Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha, lekker, net als die maaltijd van Benthe met mijn ingrediënten, Wie weet probeer ik dat morgen, vandaag te lui, dus wat shoarma gebraden en met turkse yoghurt en veel knoflook en komkommer op turks brood gegeten, een wat magerder alternatief voor een broodje shoarma... maar wel een snelle hap (ik ben over het algemeen van de snellere happen)

dat wordt dan nog 2 zijspannen regelen voor Haddock en Benthe want ik wil ook mee!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bij me achterop durft Gem... en watjes in je oren want het gaat van pof-pof-pof... En onderweg zeg ik tegen jou: Zo, en jij nu zelf even rijden hè? Wedden dat je verkocht bent en je motorrijbewijs gaat halen?
Safi ik denk dan aan een mousse van het een of ander, plus zelfgemaakt vruchtenijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
dat zal er mooi uitzien! De honden voorop. Ik achterop en Tapas (de persoon dan) in het zijspan.
Een ware uitdragerij van mensen en dieren!
Ik vertrouw op jou Benthe, ik zou het niet met een zijspan durven proberen!
Bovendien wil jij mij helemaal niet op die mooie fatboy van jou laten oefenen!

Als ik mijn motorrijbewijs zou willen halen, zou ik dat samen met mijn man willen doien. Lijkt me geweldig samen ritjes te maken. Hoewel? Hij kan ook bij mij achterop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het netwerken is in zoverre gelukt dat ik iemand heb gevonden die bereid is voor een pak koekjes mijn pc na te kijken en hopelijk te repareren.
Verder vond ik het toch wel moeilijker vandaag om al die drank om me heen te zien, tja als het goed gaat ben je geneigd om te denken dat het wel kan.
nee hoor, braaf 2 pakken appelsap leeggedronken hihi, en ik haat appelsap.

wel leuke gesprekken gevoerd, het was nogal een apart gebeuren, de kunstuitleen hoort bij de zelfde stichting als het grafische bedrijf waar ik werk bij hoort, en er werken dus voornamelijk mensen met een verleden in de psychiatrie.. bont gezelschap dus.

Hier in de stad is het overal feest en ik voel me wat buitengesloten, vaardagen op 5 minuten lopen, stad als podium, soort uitmarkt, overal muziek en terrassen... dan gaat het ook kriebelen, gremlins op bezoek dus, maar ik heb ze nu op de bank gezet en ga zo een kopjen koffie voor ze maken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi soothe ,
u spaans mag er ook zijn hoor :rose:
pavaroti ja een groot man al heb ik het uiteraard meer voor jose carreras en placido domingo maar ja dat is omdat ik toch een beetje met spaans bloed zit denk ik .
benthe ik breek sinds gisteren mijnen kop ivm mijn lievelings saxofoon speler en ik kom niet op zijn naam en heb geen zin om naar boven te gaan wacht ja ik heb het kenny G dacht ik ??
zo nu ga ik mij een senseoke maken
don soothe vas muy muy bien en hora buena:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi en Benthe,
met Tolie gaat het redelijk.
Erg aan 't nadenken over hoe nu verder, ben ook niet alle tijden alcoholvrij, wel vaak en in ieder geval redelijk de baas.

De zin van het leven enzo, hè....
Het gemis aan glans zo zonder alcohol.
Ach, zo komt de dag wel om...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...