Spring naar bijdragen

donderdag 6 september 2007

blacky

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,
Probeer al een hele tijd 'bij' te lezen, maar dat lukt me niet. Toch wil ik iets van me laten horen.
Drink vandaag niet en dat alweer drie weken. Ook alle anderen proficiat!!
Kaia ik heb je geschreven bij 'wie is wie' en ik lees nu dat je al heel serieus aan de gang bent.
Nou knap hoor. Dag voor dag, als vandaag lukt is dat alweer winst. Sterkte!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

avond safi ,
thanks voor je berichtje ivm fotos en zo , ppff moet altijd denken dat veel dierbare fotos op mijn kapotte pc staan grgrgr
safi wat is coldplay ??
charlie i love de pakketen van ikea onlangst op mijn eentje een kast in mekaar gestoken maar ja hoe hou ik dat zijpanel van 2,10 alleen recht ?? ik een draadje aan het plafon bevestigt en aan de kast en klaar was mijn probleem en ja ik hou enorm van klussen vroeger minder want dan moest er altijd drank bij zijn :o
an hiep hiep :present:
zo ik ga mij een beetje douchen want vertrek straks naar de groep , heb zoals iedere donderdag een pakske friet gegeten viva belgica patatten en saucissen en cervela :)
corinne hoop dat je vlug je pasje hebt want je zal maar hoge nood hebben ;)
tot subito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, volgens mij doe je niks verkeerd hoor!
Ik las jou tekst cynisch terwijl je het niet zo bedoelde...
nadeel van getypte letters...je hoort geen intonatie, ziet geen gezichtsuitdrukking....

Ik geloof niet dat er iemand hier twijfelt aan het feit dat je heel graag
de rest van je leven nuchter wil beleven...ik twijfel daar niet aan tenminste!
Dat het niet makkelijk is, en soms gewoon heel moeilijk om vol te houden
weten we allemaal toch....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik heb je berichtje gelezen en wil je bij deze ook nog even van harte feliciteren met je 3 nuchtere weken!!! Hoe voel je je nu?
Ik ben hier ook voor het eerst en het zal wel even duren voordat we iedereen hier kennen, nu zijn het nog heel veel namen en berichtjes door elkaar, komt tijd komt bos door de bomen (en gaat de alcohol ;-)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Dank je, ik heb het pb'tje al gelezen en het lijkt peanuts. Ga het in het weekend eens uitproberen.

Charlie,
Je deed helemaal niets verkeerd. Je kwam ook helemaal niet verkeerd over, ik weet wel dat jij ook nuchter door het leven wil gaan.
Nou ben ik verkeerd overgekomen en was niet mijn bedoeling.
En wat betreft alcoholist, wij hebben gewoon levenslang, helaas...............en de heren doktoren zijn zó knap...
unquote
Het was een reactie op dat zinnetje van je. Zo van dat zal wel, ik laat me daardoor niet afschrikken en ik wil de rest van mijn leven nuchter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky mijn man zegt dat als je hard drive niet stuk was in je oude computer je deze er uit kunt halen en in je nieuwe computer zetten en zo je foto's redden en dan je nieuwe hard drive weer in je nieuwe computer zetten.
vraag even een wizzkid als je het niet red of niet weet.
En iemand in zo'n computer repareer winkel of een internetcafe is vaak ook wel bereid tegen enige vergoeding voor je te kijken.
Nog niet weg gooien hoor die oude computer anders stuur je de hard drive maar naar ons dan kijken wij hier wel voor je.

An je gaat lekker..proficiat met je mijpaal:present::moon::musicnote::rose:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Ja, zo een pilletje zou ik ook wel willen hebben. Beter dan de Refusal, want die houdt de craving niet tegen.
Geen risico meer, geen valkuil meer waar in kunt trappen. Gewoon leven zonder alcohol.
En als het nu ook nog eens die zere benen kon oplossen. De mijne beginnen weer op te spelen.
Ik ga maar van de koopavond gebruik maken en aspirientjes halen.
Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Rudy, ik moest eigenlijk vreselijk lachen om jouw wc-verhaal. Ik zie het zo voor me!
:huh::angry: :angry: :wacko::oB)

Ik kon vandaag voor het eerst in 15 dagen weer een bad nemen. Moest voorzichtig omdat de tegels nog niet gevoegd zijn, maar het mocht. Ik stond daar maar naar dat nagelnieuwe bad te kijken en durfde er niet in, hahaha. Bang om het te beschadigen of zo. :huh: Maar nu zit ik hier toch lekker schoongeboend en lekker moe van het poetsen. :)

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ik moest - eerlijk gezegd - ook wel lachen om je wc-verhaal (maar zeker niet uitlacherig!). Ik bewonder je dat je zulke dingen kunt!

(Ik kan zelf helemaal niets kwa klussen. Met een IKEA Billy Boekenkast ben ik zo al een hele zaterdag in de weer en dan nog zit er van alles scheef... Ik ben - zoals Paul de Leeuw zei - meer een Laat-het-doener dat doe-het-zelver).

Maar ik herken wel dat gevoel dat alles tegen lijkt te zitten.

Ook dat nog!

(dat gevoel)

Kaia, mooi dat je meedoet op de dagdraad! Daar is-ie voor bedoeld. Ik hoop - zoals ik op de Wie is Wie pagina''s al zei echt dat je iets zult hebben aan dit forum.

Ieder verder een mooie ADB avond. Ik ga De Wereld Draait Door kijken en daarna het vervolg op "Beperkt Houdbaar" (VPRO thema avond, Sunny Bergman).

typfotje vebbetert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Bammetje, gefeliciteerd met je één jaar droog staan, echt klasse dat je het hebt gehaald ondanks alle tegenstrubbelingen:present:

Xienix en Flipsen, 10 dagen nuchter na zo'n lange tijd.

Houtje, gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat je zo'n hoofdpijn hebt.

Safi, ik wil ook wel die info over die filmpjes. Ik ben niet zo heel handy met computers maar we zien wel.

Cal, fijn dat je aan de internetcursus kunt beginnen.

Rudy, waar een wc pot al niet goed voor is. Zo zie je maar weer, de Gremlins zitten op de vreemdste plaatsen.

An, 3 weken:musicnote:

Charlie, ik wou dat er ook zo'n pilletje bestond, maar helaas zullen we het op eigen kracht moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er overigens druk mee bezig hoor, een pil tegen alcoholverslaving. Het bestaat ook eigenlijk allang en is gemaakt uit de wortel iboga. Volgens de site is het zelfs al bij smartshops verkrijgbaar, maar dan als hallicunatoir (schrijf ik dat goed) middel. En volgens mij krijg ik voor dit bericht morgen een tik op mijn vingers van de moderator. In de farmacie is het echter nog in de test-ratjesfase, die er wel heel goed op reageren. Dus nog een paar jaartjes doorzetten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies Charlie, de farmacie probeert dus juist dat hallucinatie-effect er af te krijgen, want de stof op zich schijnt uitstekend te werken, trouwens ook tegen andere soorten verslavingen. Ik loop morgen ook niet meteen naar de smartshop hoor, tot dusver gaat het nog zonder.
En aan de andere kant, als je het zonder een gemakkelijk hulppilletje doet, kun je ook erg trots op jezelf zijn als het lukt.
Hiermee trouwens niets ten nadele van de refusal-gebruikers, want dat is beslist geen poef-het-is-over-pilletje.
Ik sta er ambivalent tegenover. Voor mij is mijn alcoholisme niet alcoholverslaving an sich, maar iets dat veel dieper ligt. Als er een pil zou bestaan die mijn hang naar verdoving weg zou kunnen nemen, dan had ik nog steeds een probleem, namelijk het probleem waarom ik uberhaupt met alcohol ben begonnen. En daar bestaan nog steeds geen pillen voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...