Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 september

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil iedereen bedanken voor de tips, medeleven, begrip voor mij vandaag. Ik schreef vanmiddag dat ik ging slapen, ik heb eraan toegegeven. Wat een lamlendigheid overviel me zeg. Niet depressief of zo, geen angsten, geen trek, maar toch een gremlin??? Ik lag dus heerlijk onder de wol en viel in slaap. Heerlijk twee uurtjes geslapen, niet te geloven. Na het wakker worden was ik weer 'gewoon', weg lamlendigheid. Ben vanavond met de kids uit geweest, het was super de super, SUPER. Ook nog in een bar gezeten en nam een kopje koffie. Gewoon prima, goede gesprekken met de kinderen, ze bleven vertellen over hetgeen ze allemaal meemaakten....... alsof ze wisten dat ik nu hun volledige aandacht had. Oh ze voelen dit zo perfect aan. De oudste observeert me vol trots. We praten nu niet over het stoppen van mij. Als het moet doe ik het wel, maar ik wil het eerst laten zien, hun vertrouwen weer terug winnen. Kinderen zijn gewoon geweldig. Hoe kan ik ze nu toch weer teleurstellen.
Mijn besluit staat vast MORGEN DRINK IK ABSOLUUT NIET. Morgenavond een afspraak in een cafe en ik ga gewoon mee, wat kan mij die kl*te SH*T alcohol schelen. Ik ga gewoon lol maken en als ik morgen weer zo moe ben ga ik WEER LIGGEn, want het heeft me werkelijk echt goed gedaan. En ik denk dat het ooit wel weer over gaat. DANK JULLIE ALLEMAAL: een zeer positieve dag op het forum vandaag en hoop inspiratie genoeg om ook morgen weer Alcohol de BAAS te zijn. WE gaan ervoor OK????!!!!!!!!!

En alle nog niet stoppers ....... STOP en je krijgt er zoveel voor terug. Zelfvertrouwen, er goed uitzien (Xienix is zelfs 2 kg afgevallen, en ik ken mezelf nu al niet meer terug, zo'n positiever verandering in zo'n korte tijd)

Ik heb nu al zoveel nieuwe dingen geleerd die ik in vijf jaar tijd bij AA niet geleerd heb over mezelf.
Een lang verhaal, gaap, gaap!!! Ik duik nu onder de wol. Tot morgen maar weer :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...