi, als het geheel meer wordt dan de som der delen. Muziek heeft een hele mooie wiskundige kant, één instrument in het orkest is dan een variabele die tot de juiste uitkomst kan leiden. Bach heeft dat helemaal uitgewerkt in zijn Fuga's (zo heette dat geloof ik, moet het weer eens opzoeken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
Welterusten.
Ja, ik zal vanaf zondag wel wat eerder naar bed toe moeten gaan.

@Calimero,
Heerlijk om samen te spelen. Ik speel zelf quattre-mains (ik zit ook niet op zo een hoog niveau).
Slaap ze dadelijk.
Opsloomen is een woord van BamBam, het betekent je zelf rustig klaarstomen, kalm aan doen, rust over je laten komen voor bed.

@Anna,
Hij gaat op de fiets, juist omdat hij niet die pizzatent wil bezoeken.

@Water,
Volgens mij is het een andere componist geweest die de fuga uitvond. Maar ik weet het ook niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mensen

mijn eerste aa bijeenkomst zit er op
ik heb er een goed gevoel bij.

ik speel gitaar en basgitaar en zing er bij
speel al jaren in een band.
dus ik kan met jullie meespelen

de muziek is een mooie uitlaatklep
maar was ook vaak gekoppeld aan de drank
maar daar vinden we wel wat op
thee in een whiskey fles kan ook cool zijn hahaha

ga nu ff douchen heb het ijskoud
rehab begint

groetjes flipsen

ook dit gaat voorbij:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga een nieuw geleerd woord gebruiken, ga me opslomen, begin redelijk relaxt te worden, moe zelfs een beetje, thee is op, denk dat ik met een boek in bed ga liggen tot de slaap me komt halen, gaat nu wel weer lukken zonder drank, is me met jullie hulp toch mooi gelukt eraf te blijven, komt een dag zes morgen, thanks allemaal.
Weltrusten allemaal straks die nog slapen, hoop dat jullie leuke dromen hebben en morgen gezond en vrolijk weer opstaan. Goed slapen moet mij straks wel lukken lijkt me met 30 mg pam, denk dat ik niet eens mijn boek meer hoef mee te nemen.

trusten,
cal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow.... In het hol van de leeuw. Anna gelijk heb je!!!
Toch Maar even naar de pizza man gegaan.
Kon het beest meteen uit, even snel een pakje Pall-Mall.
Staat er nog 65 euro van twee weken terug,schrok me rot.

Wat denk je (omdat ik vriendelijk ben) neem er maar een van het huis.
Oké geef maar een Cola.
Pakt een blikje, wil het in een glas doen. ik zeg, kan ik het ook thuis opdrinken,er werd daar nog knap ingenomen!!!
Bloednerveus was ik!!

Kom ik thuis heb geen huis sleutels van de flatdeur in mijn zak, alle buren naar bed!!!
Toch maar even, beneden gebeld,een soort Thai, komt geen woord nederlands uit.
Zaten mijn voordeursleutels boven nog in mijn deur!!!

Zo kan het wel weer even,maar ,...Ik zit aan de Cola! 14 dagen vol!!!!


Soothe!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Water,

Dat zijn de Fuga's en Tocata's van Bach daggik uit mijn blote hoofd.

Verder dames en heren,
Hebben we hier een aardig gevuld zangkoor heb ik inmiddels begrepen. Ik ben lage alt (tjee, en ik rook zelfs niet) maar kan goed t/m mezzo en soms sopraan als ik mijn dag heb. Ik sta ook voor de klas (nee, niet te zingen) maar dat is funest voor je stem. Volwassenenonderwijs nota bene.

Ik ben alleen op zoek naar een nieuw koor (...) Het ADB-Koor? Waar gaan we repeteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...