Spring naar bijdragen

dinsdag 28 augustus 2008


Sandra

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klarinet, knap hoor. Mooi instrument. Ik heb ooit eens geprobeerd om een toetsenbord te spelen, maar als gitarist begreep ik echt niet waar die zwarte toetsen voor dienden... leg het me maar niet uit, dat hebben al velen geprobeerd. Op een gitaar is alles niet zo zwart-wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, met je wijs-, middel- en ring-vinger kun je al zoveel accoorden pakken dat je de rest van je leven niet uitgegitaard raakt. Er zijn 15 basis-accoorden, en daarmee speel je zo ongeveer die hele top-2000 mee...

Ik bedenk net dat de klepjes en gaatjes van een klarinet of een blokfluit ook niet zwart-wit zijn. Dwarsfluit, da's mooi, Jethro Tull enzo... maar ja dan zal ik wel moeten stoppen met roken, vrees ik...

Aangepast, typo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, gecondoleerd met het overlijden van je oom Sterkte!

Calimero, volhouden hoor! Ik kan je geen raad geven, begin zelf nog maar net, maar ik denk dat jezelf lekker in de watten leggen wel helpt.

Ik heb dus niks gedronken vanavond en dat zit er ook niet in met niks alcoholisch in huis.
Ik heb een paar lekkere sapjes gedronken (van royal club, mjam) en wat toastjes voor mezelf gemaakt. Dat kan nu wel, nu die alcohol-calo's niet naar binnen gaan.

Nog even peukje oproken en dan duik ik mijn mandje in.
Alvast een rustige nacht gewenst voor jullie allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Speel even een stukje voor de Gremlins. Dat helpt wel, teminste ik heb het wel gedaan met piano.



ben niet in de mood om te spelen nu, speel wel elke dag, moet een paar stukken goed instuderen in oktober moeten we optreden, concert met mooie maar ook een paar pittige stukken.

de maan is vlekkerig, mooi, heel fel, zijn lichte strepen langs, lijkt wel ruitjespapier van vliegtuigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je ooit de film Children of a lesser God gezien Peppa? En wel eens gehoord van die Zuidafrikaanse balletdanser die helemaal doof is? Ritme en trillingen van de muziek kan iemand ook "horen" zonder een werkend gehoor. Kun je nagaan hoe sterk muziek is, vind je niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
peppashooter

ben toch blij een muziekale noot te hebben mogen inbrengen vanavond.


muziek is het mooiste dat er is mijn damen und herren.


het is iets dat iedereen, mits behept met een werkend gehoor, heel even gelukkig


kan maken.



helemaal mee eens peppa, muziek is voor mij onmisbaar, kan niet zonder

groetjes cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Peppaschooter,
Welterusten.

@Soothe,
Kijk uit waar je fietst. :)

@Xienix,
Goed gedaan. Slaap lekker.

@Calimero,
Nu speelt mijn dochter hobo en piano. Hobo speelt ze ook zo mooi.
Ik ben echt trots op haar muzikale talenten.

@Benthe,
Een beetje de reden waarom ik mijn ogen ook dicht doe bij het luisteren, dan hoor je meer en voel je meer.
Wist je trouwens dat hier en daar wel dovendisco wordt gegeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...