Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
haddock

Heb 'n bijna onverzadigbare trek, na 'n laat en copieus maal. Daar geef ik maar aan toe. En daarna bedwaarts.




Waar geef je aan toe Haddock? Of lees ik je verkeerd? Ik hoop het maar, hou het droog en rust lekker uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quera, ik weet niet of dat gevoel ooit weg gaat.. dat wat saaiere en braverige gevoel. Ik heb nu ruim 10 weken niet meer gedronken, en was gestopt omdat ik het gevoel had in een depressie terecht te komen, al een tijd zo'n bleeeeeeh gevoel.. drinken maakte het er niet beter op en werd ook weer steeds meer dus.. gestopt met drinken, en nu zit ik te wachten tot ik me weer fijn ga voelen, maar echt lukken wil dat nog niet.. en dat vind ik best lastig.. vandaag was echt weer zo'n dag met zo'n "niks" gevoel en er komt ook niks uit mijn handen.. gremlins fluisteren dan in mijn oor maar met een niks gevoel drinken levert niks op... okee ik drink niet maar wanneer komt de tijd dat ik me wat vrolijker ga voelen? of is dit gewoon wat het is en moet ik het hiermee doen? of moet ik andere dingen gaan vinden die me wel een leuk gevoel opleveren en wat is dat dan?

lastig vind ik het wel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ook niet Tapas. Ik heb eerder een aantal jaren niet gedronken en toen was het leven voor mij toch wel een feest. Of een feest, misschien is dat te sterk uitgedrukt, ik was redelijk gelukkig en ik miste het drinken niet. Ik snap sowieso niet dat ik toch weer begonnen ben naderhand, ik had beter moeten weten.

En nu moet ik weer zoeken naar wie ik was. En ja het voelt ook braaf en saaierig en zoiets als dat je een rapportcijfer kan verwachten.
Alleen denk ik wel, dat we niet moeten wachten tot we ons weer fijn gaan voelen, tenminste zo voel ik het. Want voor mezelf ben ik dan bang, dat ik weer slachtoffer ga worden. Ik wil het heft hebben en niet de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, dat heb ik ook, het is geen reden om te gaan drinken, en ik wil me ook geen slachtoffer voelen maar heel af en toe verval ik even in die rol, dan wil het gewoon even niet.. daarna krabbel ik ook weer op hoor en ga weer vol goede moed en positiviteit verder maar toch ontbreekt er iets. Maandag ga ik eindelijk maar eens bloed laten prikken om te kijken of ik niet stiekum in de overgang aan het komen ben ofzo en dat mijn hormonen gewoon momenteel een gemeen spelletje met me spelen... Als ik dat kan uitsluiten dan weet ik zeker dat ik iets extra's moet gaan ondernemen om dat gevoel beter te leren hanteren.

dank voor je reactie quera! en neeeeee, nooit meer in de slachtofferrol, altijd de regie over je eigen leven houden!! ik zou ook niet meer anders kunnen al zit er soms wel een klein slachtoffertje nog ergens verstopt hoor diep van binnen, maar meestal weet ik die wel weer snel achter slot en grendel te krijgen.. haha, we hebben dus ook nog eens slachtoffergremlins zo af en toe.

ach, wie gisteren droog bleef is een voorbeeld voor vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

haha, we hebben dus ook nog eens slachtoffergremlins zo af en toe.




Och zo herkenbaar Tapas! Ik jaag ze wat af die gremlins. Verder doe ik hier heel erg aan blufpoker.
Ergens moet ik wel om mezelf lachen, ik schrijf een paar dagen geleden dat ik hier niet echt durf te posten en moet je zien ik zit al over de honderd.
Ik heb jullie blijkbaar wel gevonden en ik voel me hier ook thuis. Bedankt daarvoor. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blijven schrijven Quera, niemand die je ziet en je bijdragen worden zeer gewaardeerd net zoals iedereens bijdragen, en voor je het weet ben je geen beginnend forumlid meer
dit weer beginnend forumlid gaat slapen, het is alweer te laat geworden vind ik

tot morgen en trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...