Spring naar bijdragen

Zondag 9 september 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

Pffffffff.
mijn kleine neefje is weer naar huis! Erg leuk en gezellig, maar ik ben die leeftijd ontwent! Ik ben heel erg moe.
Dus even lekker relaxen op de bank. Knap hoor Charlie dat jij hele dagen op je kleine mannetje kan passen! Zijn leeftijd is nog veel vermoeiender, mijn neefje is net 3. We hebben 2 vijvers in de tuin, dus de hele tijd goed oppassen, want dat ding trekt als een magneet.
Afijn, ik heb weer een update van hem gehad, want ze veranderen zo snel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie,
met de tweede bijna geboren: niet doen! De vijver zat er al toen we het huis kochten. Waarom zou je met een grote dochter geen vijver hebben?
Jij krijgt regelmatig visite van het kleine grut en je moet de vijver nog aanleggen. Tja dan wist ik het ook wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Al die een mijlpaal te vieren hebben: gefeliciteerd!
Hoop dat jullie het tot nu toe allemaal ADB hebben gehouden en dat de rest van de dag ook gewoon doen.
Ik heb uiteindelijk tot 16.10 geslapen, dus de nacht aardig ingehaald. Toen eerst nog wat nodige dingen gedaan. Nu is het eten bijna klaar, maar begin alvast te lezen. Eet smakelijk en tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen ,
soothe ik hoop dat je pc het blijft doen .
corinne ik ben ook nog niet lang wakker al heb ik vannacht wel geslapen
deze morgen brak hier war uit en ik ben in mijn auto gestapt en heb doelloos rond gereden nu kan men wel een uurtje of twee uurtjes rond rijden maar dan hou ik het ook voor bekeken .
ik had wl zin om op cafe te gaan maar ik voelde dat ik het niet bij een koffie zou kunnen houden hebben dus naar huis en mij in de zetel gelegt en tot drie keer toe in slaap gevallen nu ja zal zijn dat ik het nodig had
momenteel ook aan het eten bezig hier thuis wel beeld maar geen klank van mij uit dan tenminste
zo mijn ajuinen ruiken ondertussen aan gebrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky ik heb er het Vlaams kookboek van L.P. Boon even bij gepakt. Hoewel jij blijkbaar meer Spaans kookt dan Belgs. Aangebakken juunen zijn een schande des huisvrouws, en een teken van de macht van het medium internet.
Maar paling in't groen...mmmm!!!
Zeg jij wil nooit een dag van tevoren bedenken, maar ik wens je toch alvast veel sterkte met de uitvaart(en) morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi charlie ,
dat komt wel in orde het is stil waar het nooit waait
ivm vijvertje in je tuin in spanje is het kindje van een engelse vriendin van mij ooit in mijn vijver gegleden ze was de visjes haar koek aan het geven , ik was met haar ma aan het praten .
ik was juist een dag aan mijn navelbuik geopereerd maar ben nooit zo vlug geweest als die dag om dat meiske eruit te vissen het kindje had niets
sinds dien noem ik haar dochtertje "little fish "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Peppa, waarom zou je iets Spaans voor iemand koken die dat veel beter kan dan jij? Ik zou zeggen, geef haar of hem iets uit eigen keuken. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ken je geen leuk streekgerecht?
Ik zou er niet over peinzen om bijvoorbeeld borstjtjs (hoe schrijf je dat) te gaan maken voor een Rus of Haggis voor een Schot.
Maar als je toch paella wil maken, er staan op internet genoeg gemakkelijke recepten.
Succes!

Typfout!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker al die keukenprinsen en -prinsessen hier!

Benthe ik heb de maïs klaargemaakt zoals je gisteren had beschreven.. mmmm heerlijk!!, met wederom een pittige knoflook yoghurt komkommersalade en het restje shoarma vlees.. ik heb echt mijn vingers er bij afgelikt...

Wie weet moeten we maar eens een kookhoekje ergens openen hahaha.. ik ben zelf een nul qua koken en eet al jarenlang lang 2 gerechten per week, of salade (van die vers verpakte) die ik dan vul met gebakken zalm er door en noten erdoor, of ik eet zo'n (versverpakte) wokschotel met kruiden erbij en dan kip of biefstuk erdoorheen. Ik eet nooit aardappels, rijst of pasta, heel soms kidneybonen.

Deze 2 maaltijden eet ik zo ongeveer om en om (2 persoonspakketten he) maar na een jaar word ik het ook wel zat... hoe creatief ik ook ben met veel dingen, met koken ben ik het absoluut niet! mag allemaal niet teveel tijd kosten.. zonde eigenlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel potver, er zijn nog andere dingen dan eeuwige aardappels. En bovendien kun je met aardappels ook van alles doen. Rosti van maken, puree, frieten, noem maar op.
Pasta in allerlei soorten (klinkt als Smekkies in alle smaken) of dingen met rijst. Leef je uit!
Je hebt toch net een nieuwe lief? Of vergis ik me nou. Dames vinden mannen die goed kunnen koken of daar tenminste hun best voor doen, meestal erg seksie.

Tapas ik denk dat een van mijn reddingen is geweest in mijn drankjaren, dat ik zoveel van koken hou.
Maar ik maak het me ook wel eens gemakkelijk met een pre-fab-salade hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi iedereen ,
aan tapas wat ik regelmatig doe is stoofpotjes maken en de rest invriezen en er is eigenlijk weinig werk aan indien je recepten wil mail ik ze jou door per pb , voordeel van stoofpotjes is dat men alle vitaminen behoud van de groenten en indien men het gebruik aardappelen
peppa ik ben niet echt een rijstmens dus maak ik maar weinig paella ik denk dat een van de belangerijkste zaken de paella pan is wil jou wel een recept doormailen maar zoals benthe zegt op internet staan er veel .
lieve safidepafi mag ik jou schrijven dat ik jou leerzame bijdragen ga missen maar uiteraard respecteer ik jou keuze
corinne den luc is niet dood hoor in spoed .
en ja ik morgen naar de begrafenis raar want ik kende wel diene chair maar niet zijn weduwe of dochter dus zal ik mij heel onwennig voelen , maar het is naar het schijnt een eer om op zijn begrafenis en koffietafel aanwezig te mogen zijn ??
zeg wat moet ik aan doen ?? en moet ik iets meenemen ??
bosshe bol een groot roomsoesje indien ik mij niet vergis ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi hi benthe stel je voor dat ik mijn eigen vergeet :)
ik denk niet dat ik daar andere mensen van mijn toenmalige groep uit spanje zal zien mogelijk wel mensen die ik ken van bezinningen ?
die man was de chair = leider van mijn belg-nederlandse groep uit spanje geweest
en ik zal de weduwe en de dochter morgen wel leren kennen vermoed ik
en jij niet gaan toeren vandaag ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
Ik rook alleen onder de afzuigkap of buiten. Mijn man is er allergisch aan en de kinderen vinden het stinken.

@Benthe, Xienix,
Ik voel met jullie mee, doe het maar rustig aan. Mijn rode vlag heb ik met de oude lappen aan de lorreboer meegegeven en alle voor- en nagevoelens ook. Dat is voor mij twee weken winst per maand. Kan me ook voorstellen dat die periode een valkuil vormt.

@Calimero,
Wat jammer dat je man niet in stoppen geloofd en dan zulke dingen zegt op een moment dat je steun nodig hebt. Vermoeidheid is een valkuil, dat geldt niet alleen voor jou. Al deed je kop vanochtend pijn, blij dat je weer met nieuwe moed begint. Enne, een lafaard ben je geenszins.

@Femmy,
Gebruik je ook trekremmers (ben ik vergeten te vragen in pb)?
Ik neem je heel serieus.

@Kaia,
Zo af en toe kan het op zich geen kwaad terug te kijken, het moet alleen niet 's avonds of 's nachts gebeuren, maar dat heb ik niet helemaal in de hand. En het is weer over en er is geen gremlin op af gekomen.

@Kate, Kaia, Calimero,
Wat was dat voor een dag gisteren, dat jullie alledrie voor de bijl gingen.
Nu kunnen jullie met zijn drietjes van voorafaan beginnen. Meiden, het is niet onherroepelijk verloren, zetten jullie de schouders er maar weer onder.

@RJB,
Ik had een forum gevonden voor partners en kinderen, ik heb het adres aan mijn gezinsleden doorgegeven. Hoe het is, weet ik eigenlijk niet. http://www.ikenmijnalco.nl en al-anon heeft ook een site.

@Soothe,
Hoop dat je pc het ondertussen weer doet. Succes. Ik wil je niet kwijt. Hoop ook dat er geen gremlin in je pc zat.

@Benthe,
Ik hoef ook geen alcohol meer.
Voor mij is alcohol een straf.

@Marieke,
Ik ben blij dat ik een thuisdrinker was, als ik de verhalen lees van de bingedrinkers.
Gelukkig is dat achter de rug.
Heb je vanmiddag erg genoten van het Shantyfestival?

@Safi,
Als je terugkomt, zijn we hier. Hou het lekker droog ondertussen. Ik zal je wel missen.

@Flipsen,
Wat een geslaagde avond voor je. Knap.

@Charlie,
Niet meer in huis roken of onder de dampkap went echt wel. En weet je: het scheelt ontzettend in de keren dat je je vitragen en gordijnen moet wassen en de keren dat plafond en muren een beurt nodig hebben.

@Tapas,
:)

@An,
Lekker fris en monter uitgeslapen vandaag.

@Haddock,
Al wakker ondertussen? Die bbq lijkt me ook wel wat.

@Femmy,
Ik heb op 10 april een post-it op mijn computerscherm geplakt met de tekst: morgen moet het beter. Die hangt er nog.

@Benthe,
Aardige dranksmoes, maar die heb ik niet meer nodig.

@Anna,
:)

@Gem,
Moe maar voldaan na een middagje kleine neefje op bezoek.

@Blacky,
Weer bijgekomen? Jammer van die uien.

@Peppaschooter,
Leerlingkok?

@Benthe,
We zijn hier met 2 klunskoks en 4 verschillende smaken. Verder zeg ik maar niks.

@Blacky,
Net gezien, de Luc is iid. niet dood.
Iig sterkte morgen met de begrafenis en crematie.

Zo maar eens onder de dampkap duiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer, ik hoop dat het goed gaat met je pc Soothe! En bedankt Tapas, Gem, H en wie ik vergeet voor de steun weer. Misschien moet ik wel opnieuw beginnen te tellen, dat is mijn grootste zorg niet eigenlijk.

Ik droomde vannacht heel raar. Nu droom ik de laatste weken de hele tijd raar in die zin, dat ik het maar druk heb in mijn dromen en allerlei dingen moet doen. Maar elke dag, of liever gezegd nacht schiet ik tekort, want het lukt nooit.

Vannacht ging het nog een stapje verder, ik droomde dat ik sliep en lag heerlijk onder het dekbed en mijn hoofd lag zalig op het kussen. Toen ik wakker werd in mijn droom, bleek het kussen waar mijn hoofd op lag gewoon op de snelweg te liggen en ik dus ook, weliswaar op de vluchtstrook, maar toch! Er waren gelukkig geen auto's te zien, maar toch schrok ik er heel erg van en was opgelucht dat het goed was gegaan en toen schrok ik wakker. Gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...