Vie Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Blacky praat jouw broer dan nooit over zijn drankgebruik? Of vindt hij het geen probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Benthe,Ik vertel het voorlopig verder nog aan niemand hoor. Goede vriend(in) of niet. ik gebruik medicijnen tegen hoge bloeddruk en cholesterol (ook erfelijk) maar dat is geen supercombinatie met alcohol. daar heb ik me overigens jaaaaren niets van aangetrokken. Nu kan het mooii als "smoes"dienen en het si nog waar ook. Overigens hoor ik van meer mensen dat de medicijntruc erg goed werkt. er is gewoon geen discussie meer mogelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 hoi benthe , jawel mijn broer praat soms wel over zijn bier drinken maar hij overdrijft niet zegt hij en zijn pilsjes na zijn werk helpen hem te ontspannen , persoonlijk heb ik zijn manier van drinken gezien en ja ik zag mijn eigen toen terug in het geniep drinken of hoe zegt men dit in het abn ??aanstaande zondag wordt mijn broerke er 42 en ik krijg ineens zin om eens naar japan te gaan maar een kaartje zal ook wel goed zijn zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Hoi mensen,Ben weer wakker en aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @Gem,Ik zal op ons toasten met, ik denk, een beker warme chocola.@Houtje,Ik vind je verhaal aan Benthe zo treffend over de schaamte, dat ik het gekopieerd heb voor mijn helpende verhalen, spreuken, gedichten en andere teksten.Zelfs mijn ouders weten het nog niet. Ik zeg altijd dat ik niet hoef of geen trek heb en met geen van beide doe ik de waarheid geweld aan. Een van de laatste keren zei mijn moeder dat mijn broer ook veel minder dronk en zelfs geen bier of zo meer in huis heeft. Toen schoot door mijn hoofd 'zou hij ook gestopt zijn?' (hij kan er namelijk ook wat van verstouwen). Als ik mijn broer nog eens zie en hij drinkt geen bier, zal ik hem dat eens vragen. Dat zal pas met Kerst zijn ws.Ik had trouwens ook nog nooit gehoord van 'minder drinken.nl' of 'alcoholdebaas.nl', ben hier puur surfend terechtgekomen, wel op zoek naar alternatieven voor de verslavingszorg hier.@Benthe,Bij mij eerst smoezen om thuis te blijven: niet lekker, geen zin (ook naar mijn man en kinderen), om lekker door te kunnen drinken.Dan volop meegaan, omdat ik dan minder kon drinken (ja, ik wilde minderen).Daarna weer smoezen om thuis te blijven: niet lekker, kan niet (met medeweten van man en kinderen) om veilig thuis te zijn uit de buurt van de verleiding alcohol, dit in de eerste twee maanden van mijn stoppen.Nu wel meegaan en gewoon om water vragen.@Blacky,Dank je en ik hoop dat we nog lang mogen verder tellen en dat jij je broer nog eens face to face kan ontmoeten.@Gem, Houtje,Ik ben weleens op een feestje (ik geloof van de de broer van mijn man) een wat oudere man tegengekomen niet niet dronk, omdat hij pillen voor de bloeddruk enzo slikte. Toen dronk ik nog heel sociaal. Ik geloofde die man.Overigens, het is hier rustig vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 oke, even een wending in het onderwerp.als ik in het verleden ergens last van had, zij het depressie of ziek of niet lekker,dan draaide ik mijn favoriete muziek, ietsje harder dan anders.heeft iemand van jullie zulke muziek lief?ik bedoel genre of artiest?muziek is echt alles voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 ik bedoel aan te geven een soort afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Jaaaaa muziek!!!! dat vergeet ik helemaal, maar het komt er niet van om naar te luisteren, mag dat ding nooit eens fatsoenlijk aanzetten. Ben nu serieus aan het overwegen om een i pod, of hoe het ook heet aan te schaffen met van die doppen in mijn oren. Heb er geen verstand van dus moet me erin verdiepen, lijkt me een heerlijke ontspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 als je voor een ipod gaat is er niets makkelijkkers te bedenken.je maakt een lading muziek aan op je harde schijf vd computer en je ipod neemt die zo over.moet je wel itunes gebruiken.is een gratis softwaretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Corinne, The place is niet echt booming, vanavond. Iedereen diep in gedachten misschien? Of stilte voor de storm?Ik ontdek net dat ik morgen naar de kapper moet (heb ik een hekel aan), nieuwe schoenen moet kopen die zowel de eigenschap van elegantie in zich hebben als gemakkelijk lopen (hoe krijg ik het voor elkaar), mezelf even op de been helpen omdat ik vanmiddag iets weggegooid heb bij mijn zus waarvan ik dacht dat het disposables waren en die dat dus niet waren, waarover ze me zojuist tamelijk pissig opbelde (hoe kon je dat nou doen!) en een mailtje beantwoorden van mijn lief waarop ik zo direkt geen antwoord weet, doet er even niet toe waarover. Hm. Onrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Juist Peppa, dat is het probleem, dat 'gewoon', haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Peppaschooter, An,Hier kan wel een muziekje opgezet worden, gebeurt wel altijd in overleg met degenen die in de woonkamer zijn.Gek, eigenlijk, terwijl niemand vraag om belet als het om het aanzetten van de TV gaat, bedenk ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Oh, inmiddels boomed het weer lekker. Muziek? Ik kan het hier niet laten knallen, dat zou asociaal zijn voor de buren. Hoewel ze er andersom weinig rekening mee houden, maar wat gij niet wil dat u geschiedt... Alleen dat er op de binnenplaats nou al de hele avond een grafjoch bezig is om zijn knallende uitlaat te testen, terwijl mijn zenuwen toch al bloot liggen vandaag, grrr!!!Wat mij wel erg helpt is zingen in het gospelkoor. Klinkt vast oubollig maar is echt fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Zo, uitgeklust, bijgelezen...Iedereen gefeliciteerd !!! Eén dag, drie dagen, twee weken, honderd dagen: allemaal keigoed !!!Geeft zo'n lekker positieve uitstraling... Heb net ook even zitten bladeren in de Loesje-spreuken, enkele daarvan vind ik wel erg mooi:- Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen- Vooruit wordt bepaald door welke kant je uitkijkt- Wie ben ik om aan mezelf te twijfelenPareltjes zijn het (en mijn onderschrijfsel is trouwens ook een Loesje spreuk...)Muziek, heerlijk. Zelf pingeling ik een beetje op de gitaar, en ik hoop dat, als ik uitgeklust ben in m'n nieuwe huisje, er meer tijd overblijft om weer eens flink aan de studie te gaan. Als ik dan toch obsessief bezig moet zijn, dan maar in het gitaarspel... (tip voor jou, Safi? Jij zocht nog iets om je lege momenten te vullen... leer een instrument bespelen!)Ok, dus we hebben inmiddels een gitaar, een accordeon, een piano, wie biedt meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Gremlins, gremlins, gremlins, wordt er gek van, op een hogedruktank staat nog minder spanning dan op mij, zelfs een dubbele pam helpt niet, heb hartkloppingen, wordt geloof ik langzamerhand knettergek hier. Een irritant stemmetje zegt telkens is zo opgelost, een ander stemmetje zegt niet op die manier.Calimero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Calimero,Jij zit in de moeilijkste eerste dagen! Je lijf is nog niet afgekickt!Samen met een gremlin is het dus even hard buffelen. Zet een muziekje op (helpt) en schrijf en blijf hier. Ga op tijd naar bed. Wellicht eerst ff lang douchen, ook nu heerlijk!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Calimero je kinderen liggen waarschijnlijk al op bed? Neem een warme douche, zet een kop (kruiden)thee voor jezelf en duik er ook in, liefst met een goed boek. Pamper jezelf maar even als dat tot de mogelijkheden behoort. Morgen ben je blij met jezelf. En die pammetjes gaan heus wel werken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Ok, gremlins, WEGwezen nu, laat Calimero eens even rustig in- en uitademen!Kssssst kssssst, schop-mep-zwiep-klap, opzouten! Calimero gaat even wat anders doen!Even rustig zitten. Adem in. Adem uit. Oogjes dicht. Er staat een gigantisch mooie volle maan aan de hemel. Probeer je die eens voor de geest te halen, en hou dat beeld vast. Als je dat hebt, ga dan eens naar buiten en kijk hoe het er in het echt uitziet. En probeer het echte beeld dan eens hier te beschrijven, met woorden. Verzin desnoods je eigen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 thanks voor de tips gem, ben al vanaf vijf uur afleiding aan het zoeken, het wordt alleen maar erger, zou willen dat ik naar bed kon nu, maar dat gaat echt niet lukken. Heb net mijn alcohol schriftje ingevuld en blijf lezen hier, zit te twijfelen over een derde pam, is de maximale hoeveelheid die ik mag, nog niet eerder nodig gehad.ga ook muziek opzetten, wie weet helpt het.cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Ik heb geen muziekinstrument wat ik kan bespelen. In een ver verleden een blokfluit. that's it.An, een MP3 speler o.i.d ik kan het iedereen aanrade. Ik heb er een mezelf kado gedaan toen ik twee maanden niet had gedronken.In de trein, in bed, in een luie stoel! geweldig. Ik kan er zelfs helemaal alleen muziek opzetten.Verdiep je eens in sites als kieskeurig of zoiets, dan krijg je ook opmerkingen welke apparaten makkelijk te bedienen zijn. Zo ben ik ook aan mijn keuze gekomen en het was niet gelogen wat daar op die site stond.Peppa,muziek van U2 wordt ik erg vrolijk van. Beautiful day, Pride, geweldig!Bruce Springsteen, Peter Gabriel, Eric Clapton. Allemaal geweldig.Mijn MP3 heb ik volstaan met allemaal top 2000 nummers. Ik ben aan de radio veslaafd tussen kerst en oud en nieuw. Ga zelfs met de koptelefoon op naar bed dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 OK Gem, blokfluit is ook een echt instrument hoor, telt ook mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @water, voeg maar toe, ik speel verschillende soorten fluit, piano, gitaar en speel met klarinet in een harmonie.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Calimero,ik heb van houtje een paar weken geleden een betonnen roos gekregen, toen ik het even moeilijk had.Helpt erg goed tegen gremlins. Mept ook goed.Bij deze leen ik je hem even uit aan jou. Ik wil hem wel graag terug, maar ik heb hem even niet nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 Alles tegelijk, Calimero ?!?!?! Tjeeeeetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2007 @ watertegelijk, zijn merendeel blaasinstrumenten hahaha, lukt niet, merendeel klarinetcal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden