Spring naar bijdragen

Maandag 3 september 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quera, ben jij al een keer nuchter op een feestje ofzo geweest waar iedereen zich vol zit te gieten? Nee, dat is pas stomvervelend. Echt saai, dat gebral, en al die beloftes en plannen waar toch nooit wat van komt.
Was jij saai vroeger voordat je drank ontdekte? Niet toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt wat je schrijft Benthe. Dan drink je niets en al je "vrienden" tanken lekker door, bij wijze van spreken dan en ja het regent beloftes, iedereen heeft wilde plannen, gaat weer studeren en valt verder eindeloos in herhaling.

Ik weet niet of ik saai was, ik heb het voor mijn levenspijn - dramatisch uitgedrukt- ontdekt. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze je er maar uit laten Corinne.
Zeg die thee was erg lekker, en het is schrikbarend laat, brave meisjes zoals wij behoren allang op bed te liggen. Al of niet met gestreepte, gebloemde of knalroze pijamaatjes (Gem als je dit morgen leest).
Ik wens jullie sweet dreams!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, Quera, wel een tactloze uitzwaaier van me nu je dit schrijft. Ik denk dat bijna iedereen wel aan de drank of een ander middel is gegaan vanwege levenspijn. Het verdooft zo direct.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar van jou, Corinne, gehoord dat je nog steeds niet echt een aanleiding hebt gevonden voor je toenmalige drankgebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Ik heb een 4 jaar geleden iets aan mijn oudoom beloofd, maar ik wist niet meer wat en kan het mij nu ook niet meer herinneren. Op dat feest heb ik wel veel gedronken. 45 jaar huwelijk van mijn ouders, de hele familie verzameld, 50 - 60 mensen. Ik geloof dat alleen de kinderen, de BOB's en een enkele volwassene niet beschonken waren.
En toen zat ik nog niet aan de 2,5 fles per dag, zal in die tijd 1 fles geweest zijn.
Shame on me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden morgen weer een dag, ik moet echt naar bed, word geacht om een uur of elf weer fris aan te treden.
Dank je Quera.
Corinne wat voor plannen en beloftes er hier niet allemaal weggezopen zijn, waar ik achteraf niets meer van wist.
Shame on me too.
Truste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Is maar dagdetentie.
Aanleiding: eentje vroeger en eentje ertussen en zo steeds meer. Mijn overgang, slecht slapen door mijn snurkende echtgenoot. Idd. ik weet het nog steeds niet.
En verveveling tijdens het koken.

Quera,
Dank je.


Dames,

Ik ga ook maar opslomen. He, ik zou vandaag voor half een mijn bed hebben willen induiken. (Kromme zin).
Foei.

Slaap lekker en droom mooie dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...