Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Water,jij wilt mij echt geen blokfluit meer horen spelen (ikzelf ook trouwens niet meer).Ik ga wel in het achtergrondkoor. Hebben we wel een leadzanger(es) nodig.Sjoepsjoep oeh!! :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @Benthe,Wij zetten de muziek altijd zacht, wij houden niet van hard, wel van onze oren.@Water,Idd. die Loesjes zijn prachtig.@Calimero,Ik sluit me bij de raad van Gem aan.Stand houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 H2O ! B) Water.Ja water, het is zwemmen of verzuipen,Voorlopig houd ik me drijvende.Net een drenkeling aan een stut wrakhout!!!!Take Care, Play the guitar!!!Soothe blijft Smoothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @Calimero,9 keer STOP roepen, niet 7 niet 8 niet 10 keer, maar echt 9 keer. Zie maar het helpt om je gedachten stop te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Klarinet, knap hoor. Mooi instrument. Ik heb ooit eens geprobeerd om een toetsenbord te spelen, maar als gitarist begreep ik echt niet waar die zwarte toetsen voor dienden... leg het me maar niet uit, dat hebben al velen geprobeerd. Op een gitaar is alles niet zo zwart-wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 yep pak een derde pam en ga kruidenthee zetten, moet volhouden nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Soothe,En heb je het al gelezen: Calimero bespeelt verschillende instrumenten.Calimero,Speel even een stukje voor de Gremlins. Dat helpt wel, teminste ik heb het wel gedaan met piano. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Hee Soothe, bootjes genoeg hier, er komt er vast wel ééntje langs om je op te pikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Water,Zwart/wit of niet ik vind piano behapbaarder.Ik heb een gitaar en hebt het ooit geprobeerd, maar ik heb te korte vingers, m.n. mijn pinken zijn heel kort, mijn gitaar ligt op zolder (en ook die van mijn man). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 ben toch blij een muziekale noot te hebben mogen inbrengen vanavond.muziek is het mooiste dat er is mijn damen und herren.het is iets dat iedereen, mits behept met een werkend gehoor, heel even gelukkigkan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Corinne, met je wijs-, middel- en ring-vinger kun je al zoveel accoorden pakken dat je de rest van je leven niet uitgegitaard raakt. Er zijn 15 basis-accoorden, en daarmee speel je zo ongeveer die hele top-2000 mee...Ik bedenk net dat de klepjes en gaatjes van een klarinet of een blokfluit ook niet zwart-wit zijn. Dwarsfluit, da's mooi, Jethro Tull enzo... maar ja dan zal ik wel moeten stoppen met roken, vrees ik...Aangepast, typo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 ik hoor mijn bed fluiten by the waytrusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Sh*t, ik zit zonder shag, kan het alleen in die pizzajoint halen.Heb ik niet veel trek in.Of de fiets en elders scoren.Kan nu even niet zonder.Multipal addiction!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Marieke, gecondoleerd met het overlijden van je oom Sterkte!Calimero, volhouden hoor! Ik kan je geen raad geven, begin zelf nog maar net, maar ik denk dat jezelf lekker in de watten leggen wel helpt.Ik heb dus niks gedronken vanavond en dat zit er ook niet in met niks alcoholisch in huis.Ik heb een paar lekkere sapjes gedronken (van royal club, mjam) en wat toastjes voor mezelf gemaakt. Dat kan nu wel, nu die alcohol-calo's niet naar binnen gaan.Nog even peukje oproken en dan duik ik mijn mandje in.Alvast een rustige nacht gewenst voor jullie allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Water,Ik vind hobo mooier klinken dan klarinet. Dat heeft mijn dochter gespeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Sleep well, Peppa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 quote: Originally posted by: CPASSpeel even een stukje voor de Gremlins. Dat helpt wel, teminste ik heb het wel gedaan met piano. ben niet in de mood om te spelen nu, speel wel elke dag, moet een paar stukken goed instuderen in oktober moeten we optreden, concert met mooie maar ook een paar pittige stukken.de maan is vlekkerig, mooi, heel fel, zijn lichte strepen langs, lijkt wel ruitjespapier van vliegtuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Heb je ooit de film Children of a lesser God gezien Peppa? En wel eens gehoord van die Zuidafrikaanse balletdanser die helemaal doof is? Ritme en trillingen van de muziek kan iemand ook "horen" zonder een werkend gehoor. Kun je nagaan hoe sterk muziek is, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 hobo vind ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Oei, Corinne, hobo of klarinet... zoveel verstand heb ik dus niet van blaas-instrumenten. Weer niet goed opgelet bij Candy Dulfer... ahem... (geintje!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Xienix en peppaWelterusten!Benthe,verkoudheid beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Heee Calimero! Dat is een mooie, "ruitjespapier van vliegtuigen"... ... heb je vannacht iets om op te droodelen achter je oogjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 quote: Originally posted by: peppashooterben toch blij een muziekale noot te hebben mogen inbrengen vanavond. muziek is het mooiste dat er is mijn damen und herren. het is iets dat iedereen, mits behept met een werkend gehoor, heel even gelukkig kan maken. helemaal mee eens peppa, muziek is voor mij onmisbaar, kan niet zondergroetjes cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @Peppaschooter,Welterusten.@Soothe,Kijk uit waar je fietst. @Xienix,Goed gedaan. Slaap lekker.@Calimero,Nu speelt mijn dochter hobo en piano. Hobo speelt ze ook zo mooi.Ik ben echt trots op haar muzikale talenten.@Benthe,Een beetje de reden waarom ik mijn ogen ook dicht doe bij het luisteren, dan hoor je meer en voel je meer.Wist je trouwens dat hier en daar wel dovendisco wordt gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Wat speelt Calimero zoal op de piano??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden