Spring naar bijdragen

Zondag 2 september 2007

Sandra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Quera,
Het is toch knap juist, de eerste 8 dagen en klaar voor de negende.
Zie je dus toch een gremlinnetje.
Straf is drinken. Laat je niets wijsmaken.

@An,
Welterusten.

@Soothe,
Bij mij is het meer een stokoude gewoonte. Als kind al kwam ik mijn bed uit om de koelkast te plunderen. Had daarstraks ook beter een boterham kunnen nemen i.p.v. een stuk kaas, is gezonder en vult beter, want nu heb ik alweer honger.

@Haddock,
Ik wacht je eindoordeel af. Ben benieuwd.
Gekke honden heb je.

@Safi,
Dat zijn allemaal wel dikmakers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog zo'n eterd.
Nu niet, ik zit nog gevuld van de maaltijd. Chocola, chocola, chocola. Altijd al lekker gevonden, maar nu geef ik eraan toe. Helpt als ik trek heb of me wat minder voel. Soort troosteten dus.
Ik troost me ook maar met het feit dat ik anders veel calorieen binnen had gekregen als ik zou hebben gedronken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik was even zat van al die wortels, komkommer, cellery, tomaten, rode bieten, maar ik heb niet warm gegeten en ik weet het...4 chocolade caken in 4 dagen is iets teveel van het goeie.....het waren wel kleintjes.
Ik eet zo een hele zak kaneel stukjes achterelkaar op terwijl het zo slecht voor me is. En ik heb heel veel behoefte aan vettige dingen.
Denk dat ik me maar weer ga opgeven voor licht therapie...ik herken de symptomen...ongecontroleerde behoefte aan zoetigheid afgewisseld met zoute snacks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooo, lekkere vreetzakken hier!:D

Hier niet veel beter, zit nu iedere avond aan de blokjes kaas of toastjes.
Ik vind het een beloning. edere keer hou ik me voor dat ik dat niet gegeten kon hebben toen ik nog zoop. Want, of, het kwam er een paar uur later weer uit (niet fris kweetut), of, ik groeide helemaal dicht.

Ik denk dat we allemaal wel weten hoeveel kcalorien er in 1 glas wijn, of bier, whatever, zitten.
Ik dronk gemiddeld op een avond zo'n 600 kcalorien weg.
Nah, dan mag ik wel een blokje kaas voor in de plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Als dat bij de symptomen zijn van een aankomend winterdepressie, moet je idd. maar vast aanmelden.
Beter te vroeg dan te laat. Per slot hebben we niet veel zomerlicht gehad dit jaar.

@Soothe,
Dan ben ik toch niet zo gek, als jij ook je bed uitkomt om te eten.
Ik heb gewoon behoefte aan minimaal 4 maaltijden per dag.
Ik ben een kleine eter en per maaltijd eet ik geen bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

quote:

Originally posted by:
xienix

Zooo, lekkere vreetzakken hier!
:D

Vond nog 'n croissantje ham/kaas, nu op. Zit aan de 70% chocola, paar stukjes maar, tot de 4 bockworsten warm zijn. Die gaan op de bammetjes, met mosterd en ketchup. Hoezo vreetzakken.

Ik houd wijselijk mijn mond....

;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, ik ben dus niet de enige vreetzak, dat stelt me wel weer gerust maar ik wil echt niet meer terug naar de 96 kilo die ik anderhalf jaar geleden woog!!
trouwens ik had het weer ook niet goed ingeschat, en zit nu met een natte jas, natte hond en natte kat, een deel van de route kon ze onder de auto's schuilen maar een ander deel is op een lege parkeerplaats bij een kantoor.. verzopen katje dus! tja, ze hoeft niet mee, dat doet ze zelf!

en ik ben braaf aan de lightfris! maar.. croissantjes, bokworst, chocoladecake, toastjes, kaas... mmmmmmm... het water loopt me uit de mond... wordt het hier nog vochtiger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jock once attended a Temperance lecture given by Scotland's top medical man, a noted anti-drink campaigner. The speaker began by placing a live, wriggling worm in a glass of whisky. After a moment or two it died and sank to the bottom.
The speaker said quietly to the audience, "Now my friends, what does this tell us?"
Jock piped up, "If you drink whisky you'll not be bothered by worms!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen beter weten.

"Gezondheid" riep ik,
straalbezopen,
want ik blijf
op een wonder hopen.

Vrolijke dronk

Ik moet altijd zo huilen
om alles wat ik weet.
En altijd weer zo drinken,
voordat ik het vergeet.

Jan Boerstoel. Uit "Drinken doet een beetje zeer
1983. Uitgeverij Bert Bakker Amsterdam

de laatste, want ik moet bij het draadje blijven. (eten toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
safidepafi

Jock once attended a Temperance lecture given by Scotland's top medical man, a noted anti-drink campaigner. The speaker began by placing a live, wriggling worm in a glass of whisky. After a moment or two it died and sank to the bottom.

The speaker said quietly to the audience, "Now my friends, what does this tell us?"

Jock piped up, "If you drink whisky you'll not be bothered by worms!"

Hahahah!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...