Spring naar bijdragen

Maandag 3 september 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Safi,
Probeer na het middaguur geen koffie meer te drinken, de cafeïne werkt dan door tot slaaptijd. Dat kan een negatieve invloed hebben op je slapen. Als 's middags een inzinking hebt, kun wel een tonic nemen, daar zit kinine in en dat werkt ook als oppepper, maar werkt in tegenstelling tot cafeïne niet zo lang door en je wordt er niet zo hyper van.
Is maar een tip, je hoeft hem niet op te volgen.

@Blacky,
Dat is een zware dag voor je geweest. Ik ga er nu niet verder op in, je bent er genoeg mee geconfronteerd vandaag. Van mij mag je zoveel over je ma schrijven als je wilt als je dit helpt, voor mij is het een herinnering waarom ik niet meer wil drinken.
Goed ook dat je meteen je behandelaar hebt ge-e-maild en dat je het er met je psych over gaat hebben.
Bedankt ook voor je wens. Ik stuur je nog wel een pb'tje.
Hoop dat je die gremlins inmiddels de deur hebt uitgewerkt.

@Mensen,
Gevoelens; sinds het overlijden van mijn opa heb ik het er moeilijk mee. Eerst een maand of zes geen (dat is echt heel vreemd) daarna beperkt en in mijn drinktijd verdoofd, daarna komen ze met out bursts en zijn ze moeilijk hanteerbaar. Hoop dat ze zich eens een keer gaan spreiden over de tijd.
Heb ik jullie al laten delen in mijn affirmatie voor deze maand? Hier is hij: Ik ben trots op mijn talenten ('s ochtends tien keer tegen mijn spiegelbeeld zeggen).

@Charlie,
Ik mag kennelijk 's avonds niet wegblijven, want dan wordt iedereen rustig.
Hoe moet dat, want morgenavond ben ik weer weg voor mijn yoga.
Voor je benen: alcohol werkt bloedverdunnend, vandaar het gevoel van verlichting in je benen. Je kunt dit ook bewerkstelligen met een aspirientje (als je tenminste niet allergisch bent aan die stof). Heb het zelf uitgeprobeerd en slik 10 dagen een dragee en dan 5 niet enz... Beter dan alcohol in ons geval.
En hier: dikke knuffel. :sun: en laat je tranen rustig hun gang gaan.

@An,
Wat actie al niet vermag.

@Gem,
Zal niet nalaten hier weleens wat te vertellen over het gevangenisleven.

@Soothe,
Je hele uiteenzetting naar mijn wetenswaardigheden gekopieerd. Bedankt.

@BamBam,
Lang geleden niet gezien. Hallo.

@Marion,
Fijne mens, die zo begaan is met je hond.
Misschien heeft je dochter gelijk t.a.v. je zoon. Bij mijn oom heeft het ook heel lang geduurd voor hij het durfde te zeggen aan mijn grootouders.
Ik hoop dat je iig wat betreft de zaak spoedig wat rust krijgt.

@Gem,
Ik heb kort gepoogd tijdens jouw vakantie te stoppen met roken. Ik ben er snel van teruggekomen, ik kon het gewoon niet aan.

@Charlie,
Je laatste reactie las ik eerst verkeerd, maar het is natuurlijk oppassen op kleine manneke.
Doe gewoon een middagdutje samen met hem. Idee?

@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Gaat dat nog steeds op volle kracht door? Ik dacht dat je een beetje vakantie had?
Neemt de a.s vader niet eens een dagje vrij? Of doet de a.s andere grootmoeder niet eens een extra dagje? zij is ook op vakantie geweest?
Ik snap dat je dit niet over de inmiddels dikke buik van je dochter wilt uitvechten, maar het lijkt in mijn ogen oneerlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een virtuele knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, zou als ik kon alle pijn weg toveren, voor iedereen een lekkere nachtrust toveren, maar kan het niet. Het enige wat ik kan is hopen dat jullie een weg vinden er mee om te gaan, kan jullie een virtuele knuffel geven.
We kunnen niet altijd zelf bepalen wat we meemaken, maar we kunnen wel kiezen hoe we ermee omgaan.
Slaap lekker allemaal. Droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.

Groetjes Calimero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus niet de enige die aan het jubelen is geweest in het koor. Lekker hoor, we zijn vanavond weer voor het eerst begonnen na de zomerstop. En gelukkig zowat allemaal dames met rissen kleine kinderen thuis, dus die gaan daarna niet in de kroeg hangen (die vlak naast het koorgebouw is).
Nog even bij gelezen en een kopje van de nieuwe thee (minty morocco, ben benieuwd).

Vanmiddag erg gelachen om de moderator: ik schreef kl*te met een o, waar onmiddellijk een * van werd gemaakt. En of ik zulke woorden maar niet meer wilde gebruiken. Maar of je nou kl*te met of zonder * schrijft, iedereen weet dat je kl*te bedoelt.
Enfin.

Voor alle opslomers, een goede nachtrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Net wat je zet. En je zegt het zo leuk dat ik meteen in een deuk ga.
Jij hebt een koor met jonge mensen. Ik zit er nu op een met ouderen, 50+ tot iig een van 84.
Die duiken evenmin de kroeg in. Ik vind het lekker ontspannend.

Jij ook welterusten.

PS ik nog niet.
Dochter moet nog wat printen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook nog niet Corinne, na zo 'n avond zingen kan ik niet meteen slapen. Geeft niks, hoef morgen niet vroeg op. De leeftijd op het koor varieert van 20 tot zo 70, maar het zijn veelal Surinaamse dames en de oma's zorgen vaak ook voor hun kleinkinderen.
Ben je nu eigenlijk zenuwachtig voor morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Niet echt zenuwachtig, meer ontzettend benieuwd hoe het zal bevallen.
Ze lieten vandaag ook aan mijn consulente ontvallen dat ze niet zo zeker weten of ik wel tegen het opgesloten zitten kan.
Ach, je kijkt wel tegen een muur aan en er zit hier en daar een tralie tegen het raam. Maar al bij al heb ik meer uitzicht dan toendertijd in de molen. Dan moest ik opstaan en bij het raam op mijn tenen staan om buiten wat te kunnen zien.
Claustrofobische neigingen heb ik evenmin. Ik heb zelfs moeten wennen aan onze grote slaapkamer. Ik had altijd een kleine slaapkamer.
Vraag me wel af of ze een rokershol hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera, onze gluurster! Hoe is het?

Corinne, dat moet toch haast wel, een rokershol in een gevangenis. Heb je dat niet eens gevraagd tijdens je sollicitatie? Had je meteen moeten doen natuurlijk, en als ze het niet hadden, meteen van: "nou dan wil ik niet bij jullie werken hoor!" :D
Het is wel gek hè, zo'n verslaving, dat je daar van te voren al aan denkt.
Aan de andere kant, als je er niet kan roken scheelt dat weer heel wat peuken op een dag. Tenzij je dat natuurlijk allemaal 's avonds onder de afzuigkap bij gaat staan puffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde bijna zeggen gelukkig maar, maar morgen begint je werk toch Corinne?

Overigens wat betreft bepaalde uitdrukkingen, ik heb het ooit ook eens gehad tijdens het chatten. Ik kende iemand met k*nker en ik noemde het bij naam tegen iemand anders. Ik kreeg gelijk een rode kaart
Ik denk dat veel mensen zich ergeren aan kl*te en zo en vandaar de censuur waarschijnlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quera, ik denk dat tactus gewoon een tamelijk streng beleid handhaaft. Soms lijkt dat wat betuttelend, maar ik vind het ook wel goed. Op een ander forum waar ik ooit eens op schreef begonnen mensen elkaar zomaar voor rotte vis uit te maken, niemand die dat controleerde, en dat liep totaal uit de hand.
Dus wat de sterretjes betreft neem ik het lekker op de koop toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...